پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:25:46 - یکشنبه 13 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحریم نمی تواند مردم ما را از پای در آورد /۹ دی دیگری در انتظار مزدوران خواهد بود
امام جمعه رابر گفت: اگر این مردم خروش کنند،دیدید در فتنه  ۸۸ نزدیک به ۸ ماه صبوری کردند اما ۹ دی را به پا کردند و تمام شما را به زیر پای خود له کردند، کسانی که به دنبال سازش با آمریکا هستند اگر از این خیانت دست بر ندارند ۹ دی دیگری در انتظارشما نامردان و مزدوران خواهد بود.

به  گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر در جمع راهپیمایان ۱۳آبان گفت: آفرین بر شما مردم ، دانش آموزان  و بسیجیان که امروز به ندای خدایتان  لبیک گفتید.

وی یکی از استکبار ستیزان را خداوند خواند گفت: طبق آیات قرآنی، خداوند از انسانهایی که علاقه به استکبار ستیزی ندارند را دوست نمی دارد.

امام جمعه رابر افزود: خداوند خطاب به مسلمانان فرمود: ای مسلمانان!، این شمایید آنهان را دوست می دارید ولی آنها شما را دوست نمی دارند، آنها انسانهایی دروغگو هستند با لبخند و قدم زدن و دست در دست دادن شما را فریب می دهند.

وی با بیان اینکه ما پیرو قرآنیم و مکتب ما قرآن است گفت:  قرآن می فرماید: دوستی باید دو جانبه باشد وگرنه مایه ذلت و خودباختگی و احساس حقارت است. مسلمان به تمام کتاب های پیشین ایمان دارند گرچه دیگران به قرآن ایمان نمی آوردند.

امام جمعه رابر عنوان کرد: به هر اظهار ایمانی اطمینان نکنید، اگر گفتند ما دوست شماییم و بر سر میز مذاکره به شما دست می دهند، آنها در ظاهر به شما لبخند می زنند وقتی به خلوت می روند انگشت بر دندان می سایند و انگشت بر لب می گذارند .

وی افزود: اینها  قرآن نخوانده اند اگر قرآن خوانده بودند مثل گذشته  مذاکره می کردند، هستی ما همان هسته ای باشد را دادند. استکبار جهانی! امروز ببینید؛ نوجوان یک شهرستان آمده اند با مشت های گره کرده بردهان یاوه گویان می زنند این نه تنها بلکه تابوب شما را آماده کردند و شما را در این تابوت بگذارند و به جهنم  بفرستند.

حجت الاسلام صادقی گفت: اگر استکبار جهانی دندان طمع  برای ایرانی جماعت با هر مذهب و قوم و  قبیله ای تیز کردند خدا  جواب آنها را داده  است، آنهایی که در ایران گفتند دیگر حرف از مرگ بر آمریکا نزنید، حرف از آشتی و صلح  بزنید ای آخوند و کت و شلوار مزدور! خاک بردهانتان؛ چرا نگوییم؟؛‌  وقتی خداوند تبارک و تعالی میفرماید: بگویید مرگ بر استکبار. بمیرید از غیظ و خشم  بر ایرانی جماعت.

وی با بیان اینکه آخوند درباری قدیم و مزدور امروز به  قم می فرستید و بعضی از مراجع عظام تقلید را لکه می اندازند گفت: بعضی ها از طریق مراجع میخواهند مقام  معظم رهبری را تحت فشار قرار دهند تا با آمریکای جنایتکار، طفل خردسال کش در یمن  چکار میکند،  به گفته مقام معظم رهبری آمریکا رو به  افول  است شما برای طناب پوسیده کی این طرف و آن طرف مثل موش های فاضلابی از این سوراخ به آن سوراخ می پلکید.

امام جمعه رابر گفت:  همین موش های فاضلابی شرف دارند به بعضی عمامه  به  سرها  که دم از ارتباط با آمریکا میزنند،  البته  جاده باز است سوار هواپیمای برجام بشوید وبروید کاسه لیس آنها  باشید ما ناراحت نمی شویم شماخواهید مرد مثل رفیق هایتان، خدا شما را خواهد  کشت.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: آمریکا  دیگر آن قدرت چهل ساله را  ندارد روبه افول ، ضعف و نابودی است، مزدوران خارجی نرخ بگیر این دیدار مراجع کار شما را به جایی نمی رساند.

حجت الاسلام  مهدی صادقی با اشاره به آغاز مرحله دوم  تحریم ها در امروز  ۱۳ آبان ما ه گفت: با این تحریم ها نه تنها  از جمعیت مردم  کاسته نشد بلکه قدرت مند تر خواهیم شد و نخبه های ما بهتر کار خواهند کرد .

وی افزود:  اگر شما از اول  انقلاب این لطف را به مردم ایران نکرده  بودید امروزه مردم ایران صاحب پهباد، هسته ای و امثالهم نشده بودند؛ آفرین بر شما آمریکایی ها، ما را تا می توانید تحریم  کنید، به خدا و روح  امام و شهدا قسم، اگر مسئولین  داخلی ما  کمتر  نمی گویم انجام  بدهند دیگر تحریم  ها کارساز نیست.

امام جمعه رابرافزود: تحریم ها کارساز نیست امروز این گرانی که گریبانگیر مردم ما شده است عامل آن بعضی سوء مدیریت وزار و مدیرکل هاست.

وی تأکید کرد: تحریم نمی تواند مردم ما را از پای در آورد، حرکت ما اخطار به استکبار جهانی است اگر تو گردن دراز کرده و دندان را تیزتر کرده ای برای این مردم عزیز باافزایش تحریم ها هم به جایی نخواهید رسید.

حجت الاسلام  صادقی گفت: همین رادیوهای بیگانه و فارسی زبان های خارجی که بعضی مراجع  مسخره می کردند و به شما مردم توهین می کردند مگر مردم میمونند از مراجع تقلید کنند، امروز همان نامردها و پست ذات ها؛ حامی مراجع  شدند.

وی با اشاره به اینکه استکبار دنبال نفاق است افزود: اینکه یکروز مرجعیت را تأیید کنند و یکروزی تو سر همین مرجعیت بزند بدانید استکبار دنبال حمایت ازآمریکا علیه نظام است.

امام جمعه رابر  اخطار به مزدوران  داخلی و  نوکران استکباردر داخل گفت: حواستان را جمع کنید این مردم همان مردمی هستند در دفاع مقدس باتوجه به اینکه هیچ  امکاناتی جمهوری اسلامی نداشت هشت سال جنگ را دفاع کرد وبا نداری و بی پولی و نداشتن امکانات یک وجب از خاک مملکتمان را  ندادند؛ حال شما آمده اید می خواهید چه بگویید؟.

وی افزود: اگرروزی صبر این مردم لبریز شود خانمانتان را به باد خواهید داد، این مردم صبور؛ اهل گذشت وایثارگرند در برابر قیل و قال های شما واکنش نشان نمی دهند، این مردم عقاب اند از هارت و هورت های بی بی سی زبان ابایی ندارند.

حجت الاسلام صادقی گفت: بعد از فوت هاشمی  رفسنجانی، آشتی ملی را مطرح کردندکه مقام معظم رهبری فرمودند: ملت با کسی  قهر  نیست. امروز مردم  رامی بینید با  توجه به  همه  مشکلات  اقتصادی برای حفظ  نظام و تودهنی به استکبار جهانی آمده اند و راهپیمایی کردند این مردم با کسی قهر نیستند، شمایید که پشت به مردم کرده اید و  رویتان را به استکبار جهانی .

وی افزود: اگر این مردم  خروش کنند،دیدید در فتنه  ۸۸ نزدیک به ۸ ماه صبوری کردند اما ۹ دی را به پا کردند و تمام شما را به زیر پای خود له کردند، کسانی که به دنبال سازش با آمریکا هستند اگر از این خیانت دست بر ندارند ۹ دی دیگری در انتظارشما نامردان و مزدوران خواهد بود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب