پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:04:10 - چهارشنبه 1 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازخوانی روز قدس در مکتب امام (ره)
سایت “حرف تو” در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه “سنگ و خون” در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید. به گزارش” صبح […]

سایت “حرف تو” در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه “سنگ و خون” در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.

به گزارش” صبح رابر” ،سایت “حرف تو” در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه “سنگ و خون” در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.

—————————————————————————————————–

صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یَرْجِعُونَ آنها حتی قلب هم ندارند

 

وبلاگ”لباس شخصی“نوشت:

 

ادامه مطلب

*************************************************

شعری درباره جنگ غزه

وبلاگ”آزاد اندیش“نوشت:

 

ادامه مطلب

*************************************************

حنظله نماد مقاومت

 

حنظله

وبلاگ”زهرا“نوشت:

 

ناجی العلی خالق کاریکاتور معروف حنظله هست.  حنظله به معنی سیب تلخ یک شخصیت کارتونی است که نماد مصور مردم فلسطین و نشانگر سرنوشت تلخ و اندوهبار آوارگان فلسطینی است. حنظله یعنی همان کودک پابرهنه فلسطینی، در طرح های وی نظاره گر تمام جنایات صهیونیستها و مظلومیت مردم فلسطین است که البته همین حنظله نیز پس از مرگ خالق خود الهام بخش بسیاری از کاریکاتوریستها و طراحان مبارز و پایبند به آرمان فلسطین شد.

ادامه مطلب

*************************************************

دانلود ترانه می کشیم با صدای حامد زمانی

 

دانلود ترانه می کشیم با صدای حامد زمانی

وبلاگ”معبر سایبری فندرسک“نوشت:

معبر سایبری فندرسک باتوجه به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و با توجه به نزدیکی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز قدس) ترانه ی می کشیم با صدای حامد زمانی را آماده نموده است که می توانید به صورت آنلاین گوش و در ادامه مطلب فایل باکیفیت آن را دریافت نمایید.

ادامه مطلب

*************************************************

کاریکاتور های مردم مظلوم غزه و اسرائیل جنایتکار + توضیحات

 

وبلاگ”ندای یک بسیجی عاشق“نوشت:

 

ادامه مطلب

*************************************************

کاریکاتور جنایات رژیم صهیونیستی

 

وبلاگ”کاریکاتور حساس بشو“نوشت:

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بی تفاوتی سازمان ملل

ادامه مطلب

*************************************************

تور سفر به بیت المقدس (به زودی)

 

وبلاگ”افاضات عقل کل“نوشت:

اگر دور تا دور کرانه باختری را دیوار حائل بکشند و غزه را به بزرگترین زندان جهان تبدیل کنند و گذرگاه رفح را نیز به روی مردم مظلوم غزه ببندند و به گنبد آهنینی که سوراخ سوراخ است دل خوش کنند
اگر رسانه های جهانی که سر در آبشخور صهیونیسم دارند حقایق را تحریف نمایند و حتی آوارگی و بی پناهی زن فلسطینی را به عنوان زن اسرائیلی به نمایش گذارند
اگر استکبار جهانی با همه متحدان و کشورهای حلقه به گوشش دست در دست یکدیگر دهند و نفس کودکان غزه را بگیرند تا به اسرائیل تنفس مصنوعی دهند و موجودیتش را حفظ نمایند
هیچکدام نمی توانند این واقعیت را تغییر دهند که اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد و شبکه عنکبوتی صهیونیسم از هم فرو می پاشد و جهانیان به زودی ،دنیای بدون اسرائیل را تجربه خواهند کرد.

ادامه مطلب

*************************************************

بازخوانی روز قدس در مکتب امام (ره)

 

http://www.borhan.ir/Images/News/Larg_Pic/31-4-1393/IMAGE635416264080535065.jpg

وبگاه”رایگاه“نوشت:

در اندیشه‌ی امام(ره) روز قدس، روزی است که همه مسلمین در بزرگداشت آن وظیفه‌دارند و این انجام‌وظیفه مؤثر نیز هست. «مسلمان‌ها امیدوارم که روز قدس را بزرگ بشمارند و در همه ممالک اسلامی در روز قدس در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان تظاهر کنند، مجالس داشته باشند، محافل داشته باشند، مسجد داشته باشند، در مساجد فریاد بزنند، وقتی یک میلیارد جمعیت فریاد کرد، اسرائیل نمی‌تواند، از همان فریادش می‌ترسد. اگر همه مسلمینی که در دنیا هستند الآن هستند که قریب یک میلیارد هستند، اگر در روز قدس همه بیرون بیایند از خانه، فریاد بکنند مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی، همین قول مرگ بر شوروی، برای آن‌ها مرگ می‌آورد.»[۱] ازاین‌رو می‌توان تأکید نمود در منظومه گفتمانی امام خمینی (ره)، روز قدس، تنها روزی نمادین نیست بلکه درصورتی‌که مسلمین در آن به وظیفه‌ی خود عمل کنند، امید می‌رود تا برکات آن یعنی نابودی غده‌ی سرطانی صهیونیسم و رهایی قدس شریف نیز محقق گردد.

ادامه مطلب

منبع : دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب