پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:05:46 - سه شنبه 19 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقلب گسترده در انتخابات آمریکا/ شرکت برخی مردگان در انتخابات
شبکه محافظه کار فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد: تحقیقات اخیر در آمریکا نشان داده است برخی از مردگان در انتخابات این کشور رأی می‌دهند و بعضی از مردم نیز در یک انتخابات، دو بار رأی می دهند. به گزارش  ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، مجری شبکه فاکس نیوز درباره تقلب […]

شبکه محافظه کار فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد: تحقیقات اخیر در آمریکا نشان داده است برخی از مردگان در انتخابات این کشور رأی می‌دهند و بعضی از مردم نیز در یک انتخابات، دو بار رأی می دهند.

به گزارش  ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، مجری شبکه فاکس نیوز درباره تقلب انتخاباتی در آمریکا و استفاده از هویت افراد متوفی برای رأی دادن با حالتی تمسخرآمیز گفت : گهگاه فیلم های تخیلی و ترسناک زامبی ها، یعنی مردگانی که در میان زندگان راه می روند، را نشان می دهند، ولی ما تاکنون درباره مردگانی که رأی بدهند چیزی نشنیده بودیم!

وی افزود: تحقیقات اخیر هیأت نظارت بر برگزاری صحیح انتخابات در ایالت کارولینای شمالی آمریکا نشان داد که دهها نفر از افرادی که قبل از تاریخ برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا فوت کرده بودند، در این انتخابات رأی داده اند.
مزید بر علت این است که همین تحقیقات ثابت کرده است که سی و پنج هزار و هفتصد و پنجاه نفر نیز در انتخابات سال ۲۰۱۲ میلادی، دو بار رأی داده اند که عملی کاملاً غیرقانونی است. مجری فاکس نیوز افزود: معلوم نیست چرا مردم در رابطه با این حمله ی مستقیم به دمکراسی در آمریکا به خشم نمی آیند.
سرهنگ دوم جی دلانسی که در رابطه با تقلب های انتخاباتی در ایالت کارولینای شمالی تحقیق کرده است گفت: من خوشحالم در ایالت ما تلاش هایی برای مقابله با این تخلفات آشکار انتخاباتی انجام شده است و امیدوارم سایر ایالت های آمریکا نیز همین کار را بکنند و به این نوع تقلب های انتخاباتی برای همیشه پایان دهند.
جی دلانسی افزود: مسئله کسانی که دوبار رأی می دهند در بسیاری از ایالت های آمریکا به روندی نگران کننده تبدیل شده است.
وی افزود: این افراد، مدتی در یک ایالت زندگی می کرده اند و در آنجا به عنوان رأی دهنده ثبت نام کرده اند. ولی هنگامی که همین اشخاص به ایالت های دیگر نقل مکان می کنند، این مسئله را به ایالت قبلی گزارش نمی دهند و لذا می توانند در هر دو ایالت در انتخابات ملی (ریاست جمهوری) یا ایالتی به طور همزمان رأی بدهند.وی پیشنهاد کرد ایالت های آمریکا کنسرسیوم یا اتحادیه ای انتخاباتی تشکیل دهند که اسامی رأی دهندگان در هر ایالت را با ایالت های دیگر مقایسه کنند و هر جا دو نفر با نام های مشابه و شماره کارت ملی (تأمین اجتماعی) یکسان در میان رأی دهندگان در دو ایالت پیدا شد، این مسئله را بررسی کنند و افرادی را که عمداً به تقلب در انتخابات دست می زنند محاکمه کنند.

مجری این شبکه در خاتمه افزود: البته تشکیل چنین اتحادیه های ایالتی برای مقابله با تخلفات و تقلب های انتخاباتی بسیار دشوار است زیرا برخی از سیاستمداران آمریکایی در دامن زدن به تقلبات انتخاباتی اغراض خصوصی و منافع شخصی دارند و این سیاستمدارانِ ذینفع، مانع اتخاذ تدابیر هماهنگ ایالت های آمریکا برای مقابله با تقلب در انتخابات می شوند.
انتهای پیام

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب