پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:44:17 - دوشنبه 30 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وضعیت حجاب پرستاران بیمارستان، شهید «احمد سلیمانی» را عذاب می‌داد
«علی محمدی» گفت: یک روز که برای عیادت «احمد سلیمانی» به بیمارستان رفتم، وی بسیار ناراحت و غمگین بود و وقتی علت را جویا شدم، گفت: «با این همه ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا، وضعیت حجاب پرستاران بیمارستان من‌ را به شدت عذاب می‌دهد».

به گزارش“صبح رابر”؛  «محمد مهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در مراسم سالگرد شهید «احمد سلیمانی» که در منزل شهید و با حضور تعدادی از همرزمان وی برگزار شد، اظهار داشت: عملیات «عاشورا» با رمز «یا اباعبدالله الحسین (ع)» از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه در محور ایلام – میمک و با هدف آزادسازی ارتفاعات «میمک» انجام شد.

وی افزود: از لشکر ۴۱ ثارالله یک گردان به فرماندهی «حسین محمدی» در این عملیات شرکت کرد و شهید «احمد سلیمانی» نیز در این گردان حضور داشت و اصرار زیادی می‌کرد که به خط مقدم برود که با مخالفت سردار «سلیمانی» مواجه شد، اما با وساطت سردار شهید «احمد امینی» به خط مقدم اعزام و در این عملیات به شهادت رسید.

اخلاق و منش شهید «احمد سلیمانی» الگوی بسیجیان لشکر ثارالله بود/// در حال ویرایش

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: روحیات و اخلاقیات شهید «احمد سلیمانی» و همچنین صفای باطنی ایشان، الگوی بسیجیان لشکر «ثارالله» بود و به قول سردار «سلیمانی»، ایشان به معنای واقعی انسانی پاک بود.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: سردار «فرود» مسئول وقت پشتیبانی لشکر «ثارالله» نقل می‌کرد «احمد» به نزد من آمد و طلب نخ و سوزن کرد و من پرسیدم شما مدت ۲ سال است لباس نگرفتید و بسیاری از همرزمان شما در این مدت چند دست لباس گرفته‌اند. ایشان در پاسخ گفتند: حتما آن دوستان بیشتر از من کار می‌کنند و به رغم اصرار من، از گرفتن لباس امتناع کرد.

اخلاق و منش شهید «احمد سلیمانی» الگوی بسیجیان لشکر ثارالله بود/// در حال ویرایش

در ادامه این مراسم، «علی محمدی» همرزم شهید «احمد سلیمانی» نیز اظهار داشت: در عملیات «بستان»، «احمد» مجروح و در بیمارستان باهنر بستری شد، یک روز که برای عیادت وی به بیمارستان رفتم بسیار ناراحت و غمگین بود و وقتی علت را جویا شدم، گفت: با این همه ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا، وضعیت حجاب پرستاران بیمارستان من‌ را به شدت عذاب می‌دهد. از «احمد» خواستم برای استراحت به منزل ما بیاید و او با اصرار من قبول کرد.

اخلاق و منش شهید «احمد سلیمانی» الگوی بسیجیان لشکر ثارالله بود/// در حال ویرایش

خاطرنشان می‌شود، شهید «احمد سلیمانی» چهارم خرداد‌ماه سال ۱۳۳۶ در روستای «احمدآباد» از توابع شهرستان «رابر» متولد شد. وی تا پایان مقطع متوسطه تحصیل کرد و دیپلم تجربی گرفت. سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. در دروان خدمتی خود سمتهای مختلفی ازجمله معاونت اطلاعات وعملیات و جانشینی ستاد لشکر ۴۱ ثارالله درعملیاتهای مختلف را برعهده داشت. پاسدار بود که بیست‌و‌نهم مهرماه سال ۱۳۶۳ در میمک بر اثر اصابت ترکش به سرش شهید شد. مزار وی در «قنات ملک»  رابر واقع است.

منبع: دفاع مقدس

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب