پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:51:32 - شنبه 7 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرورت برخورد قاطع و انقلابی دستگاه قضائی با مفسدان اقتصادی
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی دستگاه قضائی با مفسدان اقتصادی و محتکران کالا‌های اساسی مردم تاکید کرد.

به گزارش”صبح رابر“؛ به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امین مهدی پور در نشست صمیمانه بسیجیان حقوقدان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری کرمان برگزار شد، گفت: برخورد قدرتمندانه قوه قضائیه با مفاسد موجب دلگرمی بیشتر مردم به نظام خواهد شد.

وی افزود: بسیج حقوقدانان استان کرمان در قالب طرح هرمسجد یک حقوقدان، گام‌های بسیار ارزشمندی در زمینه ارتقای سطح آگاهی‌های حقوقی جامعه برداشته است.

مهدی پور ضمن محکوم نمودن عملیات تروریستی اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز شد، افزود:به فضل خداوند در آینده نزدیک ضربه سنگین ومهلکی به عاملان این حمله تروریستی وارد خواهد شد تا دیگر فکر جسارت به ایران را نکنند چراکه اینجا سوریه، لبنان و فلسطین نیست، اینجا ایران است.

رئیس بسیج حقوق دانان استان، با اشاره به اینکه رسالت بسیج حقوق دانان سازماندهی و آموزش حقوق دانان و در مسائل حقوقی ارتقاء سطح حقوقی مردم است، گفت:تلاش بر این است که با وحدت و همدلی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با فعالیت سازمان یافته در بسیج حقوق دانان بتوانیم در انجام وظایف خود به نحو مطلوب و شایسته عمل نماییم

وی با بیان این مطلب که دیگران را برای حضور در این برنامه‌ها دعوت و تشویق کنیم، افزود: فضای جامعه را همه ما اشراف داریم، عدم مدیریت یکی از ضعف‌های اساسی جامعه است، امروز فضای امنیتی و اقتصادی را می‌بینیم، باید همه ما با بصیرت در مسیر ولایت حرکت کنیم لذا باید راه را از لسان رهبری بگیریم نه تنها در شعار بلکه در عمل در این راه حرکت کنیم.

رئیس بسیج حقوق دانان استان با اشاره به اینکه امروز همه مردم نگاه شان به عملکرد دستگاه قضا در خصوص برخورد با مفسدین اقتصادی است لذا باید با جدیت در این زمینه برخورد شود، گفت:: مردم باید اطلاع کسب کنند که دستگاه قضا با جدیت مقابل این افراد ایستاده است.

حجت الاسلام علی شریف آبادی در این مراسم افزود: آنچه موجب پیروزی در جنگ شد، حرکت در ۳ محور ولایت، مردم و معنویت بود در حالی که در زمان بنی صدر محور سوم یعنی معنویت نبود که موجب ایجاد چالش‌هایی در کشور شد؛ امروز نیز در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید این ۳ محور را در نظر داشته باشیم و متناسب با آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب