پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:00:55 - دوشنبه 2 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین اکران شیار ۱۴۳ در آبان ماه / آیا سینماهای کرمانی پیشتاز می شوند
علیرضا سرتیپی مدیر موسسه تولید و پخش فیلمیران از اکران فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» بعد از تعطیلات عاشوار و تاسوعا و در آبان ماه ۹۳ خبرداد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، پس از نمایش دانشگاهی شیار ۱۴۳ در داشگاه باهنر کرمان و دیگر دانشگاه های استان و کشور با استقبال […]

علیرضا سرتیپی مدیر موسسه تولید و پخش فیلمیران از اکران فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» بعد از تعطیلات عاشوار و تاسوعا و در آبان ماه ۹۳ خبرداد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، پس از نمایش دانشگاهی شیار ۱۴۳ در داشگاه باهنر کرمان و دیگر دانشگاه های استان و کشور با استقبال مواجه شد از آبان ماه اکران رسمی این فیلم آغاز خواهد شد.

علیرضا سرتیپی مدیر موسسه تولید و پخش فیلمیران اظهار داشت: ما قرار داد اکران دوم عید فطر را برای فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در سینما آزادی داشتیم ولی با توجه به شلوغی اکران عید فطر و از طرف دیگر چون فکر می کنیم این فیلم می تواند با مردم ارتباط خوبی برقرار کند ترجیح دادیم در شرایط بهتری این فیلم را اکران کنیم.

سرتیپی اضافه کرد: باتوجه به اینکه فیلم ساختی ارزشی دارد و باید هوایش را داشته باشیم ترجیح دادیم که «شیار ۱۴۳» را بعد از عاشورا و تاسوعا و در آبان ماه اکران کنیم.

عید فطر منتظر شیار ۱۴۳ نباشید

مدیر موسسه تولید و پخش فیلم فیلمیران همچنین گفت: «شیار ۱۴۳» می تواند در فصل آبان ماه شرایط اکران موفقی داشته باشد چون مردم با این فیلم ارتباط خوبی برقرار می‌کنند ولی در اکران عیدفطر و همزمانی چند فیلم ممکن است به این فیلم لطمه بزند و احتمال دارد در شهرستانها سالنهای کمی در اختیار این فیلم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر برخی از مراکز دولتی هم که باید همکاری می‌کردند تاشرایط اکران عیدفطر برای این فیلم فراهم شود کاری انجام ندادند و با توجه به همه این شرایط ترجیح دادیم که فیلم  در شرایط مناسبی اکران شود.

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» یکی از فیلم‌های متقاضی اکران عید فطر بود و هفته گذشته تهیه کننده فیلم نسبت به نبود شرایط مناسب اکران برای این فیلم یادداشت گلایه آمیزی منتشر کرد.

اولین اکران در کرمان امکان پذیر ولی نیازمند عزم جدی

بسیاری از فیلم هایی که در سال های اخیر به اکران ابتدا در تهران و سپس در شهرستان ها به نمایش در آمده اند. اما فیلم هایی بوده اند که جشن اولین اکران خود را در مراکز استان ها گرفته اند.

به نظر می رسد با توجه به این که این فیلم زیبا با لهجه کرمانی همراه شده است ، بسیاری از فرهنگ دوستان کرمانی خواستار برگزاری اولین اکران این فیلم در کرمان باشند.

این امر نیز تنها با حمایت جدی سینما داران و مسئولین فرهنگی استان محقق می شود.

«شیار ۱۴۳» روایت تاثیر گذاری از دفاع مقدس از زوایه دید مادری چشم انتظار است.این فیلم در جشنواره فیلم فجر گذشته توانست جایزه بهترین فیلم مردمی را کسب کند و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و همچنین سیمرغ ویژه هیات داوران برای کارگردانی را دریافت کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب