پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:06:11 - دوشنبه 1 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم رابر در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) به سوگ نشستند
مراسم عزاداری و سوگواری ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در رابر برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر” مردم رابر نیز همانند سراسر ایران اسلامی با برپایی مجالس عزاداری در مساجد، تکایا، حسینیه ها و مصلی ها از شب گذشته عشق و ارادت وافر خود را به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز می دارند.

ارادتمندان و شیفتگان نبوی با حضور در مراسم عزاداری روزهای پایانی ماه صفر ، اشک ماتم می ریزند و عشق و ارادت خالصانه خود را به نبی مکرم اسلام و خاندان مطهرش ابراز می کنند.

همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) عزاداران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در قالب هیات های عزادار در مساجد شهرستان رابر در رثای ارتحال ملکوتی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با سینه زنی و نوحه خوانی در سوگ رحلت پیامبر اکرم و مظلومیت امام حسن(ع) اشک ماتم ریختند.

شایان ذکر است شیفتگان اهل بیت (ع) عصمت و طهارت بعد از نماز صبح دور هم گرد آمدند وبه مناسبت رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) زیارت حضرت رسول (ص) از بعید را در مسجد جامع با هم زمزمه کردند و در غم ختم المرسلین و سبط اکبرش به سوگواری پرداختند.

IMG_0488 IMG_0482 IMG_0481IMG_0502

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب