پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:05:20 - پنجشنبه 23 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور استاندار کرمان در شهرستان رابر
استاندار کرمان به همراه جمعی از مسئولان استانی امروز در سفر به شهرستان رابر از بخش هنزا، روستای برف انبار و سیه بنوئیه، پروژه فرهنگی صدر هاشمی و گلزار شهدای گنجان ، برخی مناطق عشایری و گردشگری این شهرستان نیز بازدید کردند.

به گزارش ” صبح رابر“طی سفر دو روزه  استاندار کرمان  به شهرستان رابر بافت و ارزوییه  امروز  در مسیر ساردوئیه و هنزاء مورد استقبال مردم و مسئولان شهرستانی و محلی قرار گرفتند ودر جهت سرمایه گذاری با حضور در منطقه گردشگری تخت سرتشتک، روستای برف انبار و سیه بنوئیه، پروژه فرهنگی صدر هاشمی بازدید کردند .
استاندار کرمان با اشاره به آب و هوای منحصر بفرد منطقه گردشگری ابراز داشت : مردم زیربنای توسعه هستند و باید مردم برای توسعه منطقه از سرمایه گذاران استقبال کنند.
و سپس در مسجد هنزاء نماز ظهر و عصر اقامه شد .
وهمچنین رزم حسینی با حضور در قنات ملک با پدر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد .
استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان رابر در حرم مطهر شهدای روستای گنجان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
رزم حسینی در گلزار شهدای گنجان افزود : شهدا رفتند و این موقعیت را به ما دادند تا با تلاش و همت همدیگر مشکلات را با همکاری یکدیگر برطرف نماییم .
سپس استاندار کرمان در نشست شورای اداری و ستاد مثلث توسعه شهرستان رابر به همراه برخی مدیران استان، حضور یافت هم اکنون این نشست در حال برگزاری است
استاندار کرمان در این نشست پیرامون سرمایه گذاری با سرمایه گذاران مسائلی را مطرح و رسیدگی می کنند .
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب