پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:15:53 - جمعه 25 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلوی گرانی را بگیرید/مردم از سیاسی بازی ها و جلسات بدون خروجی خسته شدند/حل بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور در گرو استفاده درست ظرفیت هاست
خطیب جمعه رابر با گلایمندی از عملکرد اتاق اصناف شهرستان و تعزیرات حکومتی گفت: در رابر تعزیراتی و حکومتی معلوم نیست چکار می کنند،اتاق اصناف این چه اوضاعی است؟؛ جلوی گرانی را بگیرند.

به گزارش“صبح رابر”؛ حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهرستان رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته رابر، ضمن دعوت به خداترسی و رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکرى(ع) با اشاره به نمونه ای از فضایل اخلاقی آن حضرت گفت: سخاوت از اخلاق کریمه امام حسن عسکرى علیه السلام است.

وی با بیان اینکه امشب شب به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)  است گفت: ایشان ناظر بر اعمال همه می باشندو انتظارش از ما مدعیان بیش از این است.

امام جمعه رابر گفت : اگر به  امام حسن عسکری (ع)  درست متوسل شوید خواسته و نیازهایتان رفع می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی۲۰۱۸ضمن تجلیل از افتخارآفرینی قهرمانان جانباز و معلول، این قهرمانی را نشان دهنده عزم راسخ و به‌ کار انداختن ظرفیت‌های پنهان دانستندگفت: مقام معظم رهبری جنگ کنونی در دنیا را «جنگ اراده‌ها» خواندند،شما با حرکت ارزشمند خود نشان دادید که از اقتدار و استقلال فرهنگی و اراده قوی برخوردار هستید.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه ایشان یکی از نکات درس‌آموز در قهرمانی ورزشکاران جانباز و معلول را، به‌کارگیری ظرفیت‌های پنهان در وجود انسان برشمردند عنوان کرد: یکی از مشکلات بزرگ کشور در شرایط کنونی، استفاده نکردن از ظرفیت‌های فراوان ملی همچون ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیرزمینی، تجاری و رفت و آمدهای بین‌المللی است.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی؛ اگر از این ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده شود، قطعاً بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور حل خواهد شد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به خبرمسرت بخش به امت انقلابی و حزب الهی و مردم همیشه در صحنه گفت:حمایت از اقدام انقلابى دستگاه قضا و ضرورت روشنگرى درباره ‏بى ‏تدبیرى ‏هایى که زمینه ساز فساد است!.

وی گفت: سحرگاه چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ حکم وحید مظلومین فرزند حبیب ‏اله و محمد اسماعیل قاسمى فرزند غلامعلى که به جرم افساد فى الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادى و ارزى و پولى کشور با انجام معاملات غیرقانونى، غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اعدام محکوم گردیده بودند، به اجرا گذاشته شد.

امام جمعه رابر با بیان اینکه در این پرونده بر اساس گزارش بهمن ماه سال نود و شش بانک مرکزى و سپس با گزارشات اطلاعاتى و انتظامى، تعدادى از عوامل مهم و مؤثر در اخلال ارزى و تلاطم بازار، ازجمله دو مجرم فوق شناسایى و دستگیر شدند گفت:  گرچه متاسفانه از زمان اعلام بانک مرکزى و دستگیرى فرزند وحید مظلومین به نام محمدرضا مظلومین اعضاى شبکه موفق شده بودند بخشى از اسناد و مدارک جرم را معدوم یا مخفى نمایند معذلک با تحقیقات میدانى و تحقیق از جمعى از متهمین دستگیرشده؛ مشخص شد شبکه وحید مظلومین از مؤثرترین فعالان غیر مجاز بازار ارز و سکه بوده است.

خطیب جمعه رابر با گلایمندی از عملکرد اتاق اصناف شهرستان و تعزیرات حکومتی گفت: در رابر تعزیراتی و حکومتی معلوم نیست چکار می کنند،اتاق اصناف این چه اوضاعی است ؟.

وی افزود: حال که  دو نفر هم اعدام کردند اما وضعیت بازار همان گونه است بعضی از مغازه داران مقصرند؛اتاق اصناف جلوی گرانی را بگیرند.

حجت الاسلام صادقی با حمایت مردم گفت: دست از این  ﻻﺑﯽ ﮔﺮﯼ ﺳﯿﺎﺳﯽ بردارید مردم خسته شدن ازسیاسی بازی ها، بنده به هیچ عنوان در جلسات فرمانداری که هیچ خروجی ندارد و تنهاگزارش به مافوق خود است شرکت نمی کنم. مگر اینکه سیاسی بازی را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال مکرر پیامک می زنندگفت: از فردا بچه های بیکارتان را فرمانداری ثبت نام کنند.

وی با اشاره به گلایمندی مردم از قیمت های سرسام آوار گفت: اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی چکار می کنند، درگیر سیاسی شده اید، مردم خسته شدند از این بحثهای جلسات متعدد بدون خروجی؛ به فکر مردم باشید.

وی خطاب به اتاق اصناف شهرستان گفت: ما تعارف با کسی نداریم اگربی توجهی  اتاق اصناف به بازار درست نشود هفته آینده در همین جا نام تک تک افراد را خواهم برد.

وی با اشاره به پشت پرده تجاوز نظامى رژیم صهیونیستى به غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستى موج جدیدى از حملات نظامى بر علیه مردم مظلوم غزه را رقم زده است که در پاسخ به این حملات غیر انسانى گروه‏هاى مقاومت با چند ده فروند موشک پایگاه‏هاى نظامى ارتش اسرائیل را در درون سرزمین‏ هاى اشغالى هدف قرار دادند.

خطیب جمعه رابر مهم‏ترین دلیل عنوان شده براى شروع این موج جدید را از تنش تلاش نیروهاى مخصوص رژیم صهیونیستى براى خروج از غزه عنوان کرد وگفت: خوشبختانه با هوشیارى نیروهاى مقاومت با این عملیات که با هدف ربایش یکى از فرماندهان حماس انجام مى‏شود به شکست مى ‏انجامد.

وی اضافه کرد: کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستى نیز در تأیید این ماجرا اعلام کرده است که هدف از عملیات یگان کماندویى ارتش این رژیم در نوار غزه، ربودن نور برکه از فرماندهان گردان‏هاى عزالدین قسام شاخه نظامى حماس بوده است.

حجت الاسلام صادقی گفت: در پى لو رفتن این عملیات و مقابله نبروهاى حماس با متجاوزین صهیونیست، بالگردهاى رژیم صهیونیستى به پشتیبانى نظامیان نفوذى خود برخاسته که در جریان آن هفت فلسطینى به شهادت رسیدند و نقشه کماندوهاى اسرائیلى براى ربودن این فرمانده مقاومت با شکست روبه ‏رو شد.

وی افزود: درمقابل گردان‏هاى مقاومت با شلیک موشک‏هاى مختلف توانستند دستاورد دیگرى در حوزه مقاومت کسب کنند.

خطیب جمعه رابر  شکست سامانه گنبد آهنین نمونه‏ اى از دستاوردهاى دیگر مقاومت خواند و خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته یکی دو وزیر از رژیم صهیونیستی استعفا دادند.

وی گفت: هنوز مقام معظم رهبری رابعضی دشمنان داخلی نشناختند اما دشمنان خارجی مقام معظم رهبری را خوب  شناختند و سخنان مقام معظم رهبری را برای چند سال آینده تحلیل می کنندکه درست هم می گویند.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ۲۵ سال آینده دیگررژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت این سخن چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب است که آثارش را می بینید که چه اتفاق خوبی افتاده و دو وزیر از دولت نتانیاهو استعفا دادند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب