پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:21:15 - شنبه 15 دی 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بلاتکلیفی ساکنین روستاهای مجاور سد شهیدان امیر تیموری رابر+تصاویر
روستای رودبر از جمله روستاهای شهرستان رابر است که به دلیل احداث سد در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان; اکنون با گذشت چهار دهه از انقلاب و با عنایت ویژه ای که مقام معظم رهبری به روستاها دارند ، این مناطق به حدی از توسعه یافتگی رسیده اند که حتی بسیاری از روستاییان مهاجرت کرده به شهر در دهه های قبل،بار دیگر در پی بازگشت به روستاهای خود هستند.

 

روستای رودبر از توابع رابر و نزدیکترین روستا به این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی بی بهره مانده است و همچنین این روستا به دلیل واقع شدن در حاشیه رودخانه و احداث سد باید خالی از سکنه شود. اکنون با گذشت ۱۵سال از شروع به کار سد شهیدان امیرتیموری مردم این روستا در بلا تکلیفی به سر می‌برند.

 

 

میثم شمس الدینی دهیار روستای رودبر درگفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: روستای رودبر دارای ۱۰۰ خانوار و در فاصله ۴ کیلومتری از شهرستان رابر واقع شده است و نزدیکترین روستا به رابر محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به پیشرفت‌های روستاهای مجاور دیگر گفت: روستای رودبر  با گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز از خدمات اولیه زندگی  مانند آب سالم ، گاز ، نعمت تلفن و اینترنت محروم مانده است.

 

 

شمس الدینی همچنین در خصوص سد شهیدان امیرتیموری خاطر نشان کرد: بعد از گذشت ۱۵ سال از شروع سد ساکنین روستاهای مجاور سد در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و مسئولین از کمبود بودجه گلایه دارند.

 

 

یکی از ساکنین روستای رودبر در گفتگو با راه آرمان اظهار داشت: کمبود امکانات این روستا یک طرف موضوع است طرف دیگر این است ما اصلا برنامه ریزی خاصی نه برای خود و نه برای فرزندانمان داریم چرا که سد شهیدان امیرتیموری وضعیت ماندن یا رفتن ما را مشخص نمی‌کند.

 

 

وی همچنین گفت: گاهی پیشرفت برای یک مسئله خاص مانع پیشرفت جاهای دیگر  و ایجاد موانعی برای دیگران می‌کند.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب