پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:39:51 - دوشنبه 20 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خبری خوش برای فرهنگیان
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش از ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان خبر داد و گفت: این سازمان با هدف رفاه حال فرهنگیان و جلب رضایت آنها ایجاد می شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا حجت الاسلام ناصری زنجانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه طرح های اقتصادی نو و بسیار خلاقانه ای در آموزش و پرورش آغاز شده افزود: به طور مثال یکی از این طرحها ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر وزیر آموزش و پرورش دستور ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان را صادر کرده است، اظهار داشت: با ایجاد این سازمان تمامی منابع و امکانات پراکنده در آموزش و پرورش تجمیع می شوند.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای دوران سرپرستی اش در این وزارتخانه از ایجاد سازمان رفاه فرهنگیان با محوریت مسکن، مصرف و درمان خبر داده بود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در ادامه از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش خبر داد و گفت: براساس قانون بودجه سال ۹۳، آموزش و پرورش می تواند املاک مازاد خود را بفروش رساند و از محل اعتبار آن در پیشبرد برنامه های عمرانی و تعیین تکلیف مدارس قلع و قمعی و استیجاری استفاده کند.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب