پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:23:34 - پنجشنبه 5 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکر از شهدا ادامه دادن راه آنان است/ این یادواره ها حکم اذان نماز را دارد /شهدا به ما یاد دادند؛ حرکت با وحدت حول محور ولایت دشمن را در هر میدانی نابود می‌کند
انشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان گفت:این یادواره ها، دور هم  نشستن ها و زحمات حکم اذان نماز را دارد، آیا اذان نماز؛ کار نماز را می کند؟، خدایا راه شهدا چیست؟، وصیت نامه شهدا را ببینید شهدا رفتند به من و شما یاد بدهند؛ تجلی در این آیه قرآن پیدا کنند شهدا گفتند هر میدانی که دشمن برای دین خدا طراحی کرد اگر با وحدت حول محور ولایت، اگر با اعتقادواعتمادبه خداوندحرکت کنید شما پیروز درهر میدان دشمن هستید.

به گزارش “صبح رابر”؛  حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر در یادواره سرداران و ۷۰شهید گلگون کفن روستای نمونه گنجان گفت: بعد از شهدا چه کرده ایم ؟، ای کاش روز قیامت این سؤال سخت را  از ما نپرسند،‌از این همه بی توجهی به اسلام و شهدا شرم  دارم  و می دانم اگر امروز مثل مردم دنیا طلب کوفه؛ راحت طلب بودیم درخت اسلام خوش شاخ و برگ و خوش قد و قامت نمی شد، اگر پای ارزش ها کوتاه می آمدیم و یک مشت بت پرست وعیاش مثل کوروش و شاهان بی غیرت وجنایت کار را با تبلیغات صهیونیست دیگر اسلامی در کار نبود و فساد دربار هخامنشی، ساسانی، قاجار و پهلوی را فرا گرفته بود هر یک با هزاران زن به عیاشی مشغول بودند.

 

وی با تأکید دوباره بر بازخوانی اسلام و فرهنگ جهاد و شهادت تا اینکه خود را به راه و رسم مسافران ملکوت نزدیک تر نماییم افزود: کوتاهی از ارزش ها و راحت طلبی نابودی اسلام را در پی دارد، مبادا با رفتارو کردار چهار درصدی ها نا امید به این نظام و انقلاب شوید هر بلایی به سر این مردم ایران می آید این به خاطر همان چهار درصدی هاست که دوست دارند آمریکا برسرشما حکومت کند؛ این خواب و خواسته را به گور خواهند برد.

امام جمعه رابرگفت: مردم ایران صبورند، امام و انقلاب شان را دوست دارند شما خیال می کنید اگر وضعیت بدتر از این باشد مردم به خیابان ها می ریزند اگر به خیابان بریزند برای همین چهار درصدی هاست، یقین داشته باشید، شما اگرجایی در شهرهای بزرگ برای اعتراض مردم درست کرده اید کورخوانده اید در این محل تجمع اعتراض کنندگان بیایند، آنها  پا روی گلویتان خواهند گذاشت و شما را خفه خواهند کرد.

وی افزود: پایبندی به نظام و ارزش ها آرزوی دشمنان را به گور خواهد برد اگر روح شهدا صبرشان تمام شود خواهید مرد همانطور که دیدید چطور مردند شما هم خواهید مرد با همین وضع.

امام جمعه رابر در پایان از برگزار کنندگان این یادواره شهدا تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام کمالی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان نیز در این مراسم  با گرامیداشت یادوخاطره شهدای اسلام، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و هفتاد شهید والامقام روستای گنجان و گلینوییه و شهدای گلگون کفن شهرستان شهید پرو رابر باعرض تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)و تشکراز خانواده معظم و معززشهدا گفت: اینچنین دورهم نشستن ها یک پیام دارد، ای شهدا!، شما رفتید اما راهتان پر رهروست.

وی افزود:  دورهم نشسته ایم تقدیر کنیم ازسرو های سرافراز ملت مقاوم ایران اسلامی، از گلگون کفنانی که خداوند به من و شما یاد داد چگونه صحبت و ادب سلام کردن به اینها را، اینها با خدا معامله  کردند، هستی شان را برای خدا گذاشتند، برگزیدگان درگاه خدا شدند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان با اشاره با آداب سلام کردن به شهدا گفت: سلام بر شما ای بندگان برگزیده درگاه خدا؛ شمامهمانان شهدا پیام رسان سلام خدا به این شهدا هستید، و در جای دیگرقرآن می فرماید: فکر وسخنان درباره با شهدا را اصلاح  کنید. فکر مردن و گفتار مردن در رابطه با شهدا فکر انحرافی است آنها زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند.

وی با اشاره به مقام والای شهدا تصریح کرد: مقام شما نسبت به شهدا و این گلگون کفنان؛ مقام آن انسان کور مادرزادی است که وقتی بهش می گوییم  رنگ آسمان آبی است می گوید نمیدانم آبی چه رنگی است، خدا به من و شما می فرماید شما آن کوران مادر زادی هستید که مرحوم علامه در ذیل همین آیه « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» چهار مدال برای شهدا می‌دهد.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به جایگاه افتخار آمیز خانواده شهدا که نایب امام زمان (ع) در وصف شهدای گنجان، این روستا را به عنوان یک افتخار در کشور معرفی می کنندعنوان کرد: در ذیل همین آیه، اولین مدال را خداوند؛ وقتی رزمنده ای از خانه خداحافظی می کند به اهل آسمان دستور میدهد نگاه کنید امروز بنده من ازهمه هستی خودش گذشته است پا در میدان گذاشت به واسطه ی هر قدمی که بر می دارد برای او  ثواب می نویسم و قلم عفو بر گناهانش می کشم.

وی افزود: دومین مدال می آید میدان نبرد، میجنگد، میرزمد، می غرد و روی زمین می افتد، ماموران الهی سر این رزمنده را بلند می کنند صدا می زند بشارت باد بر تو،  بر چیزی که هیچ چشمی ندیده، هیچ گوشی نشنیده و بر قلب هیچ بنی بشری خطور نکرده است.خدایا می شود این مقام را به ما هم بدهید.

حجت الاسلام کمالی با بیان سومین مدال گفت: خداوند به خانواده شهدا و بازماندگان شهدا امر می‌کند بازماندگان از قافله شهدا، یک وقت نگویید: بابام، پسرم، همسرم ؛ من خدا؛ جانشین این شهید دراین خانه ها هستم، خدا قیمومیت خانواده شهید را برعهده گرفتند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان با بیان  چهارمین مدال شهدا گفت: فردای قیامت پیغمبر بااین عظمت از مرکب پیاده شده و راه باز می کند، منادی ندا می دهد بروید کنار شهدا می آیند اینها گلگون کفنان و سرورهای سرافراز ملت ایرانند.

وی با بیان اینکه خدا؛ ادب تشکر از شهدا را به ما یاد داده است عنوان کرد: وقتی  مردم می خواهند از پیغمبر(ص) تشکر کنند فرمود: به این مردم بگو من از شما هیچ پاداشی نمی خواهم،  شهدا هم به من و شما می گوید ما از شما هیچ پاداشی نمی خواهیم، خدا به من و شما یاد داده؛ تشکر از شهدا ادامه دادن راه آنان است.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه  این یادواره ها، دور هم  نشستن ها و زحمات حکم اذان نماز را دارد گفت: آیا اذان نماز؛ کار نماز را می کند؟، خدایا راه شهدا چیست؟،   وصیت نامه شهدا را ببینید شهدا رفتند به من و شما یاد بدهند؛ تجلی در این آیه قرآن پیدا کنند شهدا گفتند هر میدانی که دشمن برای دین خدا طراحی کرد اگر با وحدت حول محور ولایت، اگر با اعتقادواعتماد به خداوند حرکت کنید شما پیروز درهر میدان دشمن هستید.

وی جنگ احزاب را نقطه عطف تاریخ اسلام خواند وبا گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس این شهدای عزیز ما  با دست خالی با دنیا جنگیدند، با دست خالی دنیارا سرجای خود نشاندند درصحرای طبس آن موقعی که  من و شما در دل خاک  بودیم نمی دیدیم  دشمنی که از مدت ها برنامه ریزی کرده بود طومار انقلاب که تجلی اسلام ناب بود را بپیچد. به خیال خام خودشان مردم  ایران خام اند تا فرصت است تاسیسات ایران و جمهوری اسلامی را نابود کنند اما یک بار دیگر این آیه از قرآن تجلی پیدا می کندو به اذن پروردگار طوفان نیمه های شب حرکت می کند شن ها بلند می شود جنگنده های دشمن سقوط می کنند، بی سیم می زنند  به کارتر ما شکست خوردیم ، جنگنده ها سقوط کردند ،در خاطرات کارتر می نویسند بی سیم را زمین گذاشت،اشکش جاری شد، حرفی را می زند که  قرآن من و شما می گوید: پشت سر این نظام دستی است که ما نمی بینیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان گفت: هر جا که پشت سر نظام و ولایت در مسیر ارزشها حرکت کردیم دست  مدد الهی پشت  سر ما بود .

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و کمک های میلیارد میلیاردی برای  صدام گفت: صدام پشتش دنیا وایستاده؛ اما  زهی خیال باطل . جنگی که  به طول ۱۲۰۰کیلومتر،  عمق  ۸۰ کیلومتر به مدت دوهزار ۸۸۷روزبه طول انجامید، هزار روز عملیات فعال داشتیم، با دست خالی باصبر واستقامت خود هشت سال جانانه جنگیدند یک وجب از این خاک را نداند در آن جنگ دشمن شکست خورد؛ چون  وعده خداست من باشمایم به شرطی که شمادر مسیرخدا باشید.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه دشمن دائما با شما می جنگد و مبارزه می کنند تا اینکه از دین خدا دست بردارید افزود: هر جای تاریخ ، انقلاب اسلامی  ما گوش به فرمان ولایت و ولی خدا و خدا بودیم در هر عرصه ای برتارک عالم درخشیدیم.

وی با اشاره به  قضیه موشکی و افتخارات ملت ایران  گفت:  داعشی ها را نقطه زن به  هلاکت رساند در کردستان عراق مشاهده کردید نقطه زن تمام دمکرات ها را سر جای خود نشاند، در قضیه هسته ای ، فناوری سلول های  بنیادین و نانو وافتخار هایی کسب کردیم  در قضایای نظامی افتخار استان کرمان سردار حاج قاسم سلیمانی، وقتی که دشمن کفر پشت در پشت برنامه ریزی کرده بود ۴ تا ۱۰ روز سوریه، بساط مقاومت را جمع  کند .

حجت الاسلام کمالی یادآور شد: می دانید کلینتون، می گوید به  ۱۲۰کشور جهان سفر کردیم داعش را  تشکیل دادیم چون گوش به  فرمان ولایت و در مسیر شهدا رفتیم  هفت روزبه هفت سال و  آخرسر هم این سردار سرافراز اعلام کرد تا سه ماه دیگر سرزمین داعش خاتمه پیدا می‌کند،  ۱۶۰ هزار کیلومتر درتصرف انها  پیروز میدان  شدیم.

وی با طرح این سؤال گفت:  امروزکه  دشمن در این جنگ هیبریدی یعنی جنگ هم افزا، سیاسی، نیابتی، نرم، فرهنگی و آخرین جنگی که امیدبه آن بسته اند جنگ اقتصادی است، افسران جنگ اقتصادی کجا رفتند؟.

حجت الاسلام کمالی اضافه کرد: در موضوع موشک بسیار پیچیده دشمن پیروز شدیم، در این جنگ هیبریدی دو ستون  را دشمن برای ما برنامه ریزی کرده است،جنگ اقتصادی و معیشتی، جنگ  دوم و ستون دوم نا امید سازی مردم . افسران این جنگ کجا هستند ؟.

وی  گفت: کسانی که دنبال نا امید کردن مردم هستید القا به مردم می‌کند ایرانی جماعت فقط باید آبگوشت بزباش درست کند موشک نقطه زن ساخته ایم.اگر دست از پا خطا کنند پایگاههای آنها در منطقه  با همین موشک ها با خاک و خون یکسان می کنیم؛ اما امروز چه شده  در صنعت خودرو ماندیم ؟. داستان گوجه به کیلویی هفت هزار تومان چیست؟؛  مردم بصیرت داشته باشیم آیا دست هایی پشت پرده است؟.

حجت الاسلام کمالی بااشاره به وصیت نامه شهدا که پشتیبان ولی فقیه باشید؛گفت: همگی شرمنده شهداییم که یک شیخ مفلوک از حصر نامه می نویسد رهبری برای این نظام  چکار کرده؛ و با بیان خواسته امیرالمومنین (ع) و برگردان بیت المال در روز دوم حکومت وبه داستان ابو موسی اشعری اشاره کرد.

وی گفت: امروز چهار جبهه مقابل من و شما وایستادند، جبهه  زور وقدرت، فرعونیان با انصار و یاران آمریکایی هر چه به در و دیوار زدند آخرآنها را رود نیل غرق کرد. جبهه  زر و زیور امروز در استان کرمان همسر شهیدحاضر نیست از این بیت المال برای برگرداندن بدن همسرش به داعش بدهدآن وقت در همین کرمان قرار بود وام هفت هزار میلیاردی را حزب کارگزاران بگیرد، دستگاه قضایی اینجا خوب ورود پیداکرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان افزود: در دوران دفاع مقدس جنگ بود، وقتی عزیزی شهید می شد نفر بعدی ایثار می کرد، یکی از ابزار دشمن در آن جنگ شایعه سازی و تضعیف روحیه بچه ها بود، امروز در جنگ اقتصادی شایعه سازی از طریق فضای مجازی می کند بروید بنزین تمام شد دو منافق راعجین می کنند جلوی کامیون ها را بگیرد، یا اینکه مردم فلان بانک ورشکست شد، مردم به خاطر رهبرشان صبر کردند، بصیرت داشته باشد.

وی جبهه سوم را جبهه نیرنگ و خدعه و فریب جبهه سامری که در نصف روزی ۶۰۰هزار نفر را گوساله پرست کردند گفت:  امروز هم منافقینی برای فریب دادنمان  در لباس مقدس روحانیت و دین داری حضور پیدا می کند .

حجت الاسلام کمالی با بیان امتحان الهی افزود: یک عده ای فکر می کنند در این نظام تا زمانی این انقلاب سفره اش پر باشد می گویند مرگ بر آمریکا،  اگر این گرفتاری اقتصادی برایشان ایجاد شد دیگر این گونه نیست، اما آفرین بر شما هر جا گفتید فرهنگ ما از گودی قتلگاه است اگر  قطره آبی نباشد به علی اصغرم بدهیم اما هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه ، اگر فرزندانم در راه دین و ارزشها بروند هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه.

????????????

وی با اشاره به جبهه آخر کسانی در لباس دین آمده اند همگی گوش به فرمان ولایت، این  وعده  الهی است که  شما صاحبان اصلی زمین شوید گفت: با فشارهای اقتصادی می خواهند مردم  را به جان رهبری بیندازند و برجام دو، سه، چهار و شش و هفت برجام موشکی راه بیندازد تا آمریکا شما را تحریم نکند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان گفت: مدیون شهداییم باید جانانه دفاع کنیم، گوش به فرمان ولایت باشیم،  ولایت فرمود کابینه اقتصادی را عوض کنید امان از عوض کردن یک  کابینه، مفسرین اقتصادی را سرجای خود بنشانید امان از اعدام کردن یک مفسد اقتصادی، منتها من و شما گوش به فرمان ولایت؛ پیروز این جنگ اقتصادی به فضل خداوند باشیم. یادمان باشد که ما خون داده ایم. صد بیابان مرد مجنون داده ایم..یادمان باشد دست نااهلان نیفتد انقلاب.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب