پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:32:18 - چهارشنبه 2 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماجرای کارت های معافیت بازیکنان را چه کسی لو داد؟
یکی از بازیکنان نه چندان مطرح فوتبال وقتی دید که کارت معافیتش به مشکل خورده و باید به سربازی برود همه بازیکنانی که کارت های مشکل دار داشتند را لو داد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از   شبکه اطلاع رسانی دانا سونامی کارت های معافیت مشکل دار برخی بازیکنان فوتبال خیلی ها را شوکه کرد. تاکنون نام ۲۵ بازیکن به طور رسمی اعلام شده و کارت های معافیت این نفرات باطل شده است. البته این تعداد به احتمال زیاد افزایش پیدا می کند به هر حال برخی از مدیران فوتبالی از نحوه برخورد با بازیکنانی که این کارت ها را دارند ناراضی هستند! برخی از این مدیران که اتفاقا در فوتبال ایران هم سمت دارند می گویند کاش به جای دادگاهی شدن و اعزام این نفرات به سربازی با این بازیکنان برخورد دیگری می شد مثلا آنها را به تیم های نظامی می فرستادند تا بدون پول بازی کنند! اما سازمان نظام وظیفه معتقد است این افراد تخلف قانونی کرده اند و باید به سزای عملشان برسند و ضمن دادگاهی شدن باید به پادگان بروند.

یکی از مسئولان فوتبال در مورد اینکه چه کسی ماجرای  این کارت های معافیت را افشا کرد، گفت: یک بازیکن غیر معروف به نام ک تمام این بازیکنان را لو داد و ماجرای کارت های معافیت مشکل دار را افشا کرد. او وقتی دید خودش به مشکل خورده هر آنچه در مورد این معافیت ها می دانست را بیان کرد. شاید اگر بازیکنانی که نامشان افشا شده بدانند که این مسئله از کجا اب خورده حسابی برایش دردسر درست کنند اما واقعیت این است که بار کج هیچ وقت به مقصد نمی رسد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب