پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:13:34 - چهارشنبه 25 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکر از نمایندگان غایب و مخالف در جلسه رای‌گیری CFT/ امروز بزرگترین مسئله بصیرت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است
امام جمعه بافت ز نمایندگان غایب ومخالف در جلسه رای‌گیری CFTتشکر کرد و گفت: دو نماینده غایب استان کرمان، علی بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه  وحسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان و سه نمایندگان استان کرمان زاهدی ، پور ابراهیمی و کمالی در جلسه تصویب CFT مخالفت کردند مابقی را نمیدانم چرا موافقت کردند در این حد تقدس  زدایی که نیروهای انقلابی و ارزشی ما را بزنند شما تأیید کنید؟!.

به  گزارش “صبح رابر”؛ هشتمین یادواره شهدای دانشجو و یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافت برگزار شد.

حجت الاسلام علی مهدی زاده  در این مراسم معنوی با گرامیداشت  یاد و خاطر شهدا  گفت : شهدا وسیله ای برای هدایت  انسانها هستند  جوانان زیادی که به بیراهه  می رفتند توسط شهدا  هدایت  شدند.

وی، دیانت و بصیرت در دشمن  شناسی و امام شناسی و پیروی از ولایت فقیه را سه  شاخصه مهم رسیدن به جایگاه شهداخواند و افزود:  برگزاری یادوارها باید به شعورمان اضافه کند، ببینید زندگی شهدا را که نسبت به خانواده، پدر و مادر چه  حرمتی نگه میداشتند، شهید مانند گل آفتابگردان هر طرف  امام زمانشان می چرخد شهید هم می چرخید،  امروز بزرگترین مسئله بصیرت، دشمن شناسی و  دشمن ستیزی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ضد انقلاب ها به دنبال امام زدایی می باشندگفت: به برکت برجام عبور از خطوط  قرمز ولایت  نتیجه اش تصویب  CFTدر مجلس شد، چرا امام زدایی می کنند،نقشه فوکویاما صحیح است این انقلاب دو بال دارد؛ بال سرخ  حسینی و بال سبز بندگی این انقلاب با زره آن یعنی ولایت فقیه به تمام دنیا می رسد. خودشان به این نتیجه رسیدندبرای سقوط انقلاب زره آن را  خراب کنند.

امام جمعه بافت با بیان اینکه همه به عنوان ناتوعلیه نظام ما کار می کنند سگ زردبرادر شغال است این را جنایت هایشان در تاریخ نشان داده و گفت: حرفهای کاخ سفید که مهار کشور در خاورمیانه به وسیله FATFاست.

وی از نمایندگان غایب ومخالف در جلسه رای‌گیری CFTتشکر کرد و گفت: دو نماینده غایب استان کرمان، علی بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه  وحسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان و سه نمایندگان استان کرمان زاهدی ، پور ابراهیمی و کمالی در جلسه تصویب CFT مخالفت کردند مابقی را نمیدانم چرا موافقت کردند در این حد تقدس  زدایی که نیروهای انقلابی و ارزشی ما را بزنند شما تأیید کنید؟!، اینکه من می گویم به نام شهید به جایی رسیدند عکس شهید بزنیم اما عکس شهید عمل کنیم .

حجت الاسلام مهدی زاده ، عدم حضور اندیشمندان روحانی در صحنه،  نفوذ فرصت  طلب ها، ایجاد تفرقه و اختلاف و تضعیف ارزشها و  نهاد های انقلابی  راههای تقدس زدایی، امام زدایی و دین ستیزی  برشمرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب