پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:41:38 - سه شنبه 11 دی 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«قلاده های طلا» بسیار دقیق و موشکافانه به مباحث فتنه ۸۸ پرداخته است/کارگردانی خوب ابوالقاسم طالبی منجر به تولید فیلم تأثیر گذار شد
علیزاده گفت: فیلم قلاده های طلا از جمله فیلم های خوب سینمای کشور است که بسیار دقیق و موشکافانه به مباحث فتنه سال ۸۸ پرداخته است.

به گزارش “صبح رابر”؛ محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان با اشاره به عنایت خاص مقام معظم رهبری نسبت به فیلم «قلاده های طلا» گفت: این فیلم از جمله فیلم های خوب سینمای کشور است که بسیار دقیق و موشکافانه به مباحث فتنه سال ۸۸ پرداخته است.

 

 

وی ادامه داد: فیلم«قلاده های طلا» مسائل فتنه سال ۸۸ ، فتنه دشمنان خارج نشین و همدستان آنان را ریشه یابی کرده است و این فیلم در قالب مهم و تأثیر گذار به نمایش گذاشته شده است.

 

 

علیزاده با اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: بر همین اساس این فیلم فارغ از هر دیدگاه سیاسی یکی از فیلم های خوب سینما است که توانسته مسائل و مشکلات فتنه ۸۸ را با دقت لازم به بیننده منتقل کند و هر بیننده ای متوجه می شود که  ریشه حوادث اتفاق افتاده در سال ۸۸ کجاست و چه مشکلات و معضلاتی منجر به رخ داد فتنه ۸۸ شده است.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان با تأکید بر اینکه یک فیلم خوب کارگردان خوب دارد، خاطر نشان کرد:کارگردانی خوب ابوالقاسم طالبی منجر به تولید فیلم خوب و تأثیر گذار«قلاده های طلا» شد.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب