پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:27:15 - سه شنبه 8 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونمایی از کتاب «بابا کی می‌آیی؟» در زادگاه سردار سلیمانی
کتاب«بابا کی می‌آیی؟»در روز اربعین حسینی همزمان با یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و امت حزب الله رونمایی شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ این کتاب با تکیه بر ۵۵مصاحبه و ۱۵۵خاطره ، زندگی شهید جاویدالاثر «محمود میرافضلی» از شهدای روستای گنجان رابر را روایت می کند.

حکایت انتظار ۳۶ ساله دختران شهید برای دیدن بابا ، یکی از محورهای اصلی این کتاب است که به قلم «محمد حسینخانی» نوشته شده است.

محمدحسین خانی نویسنده کتاب دراین  آیین گفت: من روح شهید را در سطرسطر این کتاب کنار خودم حس کردم و خود شهید مشوقی برای به پایان رساندن این کتاب شد .

وی با اشاره به اینکه یکی از انگیزه های قوی وی در تالیف این کتاب ، عمل به منویات  مقام معظم رهبری در خصوص حفظ آثار شهدا و بر اساس وظیفه و تکلیف انقلابی بوده است افزود: خاطرات، عکس‌ها، نامه‌ها و دلنوشته‌های فرزندان دختر شهید به پدر مفقودالاثر موجب جذابیت و برانگیختن احساسات در این کتاب شده است.

محمد حسین خانی همچنین عنوان کرد: این کتاب به بیان تاریخچه تشکیل تیپ ثارالله که بعدها به لشکر و سپاه تبدیل شد و  نقش کرمانی‌ها و رزمندگان رابری در عملیات بیت‌المقدس هم می‌پردازد.

شهید محمود میرافضلی از شهدای جاویدالاثر عملیات بیت‌المقدس (آزادسازی خرمشهر) است که ۳۶ سال است باز ماندگان چشم به راه نشانی از او هستند.

وی امسال به عنوان شهید شاخص اصناف در سطح ملی هم مورد تجلیل قرار گرفته است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب