پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:50:50 - سه شنبه 8 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درس استکبار ستیزی شهید حسین فهمیده همچنان دشمنان اسلام را می آزارد
نام شهید حسین فهمیده و امثال فهمیده ها همواره برتارک انقلاب اسلامی می درخشد.به گونه ای که روحیه استکبار ستیزی آنها درچهل سالگی انقلاب اسلامی ایران همچنان دشمنان اسلام را می آزارد.

به گزارش “صبح رابر”؛ ۸آبانماه، سالروز شهادت حسین فهمیده نوجوانی که ۳۸ سال پس از شهادتش، اثرش همچنان دشمنان را می آزارد.

نیروهای بسیج که تحت  نظارت سپاه پاسداران هستند کودکان سربازی را پرورش می دهند تا به منطقه اعزام شوند و در درگیریها، بجنگند؛ این یک بهانه  کودکانه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم بسیج ایران است، بهانه ای که می خواهد به  جهانیان القا کند بسیج نیروهای دانش آموزی در کشورمان با هدف فرستادن کودکان به جنگ صورت می گیرد. نیکی هیلی نماینده موستعفی آمریکا در سازمان ملل، برای توجیه این اظهارات کودکانه یک مثال عجیب هم می زند: ایران روز۳۰اکتبریا روز بسیج دانش آموزی را جشن می گیرد این روز درجریان جنگ ایران وعراق زمانی بود که حسین فهمیده پسر ۱۳ساله ایرانی نارنجک به کمر بست و خود را به زیر تانک عراقی ها انداخت.

فارق ازاینکه ما روز ۸آبان را جشن نمی گیریم  و آن را گرامی میداریم اما به  نظر می رسدهیلی یا آن کسانی که متن سخنرانی او را تنظیم  کرده بخش هایی از تاریخ  دفاع مقدس  ایران را خوانده  یا حداقل  نخواسته که همه چیز را بگویید او نمی گوید که امثال  حسین فهمیده چگونه به جبهه ها رفتند و هدفشان چه بود؟.

مادر شهید فهمیده می گوید: بارها نیروهای سپاهی و بسیجی او را به دلیل سن کم ازچبهه ها برگردانده بودند، حسین فهمیده و امثال  حسین  فهمیده سن شان برای رفتن به جبهه  قانونی نبود به همین دلیل شناسنامه هایشان را دستکاری می کردند، حالا آمریکایی ها می خواهند این روحیه بسیجی را نادیده بگیرندو بگویند نیرهای بسیج ایران قصد داشته ودارند که از کودکان در جنگ ها استفاده کنند آن هم در حالی که اعتراف کردند که باعث و بانی جنگی بودند که فهمیده ها را مجبور به دفاع  کرد؛  بارک اوباما گفت: ما در گذشته از صدام حسین حمایت کردیم آن هم زمانی که می دانستیم  وی از سلاح های شیمیایی در جنگ  با ایران  استفاده  می کرد.

آمریکایی ها درحالی شعار حمایت از کودکان می دهند که حال و روز کودکان  یمنی به راحتی می تواند دروغین  بودن ادعای آنها را ثابت کند.

صندوق کودکان ملل متحد یا یونیسف در جدیدترین  گزارش خود می نویسد: اکنون بیش از ۲۲میلیون نفر و تقریبا تمام کودکان در یمن  نیازمند کمک های بشر دوستانه هستند بیش از۶هزارو پانصد کودک یمنی از زمان وقوع جنگ  کشته یا زخمی  شده اند به  طور متوسط حدود۵ کودک در هر روز؛ کودکانی که با سلاح های آمریکایی  به خاک و خون کشیده می شوند.

سی.ان.ان در گزارشی در مورد یکی از حمله های ائتلاف سعودی از روی لاشه ی بمب ثابت می کند که متعلق به آمریکاست این همان بمبی است که اتوبوس کودکان یمنی را منفجر کرد.

آمریکایی ها در حالی به احساسات پاک نوجوانان  و جوانان ایرانی در دفاع از  میهن و ناموسشان تحت عنوان دفاع از حقوق کودکان معترضند که کودک کشی و کودک آزاری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

شهید فهمیده نمونه ‏اى از خیل عظیم نوجوانان و جوانان بسیجى است که در دوران دفاع مقدس ضمن تحصیل در مدارس و دانشگاه‏ ها به‏ سوى جبهه‏ ها شتافتند تا امنیت و آرامش این سرزمین را براى قرن‏ ها بیمه کنند. چنان‏که در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۵۰ هزار نفر دانش آموز در جبهه ‏هاى نور علیه ظلمت حضور یافته و با تقدیم بیش از ۰۰۰. ۳۶ شهید دانش آموز صفحات زرینى از کتاب قطور حماسه بزرگ و پر افتخار ملت ایران را به خود اختصاص دادند. باتوجه به این حضور اعجاب برانگیز و جانفشانى این نوجوانان و زنده نگه داشتن جانفشانى‏ هاى آن قهرمانان بزرگ، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، به ‏عنوان روز نوجوان و بسیج دانش ‏آموزى نام گرفت تا با یادآورى حماسه او و دیگر همسالان شهیدش، سرمشق و الگویى همیشه جاوید براى آینده سازان نظام اسلامى طرح شود.

اکنون که چهل سال از اقدامات تقابلى آمریکا علیه جمهورى اسلامى مى‏ گذرد نتایج تلاش ‏هاى این کشور چیزى جز پیشرفت روزافزون جمهورى اسلامى و افول قدرت کاخ سفید را نشان نمى‏ دهد.

انتهای پیام/

یادداشت از بسیج  دانش آموزی شهرستان رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب