پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:48:47 - دوشنبه 14 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از ۲ طرح مجلس در راستای حفظ منافع ملی ایران حمایت خواهیم کرد/استراتژی کشور را باید بر مبنای حذف دلار قرار دهیم
زاهدی گفت: از دو طرح «حذف دلار از معاملات بین المللی» و «تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران» ارائه شده در مجلس در راستای حفظ منافع ملی کشور حمایت خواهیم کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان  با اشاره به ارائه دو طرح «حذف دلار از معاملات بین المللی» و «تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران» مجلس شورای اسلامی گفت: این دو طرح در راستای مقابله با اقداماتی است که آمریکا انجام می دهد، است.

 

 

وی با بیان اینکه شکی وجود ندارد که ما باید اقدامات متقابلی را در برابر اقدامات آمریکا انجام دهیم، عنوان کرد: این اقدامات می تواند در عرصه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و … باشد که برخی از این اقدامات به درون و برخی دیگر به بیرون از کشور بر می گردد.

 

 

زاهدی ادامه داد: لذا باید طرح هایی که به مجلس ارائه شده است مورد بررسی قرار بگیرند و به گونه ای نباشند رابطه کشورهایی که با ما همراهی می کنند دچار آسیب شود.

 

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصل این است که ما باید با توطئه های آمریکا مقابله کنیم، ابراز کرد: اینکه دولت،مجلس ، قوه قضائیه و ارکان نظام  همه با هم بتوانند کارها را پیش ببرند خود این مسئله اثر بخشی بیشتری از قانون گذاری خواهد داشت.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو طرح یاد شده باید در کمیسیون های مربوطه مورد بررسی قرار بگیرند، گفت:  از دو طرح چنانچه حافظ منافع ملی باشد حمایت خواهیم کرد.

 

 

زاهدی با تأکید بر اینکه حذف دلار باید در مبادلات بین المللی کشور اتفاق بیافتد، تصریح کرد:بسیاری از کشورها  همچون چین و روسیه به این نتیجه رسیده اند که دلار را باید از مبادلات خود حذف کنند و این استراتژی در کشورهای دیگر هم باید ایجاد می شود؛ بنابراین حتما باید استراتژی کشورمان مبنی بر حذف دلار از مبادلات باشد.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب