پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:57:11 - چهارشنبه 21 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه اباصالح رابر + عکس
به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و فرهنگ عمومی کتاب  نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف  در مدرسه ابا صالح رابر برپا شده است . به گزارش” صبح رابر “درطی بازدید از این نمایشگاه بیش ازچندین هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف به ویژه قرآن ، نهج البلاغه […]

به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و فرهنگ عمومی کتاب  نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف  در مدرسه ابا صالح رابر برپا شده است .

به گزارش” صبح رابر “درطی بازدید از این نمایشگاه بیش ازچندین هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف به ویژه قرآن ، نهج البلاغه ، مفاتیح الجنان ،  روانشناسی، تاریخ، ادبیات مذهبی، پزشکی، علمی، کودک و نوجوان وجود دارد.

 نمایشگاه کتاب از ۱۸ خردادماه برپا شده و به مدت یک ماه در صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است وتاکنون استقبال خوبی از این نمایشگاه از سوی مردم شده است.

فروشنده این نمایشگاه با بیان اینکه با ایجاد امکانات خرید آسان کتاب برای شهروندان می‌توانیم گام‌های مؤثری در آشنایی بیشتر آن‌ها با مقوله کتاب برداریم وآشنایی مراجعین با کتابهای منتشره جدید صورت گیرد ، تصریح کرد: از اهداف تشکیل این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان است.

 تصاویری از این نمایشگاه :

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب