پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:26:30 - سه شنبه 6 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قیمت میوه شب عید اعلام شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد توزیع میوه شب عید در میادین میوه و تره‌بار، مراکز توزیع و نمایشگاه‌های بهاره، ۲۵ اسفند آغاز می‌شود. به گزارش”صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، یدالله صادقی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری گفت: ۲۲ نمایشگاه رسمی و دارای مجوز در […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد توزیع میوه شب عید در میادین میوه و تره‌بار، مراکز توزیع و نمایشگاه‌های بهاره، ۲۵ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش”صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، یدالله صادقی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری گفت: ۲۲ نمایشگاه رسمی و دارای مجوز در استان تهران آغاز به کار می‌کند که ۴ نمایشگاه در شهر تهران و در محله‌های حکیمه تهران، پارک ارم، فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت است.

وی افزود: دو نمایشگاه در شمیرانات، دو نمایشگاه در پردیس، یک نمایشگاه در شهر ری و یک نمایشگاه در اسلام‌شهر و یک نمایشگاه در فیروزکوه خواهد بود.

صادقی با تاکید بر اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف دارند، گفت: مواد غذایی و لبنیات، ۵ درصد تخفیف و پوشاک ۳۰ تا ۳۵ درصد تخفیف خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: تاریخ آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره از ۷ تا ۱۷ اسفندماه و به طور میانگین در کل استان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه است.

وی افزود: طرح نظارت ویژه نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه بر روی کالاهای پرمصرف مانند پوشاک، کیف، کفش و میوه و لبنیات برگزار می‌شود.

صادقی گفت: ۸۵ درصد از کالاهای سبد اول توسط این سازمان جذب شده است و از دو میلیون ۴۰۰ هزار خانوار مشمول در استان تهران،‌ تعداد قابل توجهی این سبد را دریافت کرده‌اند.

وی در خصوص توزیع سبد کالا توسط اصناف گفت:‌قرار شده است تا اتحادیه‌های صنفی تضامین لازم را برای توزیع سبد کالا ارائه کند.

وی افزود: اگر مرغ سبد کالا افزایش و یا کاهش داشته باشد بر مبنای ۶۵۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

صادقی گفت: مرغ و گوشت بسته‌بندی شده گرم با ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود.

وی افزود: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود و علی‌رغم مراکز توزیع دولتی میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های تعاون روستایی نیز میوه شب عید را توزیع می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه قیمت مصرف‌کننده میوه شب عید در ایام توزیع مشخص می‌شود، گفت: پرتقال درجه یک در درب انبار ۱۵۰۰ تا ۱۶۵۰ تومان، سیب درجه یک ۳ هزار تا ۳۵۰۰ تومان و سیب ممتاز ۳۶۰۰ تا ۳۸۵۰ تومان در درب انبار است.

وی افزود: در خصوص واردات موز مشکلی وجود ندارد و قیمت موز بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

صادقی گفت: ۵۰۰ بازرس در استان تهران در خصوص قیمت و کیفیت کالاها بازرسی لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب