پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:28:06 - چهارشنبه 20 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرونده شهدای هسته‌‌ای به کجا رسید؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت، بحث شهدای هسته ای مطالبه ملی است و ما آن را از کشورهای حامی تروریست مطالبه می‌کنیم. به گزارش” صبح رابر” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین،  حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد اقدامات و پیگیرهای نمایندگان مجلس نسبت به پرونده ترور شهدای هسته ای […]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت، بحث شهدای هسته ای مطالبه ملی است و ما آن را از کشورهای حامی تروریست مطالبه می‌کنیم.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین،  حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد اقدامات و پیگیرهای نمایندگان مجلس نسبت به پرونده ترور شهدای هسته ای گفت: بحث شهدای هسته ای یک مساله‌ی ملی وبحث کلیت نظام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم عزیز کشورمان خواهان پیگیری مسئله ترور شهدای هسته ای بخصوص از کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر و حامی  تروریست‌ها هستند و آنهایی که از جریانهای تروریستی حمایت می‌کنند و خط مقدمشان رژیم صهیونیستی و آمریکا است، می‌باشند.

وی افزود: این مطالبه مردم ما است، شما که مدعی حقوق بشر و بسیاری از مسائل دیگر هستید چرا تروریست‌ها در دامن شما و با حمایت مالی شما دست به  ترور دانشمندان بخصوص دانشمندان ایرانی که سند افتخار برای کشور ما بودند و هستند، می‌زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این یک مطالبه عمومی است و مربوط به بخشی خاص نیست،ما در تمام مراسمهای که در کشور برگزار می‌شود این مسئله را مطرح کرده‌ایم و بصورت جدی پیگیر این مسئله هستیم.

وی گفت: ما از غربیها بخاطر حمایتهای بی موردی که تاکنون نسبت به تروریستها داشته اند بشدت انتقاد داشتیم و داریم.

حسین سبحانی در پایان افزود: ما از مقامات خارجی هم که به ایران سفر می‌کنند و مدعی برخی مسائل هستند ،پیگیری موضوع پرونده شهدای هسته‌ای هستیم واین مسئله را بصورت یک مطالبه جدی خواستاریم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب