پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:16:26 - یکشنبه 9 دی 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آرزوی ۴۰ ساله آمریکایی ها به گور خواهد رفت / آل سعود آل سقوط خواهد شد
امام جمعه رابر گفت: بیشترین هدف دشمن از راه اندازی فتنه ها،خصوصاَ فتنه ۸۸  تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بود که آرزوی ۴۰ ساله امریکایی ها به فضل الهی وحضور مردم همیشه در صحنه به گور خواهد رفت وبزودی آل سعود آل سقوط خواهد شد.

به گزارش“صبح رابر”؛ ، امام جمعه رابر در آیین گرامیداشت یوم الله ۹دی این شهر که با حضور فرماندار رابرو جمع کثیری ازمردم ومسئولین در حسینیه جامع برگزارشد گفت: بیشترین هدف دشمن از راه اندازی فتنه ها،خصوصاَ فتنه ۸۸  تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بود که آرزوی ۴۰ ساله امریکایی ها به فضل الهی وحضور مردم همیشه در صحنه به گور خواهد رفت وبزودی آل سعود آل سقوط خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با قدردانی از حضور مردم ولایی و بصیر رابردر این مراسم، به تحلیل فتنه ۸۸پرداخت وبا اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع) گفت:پیامبر بزرگوار اسلام می فرمایند: مردم ۳دسته اند، یک دسته کسانی که مشرک هستند وکفر می ورزند، دسته دوم کسانیکه ایمان  و اعتقادعملی به  پیغمبر داشتند ودسته سوم کسانی بودند که بارها وبارها به ظاهر ایمان اوردند و اما پیامبر را اذیت کردند وشعار لاقتال را سردادند.
علیدادی سلیمانی ادامه داد: این دسته کسانی بودند که در دوران حکومت امیرالمومنین (ع) نیز او را اذیت کردند وتوطئه های لاقتاله ها یکی پس از دیگری برای امیرالمومنین علی(ع)  جنگ رقم زد و جنگ امیر المومنین با بی بصیرت هایی بود که قران برسر نیزه می کردند.
وی اظهار داشت: یکی از این نمونه های تاریخی زبیر بود که چهره درخشانی درتاریخ اسلام دارد وفدایی پیغمبر بود و از اقوام نزدیک او بود ، زبیری که مدال السابقون السابقون به سینه داشت و جز اولین هاییست که به پیغمبر(ص) ایمان اورد و…تاجایی که جز۶نفری بود که در تشییع حضرت زهرا(س) حضور داشت و اماچه شد که زبیر جنگ جمل را راه اندازی ومقابل امیرالمومنین قرار گرفت ؟
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به جنگ جمل گفت : درجنگ جمل وقتی جنازه وشمشیر زبیر را کنار امیرامومنین(ع) قرار دادند ایشان بر جنازه تنها دشمن خود گریه کرد ووقتی که از او سئوال شد چرا گریه می کنید ایشان فرمودند: درجنگ جمل۱۳هزار نفر از نیروهای زبیر و۵هزار نفر از صحابه پیغمبر(ص) به شهادت رسیدند که همه اینها را باید زبیر در قیامت جواب دهد.
وی در همین راستا با اشاره به فتنه هایی که در طول تاریخ ۴۰ساله انقلاب رخ داده گفت:در۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی نیزعده ای تاریخ را تکرار کردند و درزمان رهبری فرزانه انقلاب دست به فتنه ها زدند.
وی بااشاره به فتنه ها خصوصا فتنه ۸۸ ادامه داد: هرفتنه ای دارای ۴رکن اساسی التقاط یعنی مخلوط شدن حق با باطل،  انحراف که می خواستند مردم را از مسیر صراط مستقیم منحرف کنند، هواپرستی که حکم جاه ومقام بود و رکن جهالت ، نادانی وبی بصیرتی است.
امام جمعه رابر گفت: خصوصا در فتنه ۸۸ بعضی افراد بی بصیرت وخوش خط وخال داخلی مان پازل دشمن شماره یک کشورمان و تفکر آمریکایی شدند که کسی باور نمی کرد.
وی افزود: این مارها که زمانی قلبشان برای امام زمان(عج) می تپید کسی  باور نمی کرد که این خواص بی بصیرت در منجلاب امریکا دست وپابزنند.
امام جمعه رابر در ادامه با بیان اینکه دشمن با راه اندازی این  فتنه ها اهدافی در پیش دارد گفت:اولین هدف باوراست و هرانسانی شاکله اعتقادی دارد و از آنجا که باور جوانان وزن ومرد مملکت ما براساس اندیشه های اسلامی است فتنه گران می خواستند انگیزه های اسلامی را به سوسیالیستی تبدیل کنند.
وی افزود: دومین هدف دشمن تغییرافکاربود و سومین هدف دشمن تغییر رفتار است یعنی به حریم خصوصی دیگران تجاوز کردن، قتل نفس انجام دادن و به بیت المال ضربه زدن .
وی ادامه داد:بیشترین هدف دشمن از راه اندازی فتنه ها  تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بودکه آنها خواستار ساقط شدن نظام ولایی بودند اما آرزوی ۴۰ ساله امریکایی ها به فضل الهی وحضور مردم همیشه  در صحنه به گور خواهد رفت.
امام جمعه رابر با اشاره به وضعیت سوریه با مقاومت مدافعان حرم گفت:  الان اعراب منطقه دنبال عذرخواهی هستند که این از عزت ژنرال ایرانی ومدافعان حرم است.
وی ادامه داد:آمریکایی ها  با پول ال سعود هرکاری که می توانستند کردند، اما بزودی آل سعود آل سقوط خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی سرمایه های اجتماعی کشورندگفت: این مردم بصیرت دارند از رهبر، نظام وولایت دست بردار نیستند ووظیفه مامسئولین است که قدردان ووقف این مردم باشیم و درخدمت مردم تا در عالم برزخ از گذشته مسئولیتی خود پشیمان نباشیم.
وی در پایان گفت: طی این ده روز که در شهرستان رابر حضور داشتم متوجه شدمکه رفتار مسئولین ارشد شهرستان برمبنای خدمت به مردم است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب