پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:54:31 - یکشنبه 26 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خواسته های جمعی از فرزندان شهدا از روحانی
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس‌ جمهور منتخب ایران را تبریک و اعلام کرد: دولت تدبیر و امید، سهم خود در حفظ نظام و شکوه ملی در تمام زمینه‌ها را ادا کند. به گزارش”صبح رابر”به نقل از شریان نیوز، در پی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به […]

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس‌ جمهور منتخب ایران را تبریک و اعلام کرد: دولت تدبیر و امید، سهم خود در حفظ نظام و شکوه ملی در تمام زمینه‌ها را ادا کند.

به گزارش”صبح رابر”به نقل از شریان نیوز، در پی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، پیام تبریک صادر کرد. متن کامل این پیام بدین شرح است:
جناب حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن روحانی
منتخب محترم ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
روز ۲۴ خرداد ۹۲ هجری خورشیدی، روز تجلی حماسه سیاسی و بروز شعور و نبوغ مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی بود که به جهانیان ثابت کرد بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت با همان شور و همان طراوت بر سر آرمان‌های خود هستند و لبیک بود به دعوت امام و مقتدای خود برای ایجاد شکوهی دیگر. شرکت بیش از ۷۰ درصدی مردم در انتخابات، نشان داد که این ملت ایران در برابر همه فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه تا پای جان ایستاده است و ذره‌ای از ارزش‌های خود نخواهند کاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم انقلابی در روز ۲۴ خرداد امیدهای دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی را باز هم به یأس و ناامیدی تبدیل کردند.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان فعال‌ترین تشکل ایثارگری از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در کشور، ضمن تبریک صمیمانه به جنابعالی به عنوان منتخب مردم نکاتی را برای تحقق دولت تدبیر و امید به حضورتان عرضه می‌دارد.

۱ـ امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت و پیروزی حق در برابر استکبار جهانی، در پیش روی ملت‌های آزاده جهان قرار دارد و دولت‌های گذشته با توجه به همین اصل مهم فعالیت‌های مهمی در ارتقای جایگاه آن در دنیا در همه زمینه‌ها انجام داده‌اند و عزت ایران اسلامی در دنیا هر روز بیشتر شده و الگوی ایرانی اسلامی نمونه مناسبی است برای همه کشور‌های اسلامی، بنابراین بر شما بزرگوار است که در دولت تدبیر و امید، سهم خود را در حفظ نظام و هرچه بیشتر کردن عزت و شکوه ملی در تمام زمینه‌ها ادا کنید، ما با سابقه‌ای که از شما در ذهن داریم به این اصل مهم امید فراوان داریم.

۲ـ ولایت مطلقه فقیه رکن رکین جمهوری اسلامی ایران است و سرلوحه ما در همه کارها و تصمیم‌ها و ملاک و شاخصه‌ای است که به فرموده امام راحل روحی فداء، اگر میخواهیم به این نظام مقدس آسیبی نرسد باید در همه حال پشتیبان آن باشیم. از جنابعالی می‌خواهیم مانند گذشته در حفظ جایگاه عظیم و رفیع ولایت کوشا بوده و منویات ایشان را نصب‌العین خود قرار دهید تا ان‌شاءالله به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نزدیک‌تر شویم.

۳ـ معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال‌های اخیر دچار مشکلات اساسی شده است و قشرهای آسیب‌پذیر متحمل رنج فراوان شده‌اند که نقش دولت در بهبود آن بسیار مهم و حساس است و مردم ایران در خلق حماسه سیاسی نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده و اینک بر دولت برخاسته از مردم است که تمام سعی و توان خود را برای بهبود شرایط فعلی و خلق حماسه اقتصادی به کار برده و امید را در دل مردم زنده کند، در این خصوص ما به تدبیر شما امید فراوان داریم.

۴ـ عده‌ای معاندان خارجی و داخلی سعی بر آن دارند تا انتخاب را به نفع گروه و یا جریان خاص مصادره کنند و طعم شیرین پیروزی را در کام ملت تلخ کرده و با دامن زدن به اختلافات راه پیشرفت کشور را سد کنند، به فرموده مقام معظم رهبری دو جریان و حزب مختلف در کشور دو بال پرواز برای یک ملت هستند، در جریان اعلام برنامه‌های شما به حمدلله دیدیم که به کارگیری سلایق مختلف در اداره کشور و شایسته‌سالاری به جای سیاسی‌بازی و نپرداختن به حواشی در رأس برنامه‌های شماست که ان‌شاءالله با تحقق آن شاهد ایرانی آزاد و آباد باشیم.

۵ـ نکته پایانی و مهم رسیدگی ویژه به امور خانوداه‌های معظم شهدا و ایثارگران و ارتقای جایگاه اجتماعی این عزیزان است که به فرموده امام (ره) هرچه داریم از برکت مجاهدت و فداکاری این عزیزان است، متأسفانه در سال‌های بعد از انقلاب انتصاب مدیران ضعیف و ناکارآمد در این حوزه سبب نارضایتی ایثارگران در کشور شده به طوری که این عزیزان در ابتدایی‌ترین مسائل زندگی خود دچار مشکل هستند.

بحث اشتغال، مسکن و تحصیل فرزندان معظم شهدا و ایثارگران همچنین درمان جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در الویت‌های کاری دولت بوده و اجرای صحیح و کامل لایحه جامع ایثارگران که در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری دولت قرار داشته از مطالبات به حق جامعه ایثارگری کشور است.

تربیت مدیران لایق و وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران از بین فرزندان شهدا و ایثارگران عزیز و به‌کارگیری آنها در اداره جامعه، امر بسیار مهمی است که این جمعیت از ابتدای تأسیس خود آن را در سرلوحه کاری خود قرار داده و امید است در دولت آینده برای تحقق آن توسط شخص جنابعالی به عنوان رئیس دولت توجه ویژه‌ای شود.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، در پایان ضمن تبریک مجدد به جنابعالی و آرزوی موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران آمادگی کامل و خالصانه خود را برای کمک در زمینه‌های مختلف به دولت تدبیر و امید اعلام می‌داریم و بر این باوریم که فرزندان شهدا و ایثارگران خدوم‌ترین و ووفادارترین افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
والعاقبه للمتقین
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب