پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:01:19 - جمعه 16 آذر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شناسایی ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان/ اولین نشست سالانه بسیج رسانه در ۲۱ آذر ماه
رئیس بسیج رسانه از شناسایی ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات لشکر ۴۱ ثارالله و برگزاری یادواره این شهیدان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از  راه آرمان؛ مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در نشست نقد و تبادل نظر با رسانه های استان کرمان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در بهمن ماه خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۱۱۸ نفر شهید رسانه و تبلیغات در لشکر ۴۱ ثارالله شناسایی شده که ۹۰ نفر آنان متعلق به شهر کرمان است که برخی از آنان دارای کرامات فراوانی هستند و  هم اکنون در حال شناسایی خانواده آنها هستیم .

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه امسال گفت: برنامه هایی شامل بازی رایانه ای، طراحی سایت و انیمیشن های خاص، در قالب ۲ کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی برای این کنگره تدارک دیده شده است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان همچنین از ایحاد کمیته های اندیشه ورز، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد، فرهنگی، مطالبه گری و فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: علاقمندان عضو بسیج رسانه می توانند در هر کدام از این کمیته ها ثبت نام نموده و مشغول به فعالیت شوند.
وی از برگزاری  نشست سالانه بسیج رسانه خبر داد و بیان داشت: اولین نشست در ۲۱ آذرماه با حضور اساتید مطرح و طراز اول کشوری همچون استاد “سید بشیر حسینی” برگزار خواهد شد.
کارآموزیان به برگزاری جشنواره رسانه های برتر استان کرمان تحت عنوان “جشنواره ابوذر” اشاره کرد و عنوان کرد: از ابتدای امسال فراخوان داده شده و اکثر رسانه ها آثار خود را ارسال نموده که داوری آن نیز ۸۰ درصد انجام شده است.
وی تصریح کرد: جشنواره ابوذر همزمان با یادواره شهدای رسانه در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کارآموزیان، برگزاری همایش علمی تحت عنوان “نقش رسانه های نوین در شکل دهی نمادهای اجتماعی و اقتصادی ” را از دیگر برنامه های بسیج رسانه عنوان کرد.
وی گفت : بزودی اردوهای جهادی و بازدید رسانه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال برگزار خواهد شد.
رئیس بسیج رسانه همچنین از “طرح شهید ارغوانی” تحت عنوان “پیوند رسانه و صنعت” خبر داد.
کارآموزیان گفت: قرار است بزودی سانس های والیبال برای آقایان و خانم ها ، شنا و تیراندازی مختص خانم ها به شرط به حد نصاب رسیدن از طرف بسیج رسانه برگزار شود.
وی به طرح ” ایران یار” اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری بسیج رسانه، بسیج دانش آموزی و قشر کارگری با برگزاری دلنوشته، انشاءو نقاشی در بین فرزندان رسانه با موضوع حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد.
کارآموزیان در انتها از برگزیدگان اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی علی الخصوص تیم انیمیشن کرمان که حائز رتبه برتر کشوری شده بود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب