پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:08:24 - یکشنبه 25 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام زمان سخنرانی رهبری در حرم امام رضا(ع)
روز جمعه اول فروردین‌ماه ۹۳ ساعت ۹ صبح رهبر معظم انقلاب در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برای مردم انقلابی و همیشه در صحنه سخنرانی خواهند کرد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا،  بر این اساس آستان قدس رضوی از حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌ معزز شهدا و […]

روز جمعه اول فروردین‌ماه ۹۳ ساعت ۹ صبح رهبر معظم انقلاب در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برای مردم انقلابی و همیشه در صحنه سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا،  بر این اساس آستان قدس رضوی از حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و یکایک برادران و خواهران دینی و عموم زائران بارگاه منور رضوی دعوت کرد روز جمعه اول فروردین‌ماه ۱۳۹۳، ساعت ۹ صبح برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشوای عظیم الشأن امت اسلام در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی حضور یافته و از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره‌مند شوند.

و به این ترتیب در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدیدبیعت کرده و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید کنند.

انتهای پیام

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب