پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:50:32 - یکشنبه 7 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دلیل نگرانی صهیونیستها از سخنان “صالحی”
اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مصاحبه با شبکه العالم، نگرانی صهیونیستها درباره نزدیک شدن ایران و ۱+۵ به توافق نهایی را بیشتر کرد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ۲ رژیم صهیونیستی گفت: “تماس قدرتهای بزرگ و ایران به صورت گسترده ادامه دارد، که این امر […]

اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مصاحبه با شبکه العالم، نگرانی صهیونیستها درباره نزدیک شدن ایران و ۱+۵ به توافق نهایی را بیشتر کرد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ۲ رژیم صهیونیستی گفت: “تماس قدرتهای بزرگ و ایران به صورت گسترده ادامه دارد، که این امر تا کنون به توافق در خصوص غنی سازی اورانیوم منجر شده است. در اینجا می‌توانیم بگوییم که طرفین در آستانه رسیدن به توافق نهایی در خصوص فعالیتهای تأسیسات اراک هستند.”
کانال ۲ رژیم صهیونیستی در ادامه بخش‌هایی از سخنان “علی اکبر صالحی” در مصاحبه با شبکه العالم را پخش کرد.
صالحی گفت: “تغییر ایجاد شده نیز به این ترتیب خواهد بود که سوخت کنونی رآکتور آب سنگین اراک، سوخت (اورانیوم) طبیعی است. ما پیشنهاد کردیم که به جای سوخت طبیعی، از سوخت غنی شده استفاده کنیم در این صورت تولید پلوتونیوم در آن کاهش خواهد یافت. …  موضوع آب سنگین این گونه حل شد. ”
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه تأکید کرد: “طبق اظهارات صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، طرفین توافق کردند که فعالیتهای تأسیسات آب سنگین را بازطراحی کنند، به صورتیکه برای تولید مقادیر کمی از پلوتونیوم مناسب باشد؛ پلوتونیومی که برای استفاده نظامی مناسب نیست.”
وی افزود: “آمریکایی ها هنوز واکنشی رسمی به این اظهارات نشان نداده‌اند، ولی پیامهای حسن نیتی را در قبال این موضوع از خود بروز می‌دهند. آمریکایی‌ها هفته گذشته اعلام کردند که میلیونها دلار از اموال بلوکه شده ایران را آزاد کرده اند.”
گزارشگر کانال ۲ رژیم صهیستی اظهار داشت: “این درحالی است که اسرائیل از نرمش آمریکایی‌ها در قبال ایران ناراضی است.”
وی ادامه داد: “اکنون بدبینی ها جای خود را به امیدواری داده و اعلام شده است که ایرانی‌ها به تعهدات خود پایبند بوده‌اند، و اکنون با ارسال پیامهایی، اعلام می‌کنند که آماده‌اند گام دیگری را بردارند که موجب امضای توافق نهایی طی چند ماه آینده خواهد شد.”

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب