پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:46:23 - سه شنبه 21 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیاقالیباف و جلیلی به مرحله دوم انتخابات می‌روند/ میزان مشارکت ۷۴ درصد
بر اساس نتایج نظرسنجی یک مؤسسه معتبر افکارسنجی کشور، چنانچه بعد از انصراف آقایان حدادعادل و عارف، ائتلاف و کناره گیری دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دو مرحله‌ای شده و آقایان قالیباف و جلیلی به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. به گزارش “صبح رابر”، بر اساس داده های نظرسنجی یک مرکز معتبر افکارسنجی کشور که لحظاتی پیش […]

بر اساس نتایج نظرسنجی یک مؤسسه معتبر افکارسنجی کشور، چنانچه بعد از انصراف آقایان حدادعادل و عارف، ائتلاف و کناره گیری دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دو مرحله‌ای شده و آقایان قالیباف و جلیلی به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: قالیباف و جلیلی به مرحله دوم انتخابات می‌روند/ میزان مشارکت ۷۴  درصد

به گزارش “صبح رابر”، بر اساس داده های نظرسنجی یک مرکز معتبر افکارسنجی کشور که لحظاتی پیش در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، چنانچه بعد از کناره گیری آقایان عارف و حدادعادل، کناره گیری و ائتلاف دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دومرحله ای خواهد بود و آقایان قالیباف و جلیلی به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که با پرسش از ۲۲ هزار و ۹۴۴ نفر از شهروندان ۳۱ استان ، ۸۲ شهرستان و ۲۲۵ روستا انجام شده، آقایان قالیباف، جلیلی، روحانی، رضایی، ولایتی و غرضی به ترتیب گزینه های اول تا ششم پاسخ دهندگان هستند.

مطابق داده های این نظرسنجی که پاسخ دهندگان آن از لحاظ جنسیتی ۵۲.۲ درصد مرد و ۴۷.۸ درصد زن و از لحاظ طبقه بندی سنی ۳۹.۲ جوان، ۳۸.۲ درصد میانسال و ۲۲.۶ درصد بزرگسال بوده اند، چنانچه بعد از کناره گیری عارف و حداد عادل، ائتلاف یا کناره گیری دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دو مرحله ای می شود و قالیباف و جلیلی به دور دوم راه خواهند یافت.

همچنین تاکنون بیش از ۷۴ درصد مردم کشور آمادگی خود برای مشارکت در انتخابات را اعلام کرده اند که در این میان، استان های خراسان جنوبی و هرمزگان با بیش از ۹۰ درصد مشارکت و استان های قم ، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان با بیش از ۸۰ درصد، بیشترین مشارکت را داشته و استان کرمان نیز کمترین مشارکت را دارد.

منبع :فارس

.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب