پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:44:16 - پنجشنبه 2 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۱۴ قبضه سلاح غیر مجاز در رابر
مامورین اداره مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۴ قبضه اسلحه غیر مجاز از یک دستگاه پیکان وانت سفید رنگ خبر داد. به گزارش ”  صبح رابر” ، مامورین اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابردر ۲۹ تیرماه در سطح شهر به یکدستگاه پیکان وانت سفید رنگ مشکوک شدند که در بازرسی از خودروی مذکور […]

مامورین اداره مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۴ قبضه اسلحه غیر مجاز از یک دستگاه پیکان وانت سفید رنگ خبر داد.

به گزارش ”  صبح رابر” ، مامورین اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابردر ۲۹ تیرماه در سطح شهر به یکدستگاه پیکان وانت سفید رنگ مشکوک شدند که در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴ قبضه سلاح اعم ازیک قبضه سلاح کلانش و چهار قبضه سلاح شکاری تپانچه ای کوتاه ، ۹ قبضه سلاح شکاری تک لول و دو لول کشف و و ضبط شد و در این راستا یک نفر متهم با(ه م) اهل و ساکن شیراز دستگیر شد.

طبق اظهارات فرد دستگیر شده او قصد انتقال سلاحها را به استان سیستان و بلوچستان (بمپور) داشته که بعد از تحویل سلاحها به جای پول، مواد مخدر از نوع تریاک بگیرد .

با توجه به اینکه در مسیر رابر به جیرفت هیچ پست و ایست و بازرسی وجود ندارد ، مشروبات و سلاح از سمت سیرجان و شیراز به راحتی از این مسیر به شهرستانهای جنوبی انتقال داده می شود .

گفتنی است خودروی مذکور به علت تمام کردن بنزین در سطح شهر تردد داشته که مامورین به خودروی مذکور مشکوک شدند در غیر اینصورت به راحتی بدون هیچگونه کنترلی از مسیر شهرستانها عبور می کرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب