پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:28:05 - سه شنبه 29 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سناتور مورد اشاره رهبری چه کسی است؟/سناتوری که به ازای پول دشنام‌ می‌دهد
پرده برداری از بازی سناتورهای آمریکایی که برای بد گفتن از ایران و دشمنی با کشورمان، از صهیونیست ها پول می گیرند، موضوع مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در دیار با مردم تبریز، بدان اشاره کردند. به گزارش ” صبح رابر”  به نقل از نافع، مقام معظم رهبری، در دیدار با مردم استان آذربایجان […]

پرده برداری از بازی سناتورهای آمریکایی که برای بد گفتن از ایران و دشمنی با کشورمان، از صهیونیست ها پول می گیرند، موضوع مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در دیار با مردم تبریز، بدان اشاره کردند.

به گزارش ” صبح رابر”  به نقل از نافع، مقام معظم رهبری، در دیدار با مردم استان آذربایجان شرقی، از موضوع مهمی سخن گفتند که بر اساس آن، برخی از سناتورهای امریکایی، بابت بد گفتن از ایران و دشمنی با کشورمان، از صهیونیسم، پول می گیرند.

“سناتور بی‌آبروی امریکایی از صهیونیست‌ها پول می‌گیرد که به ملت ایران دشنام صریح بدهد، روسای امریکا در سطوح مختلف نیز همین کار را می‌کنند.”

اما یکی از معروف ترین سناتورهای امریکایی که همواره به چنین اقدامی، یعنی گرفتن پول از صهیونیسم، معروف بوده است، مارک استیون کرک، سناتور ایالت ایلینویز در مجلس سنای ایالات متحده امریکاست.

سناتور کرک، رسماً به حزب جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا وابسته است. بر اساس اطلاعات موجود، “مارک کرک” یکی از سناتورهای آمریکایی، رکورددار دریافت پول از لابی های صهیونیستی و تعدد مواضع ضد ایرانی است.
برای بررسی خصومت این سناتور صهیونیستی- امریکایی، کافی است مروری به فعالیت ها وی داشته باشیم.

سال ۲۰۱۱ مجلس سنای آمریکا به پیشنهاد رابرت مندز، سناتور دمکرات و مارک کرک، سناتور جمهوری‌خواه، طرحی را پیشنهاد کردند که افزون بر تحریم بانک مرکزی ایران از سوی آمریکا، مؤسسات مالی خارجی که با این بانک معامله کنند نیز مورد تحریم و مجازات قرار می دهد بر پایه این طرح یک دوره شش ماهه ضرب الاجل تعیین شد تا بازار جهانی نفت و شرکتهای نفتی خود را با این تحریم‌ها تطبیق دهند.

در اکتبر سال ۲۰۱۱ سناتور مارک کرک در گفتگوی با یک برنامه رادیویی خواستار اعمال مجازاتهای بیشتر اقتصادی و «گرفتن غذا از دهان مردم» ایران شد. سناتور کرک در پاسخ به این پرسش مجری برنامه رادیویی که از او پرسید:«وقتی به تحریمها و اقداماتی نظیر آن می رسیم، این موضوع پیش می آید که آیا شما به دنبال [آسیب رساندن به] حکومت آن کشور هستید یا می خواهید غذا را از دهان مردم آن کشور بگیرید؟» صراحتاً منظورش را چنین بیان کرد: «هیچ ایرادی ندارد که غذا را از دهان شهروندان کشوری بگیریم که می خواسته مستقیماً حمله ای را در خاک آمریکا تدارک ببیند.

مارک کرک پیشتر و در فروردین ماه امسال نیز به همراه سه سناتور دیگر در نامه‌ای به هیلاری کلینتون، ویز خارجه آمریکا از او خواسته بود که محمود احمدی‌نژاد- رییس جمهور وقت ایران- و ۲۵ مقام فعلی و سابق حکومت ایران را به عنوان ناقضان حقوق بشر تحریم کند.

در واکنش به موضع گیری کاخ سفید که باراک اوباما لایحه تحریمها علیه رژیم ایران را وتو خواهد کرد، مارک کرک، سناتور جمهوری خواه، هشدار داد استمالت از رژیم ایران به جنگ می انجامد. وی افزود: هرگونه کاهش تحریمها که رژیم ایران به دست آورد بلافاصله به قطعات بیشتر برای برنامه اتمی و کمک رسانی مالی به تروریسم تبدیل می شود.

چندی پیش نیز همین سناتور جمهوری‌خواه گراهام نیز گفت: تحریمهای جدید نه تنها این روند را به شکست نمی کشاند بلکه دست باراک اوباما را در گفتگوهای دیپلوماتیک با رژیم ایران تقویت خواهد کرد.

در سنای امریکا چنین سناتورهایی که با حمایت صهیونیسم کمر همت به دشمنی با ایران بسته اند، کم نیستند و قطعاً مقامات سیاست خارجی ایران، در تحلیل ها و رفتارهای خود، حتما به چنین موضوعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، توجه خواهند کرد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب