پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:09:51 - جمعه 13 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین نماز جمعه باشکوه ماه رمضان همراه با بارش رحمت الهی در شهرستان رابر به روایت تصویر
روز جمعه ، ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۳ (۶ماه مبارک رمضان ۱۴۳۵هجری قمرى ) اقامه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان همراه با بارش رحمت الهی به امامت حجت الاسلام والمسلمین جعفری در حسینیه جامع رابربا صف های بهم فشرده نماز در میعادگاه  نماز مملو از حضور باشکوه مرد و زن ، پیر و جوان و […]

روز جمعه ، ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۳ (۶ماه مبارک رمضان ۱۴۳۵هجری قمرى ) اقامه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان همراه با بارش رحمت الهی به امامت حجت الاسلام والمسلمین جعفری در حسینیه جامع رابربا صف های بهم فشرده نماز در میعادگاه  نماز مملو از حضور باشکوه مرد و زن ، پیر و جوان و حتی کودکان و نوجوانان بود که برای اقرار بندگی خود بار دیگر شانه به شانه هم در برابر معبودشان ،  به نماز ایستادند.

به گزارش” صبح رابر” همزمان با فرارسیدن ماه رمضان در اولین جمعه ماه ضیافت الهی ، بارش باران در شهرستان رابرحال و هوایی ویژه‌ای به میعادگاه نماز جمعه این هفته داد.

ساعاتی پیش از آغاز اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان بارش باران  فضای شهرستان رابر را معطر کرد این بارش حاکی ازآن است  که این روزها مردم شهرستان رابر کمتر از جاهای دیگر شهرستانهای استان کرمان که بدلیل گرمی آب و هوا و شرایط بد جوَی از گرمای شدید رنج می بردند ، هوای خنک شهرستان رابر با بارش این باران هوای این شهرستان به میزان زیادی خنک تر و موجب خوشحالی مردم رابر شد.

در این ماه است که باران رحمت الهی بر کویر زندگی انسان می بارد و جسم و روح و روان آنان را جلا می دهد. در سال، یک ماه است که خدا بیشتر از همیشه ،خیر و برکت، نزول رحمت و ضیافت الهی، بار دیگر ما را به یک فضای معنوی غیرقابل وصفی می کشاند، و زمین در این ظهر آدینه غرق رحمت می شود. دستهای آدمی رو به سوی آسمان می رود و از گستره این باغ نعمت ، خوشه خوشه مهربانی می چیند تا کام وجود را به طعم خوشش شیرین سازد. در لحظه های بارش رحمت الهی ، باران می بارد ومیعادگاه نماز گزار ان،لحظه های پر طراوت را برای روزه دارن رقم میزند.

با بارش باران رحمت الهی با دوبال قنوت از زمین تا ملکوت و شکوفایی غنچه های معنویت در سکوت سبز روزه داران نماز گزار، با نوازش نسیم جان می گیرندآرام و آهسته خدایا عبادتهای عاشقانه و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه ، تمام عظمت تو را فریاد می زند.نمازگزاران در این روز با توسل به عظمت و بزرگی و بخشندگی خداوند ،  انجام کارهای نیک  و  متصَف شدن به صفات پسندیده و دوری از گناهان را از درگاه  احدیت مسئلت کردند.

DSC05509

DSC05740

DSC05742 DSC05744 DSC05745 DSC05750 DSC05755DSC05769 DSC05771 DSC05776 DSC05784 DSC05787 DSC05789 DSC05795 DSC05797

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب