پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:35:21 - چهارشنبه 20 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توسعه دانش هسته ای به بهانه مذاکرات متوقف نشود
همسر شهید رضایی نژاد از دیدار خانواده شهدای هسته ای با رهبری خبر داد و گفت: از اینکه در روز ملی فناوری هسته ای، رهبر معظم انقلاب به فکر دانشمندان هسته ای و خانواده آنها بودند برای ما کافیست. به گزارش ” صبح رابر” شهره پیرانی در گفتگو با  بلاغ از دیدار خانواده شهدای هسته ای […]

همسر شهید رضایی نژاد از دیدار خانواده شهدای هسته ای با رهبری خبر داد و گفت: از اینکه در روز ملی فناوری هسته ای، رهبر معظم انقلاب به فکر دانشمندان هسته ای و خانواده آنها بودند برای ما کافیست.

به گزارش ” صبح رابر” شهره پیرانی در گفتگو با  بلاغ از دیدار خانواده شهدای هسته ای با رهبری خبر داد و گفت: از اینکه در روز ملی فناوری هسته ای، رهبر معظم انقلاب به فکر دانشمندان هسته ای و خانواده آنها بودند برای ما کافیست.

وی با اشاره به اینکه یاد رهبر معظم انقلاب سبب دلگرمی خانواده شهدای هسته ای کشور می شود، افزود: دیدار صبح امروز ۴ خانواده شهدای دانشمند هسته ای با رهبری معظم انقلاب باعث مسرت ما شد.

پیرانی با تاکید بر اینکه آنچه سبب عزت مندی انقلاب اسلامی می شود نباید کوتاهی کرد، اذعان داشت: جوانان کشور با پیشرفت های علمی خود گامی برای رسیدن به استقلال کشور بر می دارند.

همسر شهید داریوش رضایی نژاد یادآور شد: یاد شهدا با عزت مندی انقلاب اسلامی ماندگار می ماند.

پیرانی افزود: برایمان بسیار با ارزش بود که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از همه مدیرانی که از ابتدا در تحقق پیشرفت هسته ای نقش داشتند قدردانی کردند و به مدیران هسته ای تاکید کردند برای آنچه که به دست آوردید تعصب داشته باشید و به راحتی از دست ندهید.

همسر شهید رضایی نژاد سخنان رهبر معظم انقلاب را نقشه راه برای پیشرفت کشور اعلام کرد و گفت: مقام معظم رهبری برای مذاکرات محدوده خاصی تعریف کردند و فرمودند که مذاکرات دلیل نمی شود تا تحقیق و توسعه دانش هسته ای متوقف شود این راه باید ادامه یابد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب