پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:32:39 - جمعه 11 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۳ آبان ماه برای پیروی از رهبری و دفاع از خون بهای شهدا خواهیم آمد
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر وارزوییه، با بیان اینکه شما مردم رابر در طول تاریخ مقاومت و ایستادگی خود را با تقدیم فرزندانتان ثابت کرده اید خاطرنشان کرد : برای پیروی امام و رهبری ۱۳ آبان ماه خواهیم آمد واز این نظام و خون بهای شهدای گرانقدر دفاع خواهیم کرد .

به گزارش “ صبح رابر “؛ نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر وارزوییه در همایش پیاده روی خانوادگی رابر گفت: من معتقدم نگاه همه کسانی که در بخش ورزشی هستند بایستی متفاوت از این که هم اکنون وجود دارد باشد باوجود این جمعیت کثیر و جوانان درسطح شهرستان وروستاهاهمه تشکل ها و سازمانها باید بسیج برای بحث ورزشی شوند..
وی با بیان اینکه در برنامه ششم۲۷ صدم درصد ارزش افزوده در مجلس دهم تصویب شدافزود: سال ۹۷ نزدیک به یک میلیارد تومان بودجه در اختیار مجموع های ورزشی قرار گرفت.
بختیاری عنوان کرد: در بخش ورزشی مدیریت و ساماندهی پاسخگوی مسائل می باشد نه صرفا پول؛ پول لازمه و ابزار همه وسایل ورزشی است، نظام مدیریتی و سازماندهی بخش های ورزشی بر اساس آمار و ارقام در ۸ ماه گذشته ۱۲۰ میلیون پول نقدی در اختیار هیات ها گذاشته شده، این نشان می دهد نظام مدیریتی شهرستان به طور کامل بهره برداری نشده است همه مسئولین و مدیران هیأت های ورزشی باید پاسخگوی عملکردشان باشند.
وی افزود: همت همه مسئولین دولتی، مجلسی و مدیران هیات های ورزشی می طلبد به سمت و سوی بیشترین بهره برداری از امکانات دولت و افراد خیر استفاده کنیم؛ هیأت ها پاسخگوی اعضا و مردم باشند این خیلی بد است از ۳۰ میلیون پول نقد بعضی هیأتها بگویند ما یک ریال هم نگرفتیم، مشکل برنامه ریزی مدیریتی و سازماندهی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با همت و همراهی همه با هم کمک کنیم یک مسئول هر چه قدر هم توانمند باشد به تنهایی نمی تواند پاسخ این همه نیاز هارا بدهد.
وی با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان ماه امسال فعالتر و منسجم تر راهپیمایی خواهیم کرد افزود: ما یک دشمن دیرینه ای در طول تاریخ چهل ساله انقلاب به شیوه های مختلف داشتیم و آن استکبار جهانی است، همه ما علارغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی بایستی ایستادگی کنیم .
بختیاری بر ضرورت مقاومت در مقابل استکبار جهانی وافراد بدبین به نظام جمهوری اسلامی که برای براندازی نظام تلاش می کند تأکید کرد: امسال با شکوه تر از هر سال منسجم و هماهنگ حرکت میکنیم.این را نشان دادید در پیاده روی اربعین امسال که نمونه ای از قدرت و‌ ایستادگی شیعیان در برابر استکبارجهانی است .
وی با بیان اینکه شما مردم رابر در طول تاریخ مقاومت و ایستادگی خود را با تقدیم فرزندانتان ثابت کرده اید خاطرنشان کرد : برای پیروی امام و رهبری ۱۳ آبان ماه خواهیم آمد واز این نظام و خون بهای شهدای گرانقدر دفاع خواهیم کرد .
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب