پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:07:32 - شنبه 4 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هاشمی مراقب باشد با عملکردش آب به آسیاب دشمن نریزد / همه به قانون تمکین کنند
امام جمعه محمودآباد: هاشمی خوب میداند در بین طرفداران وی فرصت طلبانی هستند پس حواسش را جمع کند تا آب به آسیاب دشمن نریزد. به گزارش “صبح رابر “ار در شهرستان محمودآباد،امام جمعه شهرستان محمودآباد با اشاره به اعلام احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات توسط شورای نگهبان به برخی گمانه زنی ها از نفوذ اجتماعی بعضی […]

امام جمعه محمودآباد: هاشمی خوب میداند در بین طرفداران وی فرصت طلبانی هستند پس حواسش را جمع کند تا آب به آسیاب دشمن نریزد.

به گزارش “صبح رابر “ار در شهرستان محمودآباد،امام جمعه شهرستان محمودآباد با اشاره به اعلام احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات توسط شورای نگهبان به برخی گمانه زنی ها از نفوذ اجتماعی بعضی نامزدهای رد صلاحیت شده،اظهار داشت: آقایانی همچون بنی صدر و منتظری و امثال آنها زیاد در مسیر انقلاب به همین نفوذ اجتماعیشان می بالیدند،ببینید آنها الان کجا هستند؟

وی افزود: مملکت قانون دارد و همه باید به قانون تمکین کنند.

اسماعیلی خطاب به کسانی که می گویند اگر کهولت سن مطرح باشد،سن برخی از مسئولان نیز بالا است ،تصریح کرد:قوه مجریه با قوای دیگر فرق می کند و طبیعی است که اگر کسی قصد به دست گرفتن پست کلان اجرایی کشور را دارد از تحرک کافی برخوردار نبوده و فقط قادر به انجام چند ساعت کار در روز باشد تائید صلاحیت نشود.

اسماعیلی به نامزدهای رد صلاحیت ها مخصوصا هاشمی رفسنجانی اشاره و عنوان کرد: هاشمی خوب میداند در بین طرفداران وی فرصت طلبانی هستند که به دنبال بهانه جویی می گردند تا انتقام خود را از انقلاب بگیرند،پس حواسش را جمع کند تا آب به آسیاب دشمن نریزد.

وی اخلاق انتخاباتی را مقدمه شکل گیری حماسه سیاسی خواند و ادامه داد: نامزدها برای پیگیری حقوقشان مسیر قانونی را در پیش بگیرند و از خطوط قرمز عبور نکنند تا انتخابات در فضای آرام برگزار شود.

امام جمعه شهرستان محمودآباد در پایان تصریح کرد: پای قانون اساسی کشور خون هزاران شهید ریخته شده است و شورای نگهبان حافظ این ارزشها بوده و هرکس با موازین قانون هماهنگ باشد مردم در خدمتش هستند در غیر اینصورت مردم آنها را رد می کنند.

منبع :بلاغ

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب