پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:01:00 - جمعه 21 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور زائران در زائرسرای ‌ام البنین(س) + تصاویر
زائرسرای‌ حضرت ام البنین(س) واقع در جاده نجف – کربلا تمامی توان انسانی و لجستیکی خود را بکار بسته تا بهترین سطح خدمات ممکن را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه نماید.

به گزارش ” صبح رابر“به نقل از ابنا،  آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) در راستای خدمت رسانی حداکثری به زائران اربعین حسینی و به منظور برگزاری موفق این مراسم، تمام امکانات خود را به کار بسته تا مراسم امسال از تمام جهات بالاخص از نظر خدماتی، امنیتی و سازمانی بطور کاملا موفق برگزار گردد.

به همین منظور، زائرسرای‌ حضرت ام البنین(س) واقع در جاده نجف – کربلا تمامی توان انسانی و لجستیکی خود را بکار بسته تا بهترین سطح خدمات ممکن را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه نماید.

در همین راستا این زائرسرا از آغازین روزهای حرکت میلیونی زائران به سمت کربلای معلی، روزانه اقدام به توزیع ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ وعده صبحانه، ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ وعده ناهار (برنج و انواع گوشت اعم از گوشت مرغ، گوسفند و ماهی) و ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ وعده شام نموده است. در کنار این سه وعده، میان وعده‌هایی از قبیل میوه، نوشیدنی گرم و برخی از انواع غذاهای گرم توزیع گردیده است.

این زائرسرا همچنین فضاهای مناسبی جهت اسکان زائران (زنانه و مردانه) پیش بینی نموده و یک پایگاه بهداشتی درمانی در این زائر سرا بصورت ۲۴ ساعته به زائران سرویس دهی می‌نماید.

این زائرسرا تحت نظر آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) و توسط پرسنل آن حرم مطهر و نیروهای داوطلب مردمی و همچنین جوانان رانده شده از استان‌های شمالی عراق که در این زائرسرا اسکان داده شده‌اند، اداره می‌گردد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب