پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:19:59 - جمعه 3 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تکاپوی رابر ها برای حضوری پرشور در روزجهانی قدس
روز قدس روز وحدت دنیای اسلام است و در این روز مردم رابر به همراه تمامی مسلمانان جهان با مشت های گره کرده بر علیه وحشی ترین جنایتکاران تاریخ فریاد نفرت سر می دهند. به گزارش “ صبح رابر” ماه رمضان امسال وهمزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی پناه غزه،لحظه شماری مردم […]

روز قدس روز وحدت دنیای اسلام است و در این روز مردم رابر به همراه تمامی مسلمانان جهان با مشت های گره کرده بر علیه وحشی ترین جنایتکاران تاریخ فریاد نفرت سر می دهند.

به گزارش “ صبح رابر” ماه رمضان امسال وهمزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی پناه غزه،لحظه شماری مردم رابر برای حضوری پر شورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس شکل می گیرد .

به همین بهانه به میان مردم همیشه در صحنه رابر رفتیم تا شور و شوق آن ها برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس را جویا شویم.

 

یکی از فرهنگیان رابر گفت : این روز بزرگ بهانه‌ و فرصتی است برای ادای تکلیفی دینی خود با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت مسلمین به تصویر کشیده می شود و فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم سر داده می شود .

IMG_1883

شهروند رابری می گوید : امروز فریاد انزجار از اسرائیل غاصب نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طنین انداز می شود و تمام عدالت خواهان به نشانه حمایت از فلسطین، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

DSC03928

یکی ازکارکنان رابر ی می گوید : این حضور ثابت می کند که ملت فلسطین تنها نیستند و عدالت خواهان جهان پشتیبان آنها هستند و به اسرائیل غاصب هشدار می دهد دیگر گلوله های  آهنین تو تاب مقاومت ندارد.

DSC04883

یکی از دانش آموزان رابری می گوید : امرروز در راهپیمایی شرکت می کنم برای حمایت از مردم فلسطین با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد بزنم  توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد .

خانم خانه داری می گوید: امروز مشت های گره خورده هر یک از مردم سراسر جهان هر کدام گلوله ای است بر قلب اسرائیل جنایتکار.

انتهای پیام/ اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب