پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:20:14 - جمعه 6 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی هفته دفاع مقدس در رابر برگزار شد/ تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، در رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شهدای دفاع مقدس و عرض تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان و ایام اسارت اهل بیت (ع) و همچنین عرض تسلیت حادثه کور و تروریستی اهواز با اشاره به سوره والعصر گفت: خدای متعال در این سوره کسانی را مستثنی از خسران و زیان می کند که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده اند در بین اعمال صالح به حق و صبر توصیه می کنند.

وی، صبر یکی از مؤلفه های خداوند در این سوره دانست وتأکیدکرد: توصیه به صبر و حق، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  چهل سال در مسیرحق پا گذاشته است و هدف خود را احیای حق قرار داده است و در طول این مسیر چهل ساله با دشمنی دشمنان به انواع مختلف مواجهه بوده است.

سرهنگ دوم پاسدارامام بخش با اشاره به انواع دشمنی ها و طرح ریزیها دشمنان برای انحراف این انقلاب از جریان حق یادآور شد: دیگر راهی نبود دشمنان ما می توانستند؛ امتحان  نکرده باشند به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان ما دیگر نمی توانند ادعا کنند و منت بگذارند که ما فلان برنامه را برعلیه ایران می توانستیم انجام دهیم ولی انجام ندادیم.همه گزینه هایی دشمن چه روی میز و زیر میز؛ بر علیه این نظام و انقلاب به کار گرفته که از مسیر حق این جریان را منحرف  کنند.

وی افزود: به حول  قوه الهی به پشتیبانی این ملت و برکت مقام عظمای ولایت و رهبری های پیامبر گونه ایشان این انقلاب و نظام به مسیر خودش ادامه داده و با قدرت و صلابت ادامه می دهد.

باصبر و استقامت در جنگ تمام عیار اقتصادی پیزوز خواهیم شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرتصریح کرد: جنگ تمام عیار اقتصادی؛ جنگی که امروز دشمن بر علیه ما به کار گرفته است. به فرموده مقام معظم رهبری بزرگتر از آن جنگ رسانه ایست، اینجاست که هوشیاری و دیارت ما و شما را می خواهد، چهل سال پشتیبانی کردیم این نظام را از این گردنه ها و بحران ها عبور دادیم باید صبر و استقامت کنیم در مسیر حق به فضل الهی از این گردنه ها عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به  مشکلاتی که  امروز گریبان گیر جامعه شده است گفت: درست است بخشی از مشکلات مربوط به فشارها و طرح ریزیهای دشمن است اما آیا تمام عامل این فشار اقتصادی؛ فشار بیرونی و دشمن است ؟.

سرهنگ دوم پاسدار امام بخش اضافه کرد: به  گفته  کارشناسان  حدود۲۰تا ۲۵ درصد  توسط  دشمن برنامه ریزی شده و حدود هفتاد درصد به مشکلات داخلی مان  برمی گردد. به بی‌تدبیری و بی مدیریتی برخی مسئولین نظام اسلامی،  مسئولینی که بعضاًخود را به خواب زده اند ومتاسفانه این اوضاع  اقتصادی به وجود آمده که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی دارند؛ چرا اجرا نمی کنید و با  فساد برخورد جدی صورت نمی گیرداگر اقتصاد مقاومتی و سیاست ها و اصولی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند؛ اجرا شود، ما دیگر مشکلی نداریم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابربا اشاره به رتبه های برتر جهانی در فناوری های پیشرفته دربحث موشکی، نانو و سلول های بنیادین چرا امروز باید در بحث موشکی جزوهفت کشوربرتر دنیا باشیم ولی در بحث پوشک دستمان به سمت خارج دراز باشد،زشت نیست برای نظام جمهوری اسلامی؟، این به ما نشان می دهد هر جا در هر بخشی مدیریت ما جهادی و انقلابی بود ما در آن بخش پیشرفت کردیم .

وی عدم مدیریت انقلابی و جهادی و اینکه چشممان دنبال غرب بود نتیجه اش می شود این مشکلات امروزکه گریبان گیر جامعه ما شده است گفت: من این امیدواری را می دهم ما از این مشکلات عبور می کنیم، ما تحرم های ظالمانه وهشت سال جنگ را پشت سر گذاشتیم، به قول بچه رزمنده ها؛” ما از اروند عبور کردیم این مشکلات اقتصادی،  مشکلاتی نیست که بخواهد این نظام با این عظمت را زمین گیر کند.

فرمانده سپاه رابر گفت:  دشمنان ما کور خواندند؛ با حضور   پشتیبانی مردم و گوش به فرمان ولایت از این معضلات هم عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش بسزایی مردم  در پشتیبانی و هوشیاری و بصیرت افزایی گفت: امروز جنگ رسانه ای یکی از ابعاد جنگی است چرا دشمن ما در فضای مجازی شایعه پراکنی می کند مردم ما بلافاصله به این شایعه دامن می زنند نمونه کوچک آن در یکی دو روزگذشته؛ شایعه کمبود بنزین پخش شد وبه یکباره ما یک صف دو سه کیلومتری را در شهرستان دیدم  در صورتی که خبری هم نبود، یا شایعه ورشکستگی فلان بانک را می دهندو مردم به جای اینکه حمایت کنند سریع می خواهند  پولشان را خارج کنند مردم اگر به این شکل بخواهند عمل کنند به محض اینکه می شنوند چیزی کمبود می شود به سمتش هجوم می‌آورند، دشمن از این بسترها استفاده و  بهره می برد.

سرهنگ دوم پاسدار امام بخش بیان کرد: دشمن می خواهد دلهای ما خالی کندو از این وضعیت موجود به آن اهدافی که می خواهد برسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری همایش سراسری پیاده روی خانوادگی، به مناسبت هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  هشت سال دفاع مقدس در امروز خبر داد و گفت: در رابرهمزمان با سراسر  کشور این مراسم  انجام گرفت .

مصطفی امام بخش هدف برگزاری این همایش پیاده روی خانوادگی را شور و نشاط و ترویج این  ورزش های همگانی دانست و افزود: در امر ورزش ضعیف هستیم بسیاری از بیماری هایی که امروز داریم در اثر بی تحرکی و بی توجهی به ورزش است ما اگر به ورزش توجه می کردیم  یک درصد از آن هزینه ای را که به دکتر می دهیم  به امر ورزش میدادیم امروز این بیماری ها را نداشتیم.

وی در پایان از همه شرکت کنندگان و اداراتی که در پشتیبانی برگزاری این برنامه کمک کردند از فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار، اداره ورزش، ریاست و بخشدار مرکزی، ریاست شبکه بهداشت در بحث جوایز و فرمانده انتظامی و راهنمایی و رانندگی همچنین اداره ارشاد اسلامی و محمدی در بحث اهدای جوایز تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب