پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:00:30 - یکشنبه 4 آذر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلید پیشرفت شهرستان رابر در دست خود مردم ومسئولین است/با تفکری بسیجی مقابل نقشه های دشمن بایستیم
رضا مهدی پور جوان نخبه علمی بسیجی رابر گفت: کلید پیشرفت شهرستان رابر در دست خود مردم ومسئولین است، حال همه باید باهم متحد شوند تا بتوانیم شهرستانمان را آباد کنیم.

به گزارش “صبح رابر”؛‌ رضا مهدی پور، نخبه علمی شهرستان رابر رتبه سوم کشاورزی و منابع طبیعی درهجدهمین جشنواره جوان خوارزمی را کسب کرده وبا توجه به اینکه  در سال ۱۳۹۶ به عنوان پژوهشگر برتر ایران انتخاب شده گفت‌و‌گویی با این جوان بسیجی ترتیب داده شده که می‌خوانید.

مدرک شما چیست؟ اکنون مشغول چه کاری هستید؟

دیپلم علوم تجربی دارم و عضو فعال بسیج هستم، در دوران تحصیل به مدت دو سال فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مدرسه مان بودم و هم اکنون معاونت علمی و پژوهشی پایگاه مسجد صاحب الزمان را برعهده دارم .

 از چه زمانی با بسیج آشنا شدید؟

از ۹سالگی عضو بسیج پایگاه مسجدمان شدم.

در وضعیت کنونی مهمترین رسالت و وظیفه بسیجیان چیست؟

با توجه به شرایط کنونی همه نظر های دنیا بر روی ایران است تا جلوی پیشرفت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران را بگیرند، حال ما باید با تفکری بسیجی و توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب با حمایت وخرید کالای ایرانی، اقتصاد کشورمان را بسازیم و مقابل نقشه های دشمن جمهوری اسلامی ایران بایستیم.

در مورد شهرستان رابر و مشکلات آن چه نظری دارید؟

شهرستان رابر دارای مشکلات زیادی است اما باید با سطح نگرشی بالا،  نیمه پر لیوان را ببینیم و باتوجه به پتانسیل های مثبت شهرستان می توان مشکلات را رفع کرد.

چه پیشنهادی در راستای پیشرفت شهرستان دارید؟

کلید پیشرفت شهرستان رابر در دست خود مردم ومسئولین است،حال همه باید باهم متحد شوند تا بتوانیم شهرستانمان را آباد کنیم.از مزایایی که شهرستان رابر دارد منابع و محصولات طبیعی و آب و هوای چهار فصل است. مردم شهرستان می توانند با اشتغال های خانگی و کارآفرینی های کوچک باعث پیشرفت  شهرستان و خود شوند. باتوجه به شرایط منطقه میتوان در زمینه های صنایع غذایی  و گیاهان دارویی و بوم گردی استفاده کرد.

سخن آخر؟

در آخر از مردم می خواهم که توجه به تحریم های دشمن نکنند چون هدف دیرینه دشمن تفرقه افکنی و بهم زدن امنیت و آسودگی ذهن ما بوده است، پس با توکل برخدا و فراگیری دستورات رهبر عزیزمان نقشه های دشمن را نقش برآب کنیم و با صبر و بردباری کشور همیشه سربلندمان “ایران”را بسازیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب