پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:04:54 - جمعه 10 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«کلید»تحریم و تهدید علیه کشور را جریان فتنه به دشمن داد
کلید»تحریم و تهدید علیه کشور را جریان فتنه به دشمن داد و اگر امروز هزینه‌ای هم کشور پرداخت می‌کند ناشی از فتنه‌گری سال ۸۸ و سازش‌های پیش از آن است. به گزارش “صبح رابر” به نقل از نشریه آدینه، متن یادداشت حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران در واکنش به اظهارات […]

کلید»تحریم و تهدید علیه کشور را جریان فتنه به دشمن داد و اگر امروز هزینه‌ای هم کشور پرداخت می‌کند ناشی از فتنه‌گری سال ۸۸ و سازش‌های پیش از آن است.

به گزارش “صبح رابر” به نقل از نشریه آدینه، متن یادداشت حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی در سیما به شرح زیر است:

انتخابات به عنوان یکی از متداول‌ترین صور مشارکت سیاسی در کشور ما، یکی از مظاهر حماسه سیاسی است. یکی از لوازم تحقق این حماسه رعایت ادب و آداب رقابت در قواره یک «انتخابات اسلامی» است.

خوشبختانه رقابت‌ها در این دور از انتخابات در یک پارادایم قانونی و اخلاقی شکل گرفته و صرف نظر از برخی بداخلاقی‌ها تا این لحظه می‌توان مدعی شد که رقابت‌ها در قالب قانون و اخلاق در حال انجام است.

اما در عین حال نباید از برخی آسیبها به خصوص در برنامه‌های تلویزیونی نامزدها غافل شد.

یکی از این آسیب‌ها دستمایه قرار دادن موضوعات مربوط به امنیت ملی و سیاست خارجی در رقابت‌ها و توسل به احتجاجات  صحیح و سقیم در اثبات برخی رویه‌های غلط و سازشکارانه گذشته به خصوص در موضوع هسته‌ای است.

موضوع پرونده هسته‌ای که در سال ۱۳۸۲ با تصویب اولین قطعنامه در شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران نقل داغ برخی محافل غربی شد به دلیل برخی رویه‌های سازشکارانه در توافق‌نامه‌های تهران، بروکسل و پاریس هزینه‌های سنگینی را بر دانشمندان، فناوری صلح آمیز هسته‌ای و فضای عمومی کشور تحمیل کرد.

تیم‌مذاکره‌کننده‌ایرانی در دوره اصلاحات (سیروس ناصری، صادق خرازی، حسین‌موسویان و…) درتوافق‌نامه سعدآباد همه تکالیف مربوط به معاهده منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای را بدون این که آژانس و طرف غربی تعهد مشخصی بدهد در مذاکره با سه کشور اروپایی پذیرفتند.

تیم مذاکره‌کننده همچنین درباره تعلیق همه فعالیت‌ها مطابق تعریف آژانس پای این توافق ننگین را امضا کرد.

پس از این اقدام دومین قطعنامه علیه ایران صادر شد.

در اسفندماه سال  ۱۳۸۲، توافق بروکسل شکل گرفت که در آن تعلیق مونتاژ سانتریفیوژ و ساخت داخلی قطعات آن علاوه بر تعهدات سعدآباد مورد پذیرش مذاکره‌‌کنندگان ایرانی در دوره اصلاحات قرار گرفت.

تنها دو هفته بعد سومین قطعنامه علیه ایران در شورای حکام تصویب شد.

در مذاکرات پاریس به شرط ادامه مذاکره تعلیق کلیه فعالیت‌های غنی‌سازی و بازفرآوری را مذاکره‌کنندگان وقت  ایرانی پذیرفتند.

این در حالی است که برخلاف گفته‌های یکی از نامزدهای انتخاباتی در آن دوره طرف اروپایی هیچ تعهدی مبنی بر نرفتن پرونده ایران به شورای امنیت نداده بود.

این روند عقب نشینی تا آنجا ادامه داشت که مقام معظم رهبری واکنش نشان دادند و فرمودند:«من همان وقت هم در جلسه‌ى مسئولین-که از تلویزیون پخش شد-گفتم اگر چنانچه بخواهند به این روند مطالبه‌ى  پى‌درپى ادامه بدهند، بنده خودم وارد میدان می‌شوم؛ همین کار را هم کردم.

بنده گفتم که بایستى این روند عقب‌نشینى متوقف شود و تبدیل بشود به روند پیشروى.» در واقع بر خلاف ادعا‌های این نامزد محترم انتخابات طرح واژه مجعول «تعلیق» توسط غربی‌ها و تحمیل آن به تیم مذاکره کننده ایرانی و پذیرش داوطلبانه آنها «کلید» تحریم را به دست غربی‌ها داد و آنها بعدا تحت  عنوان عدم پایبندی ایران به این تعهد واهی زمینه را برای بردن پرونده به شورای امنیت ایجاد کردند. متاسفانه در دوره اصلاحات نام صدها دانشمند هسته‌ای کشور تحت عنوان اقدامات اعتماد ساز در اختیار غربی‌ها قرار گرفت و همین سبب شد با لو رفتن این اطلاعات از آژانس زمینه برای ترور عزیزترین فرزندان این  مرزو بوم نظیر شهریاری، احمدی روشن، رضایی‌نژاد و … ایجاد شود.

روندی که مذاکره کنندگان اسبق هسته‌ای پیش گرفته بودند به مراتب از امضای عهدنامه‌های ننگین گلستان و ترکمنچای ننگین‌تر بود و از همه بدتر، ظالمانه‌تر و دروغ‌تر انتصاب این سازش‌ها و عقب نشینی‌ها به مقام  معظم رهبری است که مثلا این اقدامات با تایید معظم له صورت می‌گرفت.

بحمدالله بعد از تاکید مقام معظم رهبری روند پیشروی  و حرکت تهاجمی در پرونده هسته‌ای از موضع اقتدار،‌ عزت و مصلحت شروع شد و  امروز هزاران سانتریفیوژ در حال کار هستند.

بر اثر این پیشروی دانشمندانی که در دوره دبیری شورای عالی امنیت ملی این نامزد محترم ناامید و منزوی شده بودند روحیه مجددی پیدا کردند و هر روز خبر جدیدی از  دستاوردهای جمهوری اسلامی در تکمیل چرخه سوخت در کشور مطرح می‌شود.

امروز کشور ما در کلوب کشورهای هسته‌ای و جزو ۱۰ کشور برتر در این فناوری پیشرفته است.

کسانی که امروز مدعی تظلم خواهی از جریانی هستند که انقلاب را در کوران فتنه ۸۸ حفظ کرد به خاطر این عقب نشینی‌ها و خون شهدای هسته‌ای این مملکت باید به دادگاه کشیده شوند.

آنها که می‌گویند رسانه ملی در جریان فتنه۸۸ به  شخص یا اشخاصی ظلم کرده است آیا فراموش کردند رهبر عزیز انقلاب در نمازجمعه تاریخی خود پس از انتخابات چگونه این افراد را مورد تجلیل و تکریم قرار داد.

اما آنها در پاسخ چه کردند؟! آیا این نامزد محترم و  دوستانشان حاضر شدند عملکرد جریان فتنه را که دو سال مملکت را به آشوب کشاندند آن هم به خاطر یک دورغ مسلم محکوم کنند و جلوی این جریان فتنه گر بایستند.

زمانی که وزیر خارجه اسرائیل پارچه سبز به دست  بسته بود و می‌گفتند که در خیابان‌های ایران صدای صهیونیست‌ها شنیده می‌شود این جریان کجا بود؟ آن وقت که می‌گفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، آن وقت که می‌گفتند جمهوری ایرانی، آن وقت که به ساحت  مقدس امام خمینی (ره) و اصل ولایت فقیه صریحا اهانت و جسارت کردند، کجا بودند؟

آیا این نامزد محترم تصور می‌کند افکار عمومی اینقدر فراموشکار است که ۴ سال نگذشته فتنه گری سران فتنه و همراهی سلطنت  طلبان، منافقین و سایر گروه‌های ضد انقلاب را فراموش کرده است.  «کلید»تحریم و تهدید علیه کشور را جریان فتنه به دشمن داد و اگر امروز هزینه‌ای هم کشور پرداخت می‌کند ناشی از فتنه‌گری سال ۸۸ و سازش‌های پیش از آن است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب