پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:03:50 - یکشنبه 1 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماندگاری وصیت نامه ی شهیدمفقودالاثرمحمودمیرافضلی به دست شهید ۱۶ ساله
به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از وبلاگ قاب خالی ، درآمد وی دردومین حضورخوددرجبهه ودرحالی که تنها ۱۶بهاراززندگی را سپری می کرد در روزچهارم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل گردید. مزار این شهید سعید در آستان مقدس شهدای روستای نمونه کشوری گنجان واقع […]

به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از وبلاگ قاب خالی ، درآمد وی دردومین حضورخوددرجبهه ودرحالی که تنها ۱۶بهاراززندگی را سپری می کرد در روزچهارم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
مزار این شهید سعید در آستان مقدس شهدای روستای نمونه کشوری گنجان واقع است .
شهید غلامعلی افضلی یکی از ورزشکاران بنام روستای گنجان وشهرستان رابر بود که در رشته فوتبال ودرتیم فوتبال ناحیه۲کرمان وروستای گنجان عضویت داشت .
بخشی از وصیتنامه شهید غلامعلی افضلی:
خدایا تو شاهد باش که من در این راه ، کورکورانه قدم برنداشته ام ، از روزی که ترا به یگانگی شناختم در قلبم جرقه ای از ایمان محمدی فروزان شد .
پدر و مادر عزیزم اینکه نتوانستم حداقل ذره ای از زحمات و محبت های شما را جبران کنم شرمنده ام اما قول می دهم که بادعای خیر شما و یاری خداوند همیشه در صراط المستقیم قدم بردارم .


مادر عزیزم همانند زینب (س) که در سوگ حسین دشمن راخوار و زبون کرد تو هم آنچنان باش و برادر عزیزم  از شما می خواهم که پس از شهادت راه مرا که همان راه اسلام حقیقی است ادامه دهید امام را تنها نگذارید به جبهه بروید و اسلحه من و همرزمان من را که بخون غلطیدند بردارید خواهران عزیزم از شما می خواهم که زینب وار صبور و شکیبا باشید. مبادا پس از مرگ من تزلزلی به ایمان شما رخ دهد همچون کوه استوار و محکم و پایدار باشید که سرانجام حق بر باطل پیروز است .

شهیدغلامعلی افضلی پسردایی وبرادرهمسرشهیدمفقودالاثرمحمودمیرافضلی است که بعدازشهادت محمودسرپرستی فرزندانش تاهنگام شهادت برعهده وی بود ودلیل اعزام وی به جبهه نیزادامه دادن راه وعمل به وصایای شهیدمحمودبود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب