پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:13:37 - جمعه 9 آذر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخواست شرکت‌کنندکان برای افزایش زمان تولید محتوا/ رقابت سخت و نفس گیر ۹۶ تیم از سراسر کشور/ با تیم‌های تخصصی تولید محتوای دیجیتال بیشتر آشنا شوید +فیلم
مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

 

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را از طریق لایو اینستاگرام سردار غیب پرور به آدرس @gheibparvar_ir و همچنین@shamsa.ir مشاهده کنید. ۴ شبکه صدا و سیما و بیش از ١۵ خبرگزاری و شبکه اطلاع رسانی در حال پوشش این رویداد تخصصی هستند.

 

Flash version 10,1 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

سردار غیب پرور: هدف اصلی از این تجمع ۲ روزه اعلام موجودیت،شبکه سازی و رقابت است

سردار غیب پرور در مراسم افتتاحیه همایش اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۰۰ تیم سه نفره از ۳۲ استان اظهار داشت: امروز به فضل الهی آنچه که انتظار داشتیم به دست مجموعه جوانی در حال تحقق است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: موضوع تولیدات دیجیتال موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد اگر بسیج به این عرصه وارد نشود دیگران جای آن را می گیرند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: فضای مجازی می تواند یک فرصت فوق العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است.
سردار غیب پرور با بیان اینکه حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود، گفت: این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم شبکه سازی و انسجام بخشی از اجزای لاینفک است.
وی عنوان کرد: در کنار وجود این لشکر سایبری و  لشکر کارآمد هرکس باید رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمی قرار گرفته چرا که دشمن با یک ساز و کار کامل وارد این عرصه شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: جنگ رسانه ای را باز باور کنیم که در بسیاری از تحولات دنیا این فضای مجازی است که جریان سازی می کند مثلا ترامپ پیروزی خود را مدیون جریان مجازی می داند و نه جریان نشریه ای.

 

سردار غیب پرور با بیان اینکه هدف اصلی از این تجمع دو روزه یک اعلام موجودیت یک شبکه سازی و یک رقابت است، عنوان کرد:  که در ادامه در سه بخش محورهای مسابقه اعلام می شود و ما تک موضوعی کار نخواهیم کرد که با تولیدات بیشتری مواجه شده و هم دست شرکت کنندگان باز است.

 

سردار غیب پرور رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن “نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا” موضوع این بخش اعلام می شود.

 

وی افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش “جوان و مقاومت” اعلام‌می شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثربخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.

 

سردار غیب پرور تصریح کرد: باید در نظر داشت حضور جوانان مومن در عرصه فضای مجازی و اهمیت آن کمتر از حضور جوانان در دفاع مقدس نیست و دستاوردهای حضور موثر در این عرصه می تواند به پیروزی های بزرگی منجر شود.

Flash version 10,1 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

Flash version 10,1 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

این رقابت ها با حضور ۹۶ تیم از ۳۲ استان در حال پیگیری است که برخی از استان ها با تیم‌های بیشتری در این رقابت حاضر شده اند. در همین راستا در ساعات اولیه تیم ها مشغول اراده طرح های خود و چکش کاری آنها هستند.

 

شرکت ۳ تیم تخصصی تولیدات دیجیتال استان همدان در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج

مینو جعفری، سرپرست تیم اعزامی استان همدان به نخستین رویداد تولیدات دیجیتال فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار نافعاظهار کرد: صبح امروز همزمان با صدور فرمان سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضفعین نخستین رویداد فضای مجازی کشور با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به سخنان رییس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای رویداد افزود: سردار غیب پرور در سخنرانی ابتدای مراسم هدف اصلی از برگزاری این رویداد را یک رزمایش و عملیات برای سنجش عملکرد بسیج دانست که به طور حتم بسیج در همه عرصه ها پیروز است.

سرپرست تیم اعزامی استان همدان به نخستین رویداد تولیدات دیجیتال فضای مجازی بسیج به تشریح تیم های اعزامی استان همدان پرداخت و گفت:تیم های استان همدان در سه تیم سه نفر که شامل انیمیشن, طراحی بازی و نرم افزار می باشد در این رقابت حضور دارند.

در همین راستا سرپرست تیم شرکت کننده از استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: ۲ تیم تخصصی تولیدات دیجیتال استان چهارمحال وبختیاری در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج شرکت کردند.
دراین دوره از رقابت ها دو تیم سه نفره در بخش انیمیشن و اپلیکیشن از استان چهارمحال وبختیاری با موضوعات نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا، در بخش بازی موضوع جوان و مقاومت و در بخش نرم افزار موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی شرکت کرده اند.

حضور ۳ تیم سه نفره از البرز در حوزه های نرم افزار، انیمیشن و بازی

استان البرز هم با دو تیم پویانمایی و یک تیم نرم افزار در این رویداد ملی شرکت کرده است.
هر سه تیم استان البرز پس از استقرار در غرفه مربوطه و احیای تجهیزات، شروع به طرح ایده با موضوع مشخص شده کرده و پس از تایید و راهنمایی مشاوران مربوطه، وارد مرحله بعد شدند.

این اعضا پس از ایده پردازی به سناریو نویسی و مشخص کردن جزییات کار پرداخته و در نهایت، وارد مرحله تصویرسازی ایده ها در حوزه تخصصی مربوط به خود کردند.

این رویداد با حضور ۳ تیم سه نفره از استان البرز در حوزه های نرم افزار، انیمیشن و بازی در حال برگزاری است.

 

آغاز نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج/ حضور ۳ تیم سه نفره از البرز در حوزه های نرم افزار، انیمیشن و بازی

در این دوره از رویداد، ۳ تیم سه نفره از آذربایجان غربی در بخش های انیمیشن، طراحی بازی و نرم افزار به رقابت با نمایندگان دیگر استان‌ها می پردازند. لازم به ذکر است، موضوعات رقابت در بخش انیمیشن نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا، در بخش بازی موضوع جوان و مقاومت و در بخش نرم افزار موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

 

حضور تیم تخصصی فضای مجازی خراسان شمالی در اولین گردهمایی ملی فعالان بسیج

خراسان شمالی یز با یک تیم تخصصی فضای مجازی خراسان شمالی در اولین گردهمایی ملی فعالان بسیج در استان تهران حضور یافت این تیم متشکل از ۶ نفر از فعالان عرصه تولید محتوا در فضای مجازی است.

حضور تیم تخصصی فضای مجازی خراسان شمالی در اولین گردهمایی ملی فعالان بسیج,

 

حضور تیم تخصصی فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره بزرگ رسانه های دیجیتال

در همین راستا تیم های تخصصی استان کهگیلویه وبویراحمد دراین استارتاپ بزرگ در سه بخش اندروید، بازی و انیمیشن فعالیت دارند که سه تیم سه نفره و به همراه یک نفر سرپرست در این استارتاپ بزرگ حضور دارند که دو تیم اپلیکشین و یک تیم انیمیشن از استان با سایر استان ها به رقابت خواهند پرداخت.

 

حضور ۳ تیم از قزوین در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج

در همین راستا امیری مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین گفت: از قزوین ۱۰نفر در قالب سه تیم برای حضور در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج و شرکت در رقابت بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده اند.

وی یادآور شد: فعالان فضای مجازی استان قزوین از سه محوریت تعیین شده در دو محوریت نرم افزار موبایلی و انیمیشن شرکت خواهند کرد، این مسابقات از صبح امروز آغاز شده و تا ۹ صبح روز شنبه ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

محمد جواد کهندل پور مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر گفت: در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج صبح امروز که در تهران برگزار می شود از استان فارس نیز ۴ تیم در دو رشته تولید اپلیکیشن موبایلی و تولید انیمیشن حضور دارند.

رقابت ۲ تیم تخصصی ۳ نفره گلستان 

در این دوره از رقابت ها دو تیم تخصصی سه نفره در زمینه های اپلیکیشن و انیمیشن از استان گلستان با موضوعات نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا در بخش انیمیشن و موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در بخش اپلیکیشن فعالیت خود را با رمز مقدس امام حسن مجتبی(ع) از صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت شروع کرده اند.

 

حضور سه تیم از اصفهان میان تیم‌های حاضر در این رقابت ها

سرپرست تیم استان اصفهان گفت: سه تیم تخصصی انیمیشن‌سازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی از استان اصفهان در اولین همایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده‌اند.

این مسابقات در سه بخش تولید انیمیشن، تولید بازی و تولید نرم‌افزار به مدت ۴۸ ساعت بدون وقفه در حال برگزاری است و ۱۰۰ تیم از سراسر کشور و سه تیم تخصصی انیمیشن‌سازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی از استان اصفهان هم به مدیریت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

 

حضور سه تیم از کردستان در این دوره از مسابقات

سرپرست تیم استان کردستان گفت: انیمیشن‌سازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی رشته‌های این مسابقات است که سه تیم سه نفره از استان کردستان همراه با یک سرپرست در این مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به موضوع این مسابقات، افزود: تیم‌های انیمشین سازی در بخش دوبعدی با موضوع افول آمریکا، ساخت اپلیکیشن با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و ساخت بازی موبایلی با موضوع جوان و مقاومت باهم به رقابت می‌پردازند.

 

بر اساس گزارش عصر هامون در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج، سه تیم تخصصی از سیستان و بلوچستان در زمینه بازی، اپلیکیشن تلفن همراه و انیمیشن شرکت کردند.

 

حضور ۱۰ تیم از استان سمنان در استارتاپ بزرگ بسیج

تیم ده‌نفره استان سمنان در سه بخش اندروید، بازی و انیمیشن در استارتاپ بزرگ بسیج حضور دارد. استان سمنان نیز در قالب یک تیم ده‌نفره در این رویداد مهم ملی حضور دارد. شرکت‌کنندگان در این استارتاپ بزرگ، در سه بخش اندروید، بازی و انیمیشن فعالیت می‌کنند.

 

حضور۳ تیم تخصصی فضای مجازی اردبیل در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج

قاسم محمد زاده، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم اعلام کرد که از استان اردبیل ۳ تیم تخصصی متشکل از یک تیم انمیشن سازی و ۲ تیم اپلیکیشن سازی شرکت کرده اند.

 

حضور ۳ تیم از قم در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج

در این رقابت از استان قم همه در این سه بخش تیم هایی حضور دارند و به رقابت می پردازند که در حاشیه همین رقابت مسعود سلیمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به  اینکه  عرصه فضای مجازی، خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جنگ نرم است ، گفت: ورود بسیج در این عرصه و تزریق تفکر بسیجی در این زمینه برتری انقلاب اسلامی بر جبهه استکبار را رقم خواهد زد.

 

۳ تیم تخصصی در عرصه پویانمایی و نرم افزار از استان مرکزی حضور دارد

بر اساس این گزارش

۳ تیم تخصصی در عرصه پویانمایی و نرم افزار از استان مرکزی در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج حضور دارد. در این رویداد از استان مرکزی ۲ تیم در عرصه پویانمایی و یک تیم در بخش نرم افزار حضور داشته و رقابت های خود را از صبح آغاز کرده اند.

 

تلاش تیم ۱۰ نفره کرمانشاه در اولین رویداد فعالان فضای مجازی بسیج/ اذعان به سختی رقابت در این دوره از مسابقات

فعالان بسیجی عرصه فضای مجازی کرمانشاه هم با دست پر در این همایش شرکت کرده‌اند و تولیدات برتر متخصصان این حوزه را قرار است در این رقابت عرضه کنند.

محمدی سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه در این راستا گفت: استانهای مختلفی در این رقابت‌ها حضور دارند و کرمانشاه هم با ۱۰ نفر شامل سه تیم سه نفره در این رقابت‌ها حاضر است که این افراد از متخصصان و توانمندان فضای مجازی استان هستند؛ در حال حاضر هم روند کار به خوبی پیش می‌رود و بچه‌ها مشغول کار هستند.

 

حضور ۳ تیم از خراسان رضوی در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج

حسین اسدی، مسئول تیم های اعزامی از خراسان رضوی در معرفی تیم این استان اظهار داشت: سه تیم سه‌نفره شامل؛ دو تیم انیمیشن‌سازی و یک تیم بازی‌سازی اندرویدی از خراسان رضوی صبح امروز رقابت خود را در نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج آغاز کردند.

 

حضور ۴۸ ساعته داوران و نظارت بر روند اجرای کار

نکته مهم در این دوره از رقابت ها این است که داوران و متخصصان از آغاز در کنار شرکت کنندگان حضور داشته و به درستی اجرا و نحوه اجرای مسابقات نظارت می کنند

بررسی مدل های کاری شرکت کنندگان و همچنین بررسی میزان خلاقیت در کار به گونه ای که بتوانند در ۴۸ ساعت کار را به اتمام برسانند یکی از مهمترین اهداف این اقدام داوران است.

در کنار داوران مشاوران نیز به بهبود طرح های شرکت کنندگان کمک می کنند تا آثار تولید شده در کیفیت بهتری عرضه شوند.

 

درخواست شرکت‌کنندکان برای افزایش زمان تولید محتوا

با گذشت ۱۰ ساعت از آغاز این رقابت، شرکت کنندگان از مسئولان برگزار کننده درخواست دارند که زمان تولید را افزایش دهند؛ برخی از شرکت کنندگان معتقد هستند برای تولید یک اثر فاخر به زمان بیشتری احتیاج دارند.

 

بازدید معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج از این رویداد

در حالی که ۱۲ ساعت از شروع رقابت های نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج گذشته، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج از محل برگزاری این مسابقات بازدید کرد.

معین حین این بازدید از روند اجرا و تولید دیدن کرده و در جریان روند کاری آنها قرار گرفت؛ شرکت کنندگان مطالبات خود نظیر افزایش زمان مسابقه را با رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در میان گذاشتند.

 

خبر در حال بروز رسانی…

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب