پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:15:40 - شنبه 4 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام خانواده های شهدا به ملت مظلوم فلسطین و غزه
ما خانواده های شهدا به فرمان امام راحل و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان شما ملت مظلوم فلسطین و غزه هستیم و از شما دفاع می کنیم

ما خانواده های شهدا به فرمان امام راحل و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان شما  ملت مظلوم فلسطین و غزه هستیم و از شما دفاع می کنیم

گفتگویی خواندنی خبر نگار صبح رابر با چند نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی  روز قدس داشت ،که خواندنش خالی از لطف نیست :

لیلا احمدی همسر شهید احمد افروغ در راهپیمایی روز قدس علت نابودی رژیم صهیونیستی به خبر نگار ما گفت : دستور امام بود راه قدس از کربلا باید گذشت ، ما با حضور خود از راه دور با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با یاری  امام زمانمان او را نابود خواهیم کرد .

DSC06530

در ادامه گفت : امام فرمودند هر مسلمانی یک سطل آب به طرف اسرائیل بریزد ، اسرائیل را آب می برد ، ما هم اکنون با مشت های گره کرده با دهان روزه ان شالله و به یاری خدا انتقام بچه های مظلوم فلسطین را از اسرائیل غاصب خواهیم گرفت .

وی دلیل مخالفت با طرح سازش را اینگونه بیان کرد : چون آنها می دانند اگر زمانی اسلام در دنیا پیاده شود ، شر آنها خواهد کنده شد ، کور خواندند که با کشتن مردم مظلوم فلسطینی و بچه ها یی، که نمی توانند از خود دفاع کنند ، اسلام را نابود کند این طور نیست ما مسلمانان دنیا با هم متحد هستیم.

لیلا احمدی علاج مسئله فلسطین را مقاومت و اتحاد بین مسلمان دانست و گفت : با وحدت اسرائیل را نابود خواهیم کرد .

وی ماندگارترین تصویری که از فلسطین درتلویزیون دیدید  گفت : تصویر مادری که بر بالای سر ۴ فرزند شهیدش نشسته بود خود به خود گریه ام گرفت ختم قرآن برداشتم و دعا کردم خدایا انتقام این مظلومین را بگیرد

 

احمدی اولین بار حضور خود در راهپیمایی روز قدس اینگونه می گوید : از زمانی انقلاب شد ، به فرمان امام هر سال شرکت کردم و مسئولیت انتظامات هر سال بر عهده دارم .

این پیام را به تمام مسلمانان دنیا دارم ، ای مردم فلسطین و لبنان ما خانواده های شهدا به فرمان امام راحل و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان شما هستیم و از شما دفاع می کنیم.

 

وی در جواب سؤال خاطره انگیزترین روز قدسی که تاکنون دیده اید گفت : هر صبح قبل از راهپیمایی در تلویزیون بچه های فلسطین را می بینم با غم در راهپیمایی شرکت می کنم و تاکنون خاطره خوبی ندارم ، روزی که فلسطین آزادشود خاطره انگیزترین یا به نوعی بزرگترین آرزویم است که مردم فلسطین مثل ما آزاد انه در خیابانها بیایند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر بدهند .

در پایان گفت : ای مردم فلسطین لبنان ما خانواده های شهدا  در غم شما شریک هستیم .

 

سه نفر از دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی   علت نابودی رژیم صهیونیستی را اینگونه بیان کردند : چون این رژیم جعلی به فرموده امام غده سرطانی است پس باید از بین برود .

این دانش آموزان علاج مسئله فلسطین را در مقاومت دانستند و گفتند : به گفته رهبری مقاومت کند و بعد رفراندوم برگزار کنند ودولت خودشان را تعیین کنند .

از  علت حضورشان را اینگونه می گویند از دوران کودکی همراه والدین خود درراهپیمایی برای حمایت از کودکان فلسطین می آییم و هر سال شر کت می کنیم

DSC06574

مهمترین شعار روز قدس را شعار فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است بیان کرد

ماندگارترین تصویری که از فلسطین به یاد دارید گفت : تصویری که پدر برای محافظت از پسرش پشت بشکه ایستاده بود که هر دو را شهید کردند .

این دانش آموزان خاطره انگیزترین روز قدسی که تاکنون دیده اید را این گونه گفتند : لحظه ای  که پرچم اسرائیل را می سوزانند  بیان کردند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب