پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:14:31 - پنجشنبه 4 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیوند امت با ولایت در بحرانی ترین شرایط نیز ناگسستنی است
حماسه ۹دی فضای سیاسی کشور را از آلودگی ها پاک کرد و خروش مردمی بودکه مردم با در خطر دیدن انقلاب خود در روز ۹ دی مانند آتشفشانی خروشان و خودجوش به صحنه آمدند و حرف دل خود را به زبان آوردند.

به گزارش  ” صبح رابر”درطول تاریخ اسلام مهمترین ضربه هایی که توسط دشمنان متوجه مسلمانان بوده است به علت نداشتن بصیرت و روشنگری است که تاکید فراوانی بر آن در قرآن کریم،احادیث،روایات و بویژه نهج البلاغه شده است.امروزه دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت برای رسیدن به اهداف خود روش جنگ نرم را در پیش گرفته و با تهاجم فرهنگی، فرقه سازی،تجمل گرایی و دسیسه های مختلف سعی بر سرکوب ارزشهای اسلام را دارد که خوشبختانه راه به جایی نبرده است و امت اسلامی در سایه ولایت ورهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری با بصیرت و روشنگری، شکست ناپذیروپیروز است.

کلمه فتنه و مشتقات  آن  در قرآن کریم ۶۰ بار بیان شده  که ۳۰ مورد آن متعلق به کلمه فتنه بود معنی فتنه  وارونه نشان دادن واقعیت، حقایق و ایجاد مشکلات و انحراف است. فتنه با همین ویژگی ها با ادعای تقلب انتخابات در کشور شروع شد و امروزبرخی می خواهند با دگرگونی در واقعیت و حقیقت، ظلم های صورت گرفته را به فراموشی سپرده و  تطهیر چهره سران فتنه را رقم بزنند.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردو زن ایرانی به حساب می آید . حماسه ۹ دی نماد عزّت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد .

وقتی صفحات تقویم به نهم دی نزدیک می‌شود، صدای ملت ایران به گوش می‌رسد: «لبیک یا حسین»، «لبیک یا مهدی»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر فتنه‌گر».

شهروند رابری با بیان اینکه حماسه ۹دی روز تولی و تبری از دشمنان است گفت : روز ۹دی افتخاری دیگر از افتخارات بزرگ ملت ایران به شمار می‌رود ،در حماسه ۹ دی چهره واقعی دشمنان و منافقان دوست نما برای حامیان آنها نیز نمایان شد .

شهروند دیگری با بیان اینکه نهم دی­ماه، سال‌روز تجدید بیعت مردم بابصیرت ایران اسلامی با آرمان­های انقلاب و امام راحل رحمه الله ، و روز میثاق امت با ولایت است می گوید : ملت سربلند و حق­طلب ایران و نهم دی ماه سال‌روز دفاع جانانه­ مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی از حریم ولایت و اعلام هم‌دلی با منویات و اهداف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز تأکید ملت سرافراز و باایمان ایران بر پای‌بندی به عهدی که با ولایت بسته­ایم .
یک شهروند فرهنگی شهرستان نهم دی­ماه را سال‌روز آری گفتن دوباره­ مردم بصیر ایران به اصول قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران، بر ملت مؤمن و انقلابی و روز ناامیدی دشمنان و منافقاندانست و افزود :نهم دی ‌روز لبیک گفتن مردم سرافراز ایران اسلامی به ندای «هَلْ من ناصرٍ و مُعین» رهبر فرزانه­‌ مان که با حضور تاریخی خود درصحنه بار دیگر از آرمان‌های بلند انقلاب در راهپیمایی دشمن­شکن تثبیت انقلاب اسلامی را با فریاد لبیک یا خامنه ای به تصویر می کشیم .

مادر شهید می گوید :مردم حق­شناس و حقیقت­جوی ایران اسلامی بابصیرت بر عزت و حق­طلبی در سایه­ رهنمودهای رهایی‌بخش ولایت در جهت حفظ استقلال و عزت این خاک سربلند تلاش می کنند و در دفاع بصیرانه از حریم ولایت، به ندای وحدت‌آفرین ولایت در قالب حضور سیل خروشان ملت بیداردل ایران اسلامی بار دیگردر راهپیمایی۹دی با پاسداری از حماسه‌آفرین حریم ولایت با آرمان­های امام راحل بزرگوار رحمه الله و شهیدان خداجو تجدید میثاق میکنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامیو یاوه گویان نظام می زدنیم .

سخنان مقام معظم رهبری پیرامون نهم دی:
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): هر چه می توانید در افزایش بصیرت خود ، در تحقق بخشیدن به بصیرت خود تلاش کنید و نگذارید دشمنان از بی بصیرتی ها استفاده کنند. دشمن به شکل دوست جلوه کند.حقیقت به شکل باطل و باطل در لباس حقیقت.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «مطمئن باشید که روز نهم دی هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد».
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «مردم بیدارند؛ همین است که کشور را نگه داشته است؛ همین است که انقلابتان را حفظ کرده است؛ همین است که جرئت سران استکبار را از آنها گرفته است که بخواهند به ملت ایران حمله کنند.
مقام معظم رهبری: «حرکت عظیم نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد. مسئولین قوه‌‌‌‌‌ مجریه، مسئولین قوه‌‌‌ مقننه، مسئولین قوه‌‌‌‌ قضائیه، دستگاه‌‌‌های گوناگون، همه می‌دانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه می‌خواهند».
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «بزرگ‌ترین ثروت برای یک نظام همین است که مردم پشت سرش باشند».

آیت‌الله مصباح یزدی: «باید روز نهم دی را یک روز ملی و از ایام‌الله بدانیم و خاطره آن را برای همیشه زنده نگه داریم».

مردم ایران در نهم دی، کمال بصیرت و پیروی‌شان از رهبری والامقام انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را به رخ جهانیان کشیدند، قلب تاریخ انقلاب شد؛ زیرا مردان و زنان این سرزمین، بصیرت و ولایت‌مداری خویش را به تصویر کشیدند.

نهم دی، حماسه‌ای جاودان در قلب تاریخ است عهد بستیم که تا زنده‌ایم با ولایت باشیم و نهم دی بر سر آن، پیمانی دوباره بستیم برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت غیور ایران اسلامی افزود.

حماسه نهم دی ماه را به پاس بصیرت و مردانگی ملت شریف و غیور ایران، را گرامی می‌داریم وخط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران کشید ،حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

مردم آگاه و غیور ایران اسلامی در نهم دی حماسه‌ای از جنس عشق و ایمان آفریدند.روز نهم دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی ها است، نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند  و دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند

حماسه نهم دی نماد عزّت، عظمت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند،و به برکت همین عظمت انقلاب و پایداری ملت ایران کشورهای سلطه در مقابل حقانیت ایران تسلیم شدند.
عدم بصیرت دینی برخی ازمسئولین سابق در فتنه ۸۸ مشهود بود،و این فتنه باحضور حماسی مردم ولایت مدار کشور در روز نهم دی تحت زعامت ولی امر مسلمین خنثی شد

یکی از دلایل تشدید تحریم ها ناشی از خلق حماسه نهم دی واتفاقاتی که در جریان فتنه رخ داد در بصیرت افزایی دلسوختگان نظام وانقلاب و نمایان شدن چهره ناآگاه وبی بصیرت برخی از خواص تاثیرداشت.
۹ دی پیوند عاشورایی ملت با بصیرت با رهبر خردمند خود حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بودواین حماسه بر همگان روشن ساخت که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه ای درنگ نکردند
وقایع حماسه ۹دی اهمیت بزرگداشت این روز در جامعه، مدارس و دانشگاه ه در حادثه ۹دی اگر تدبیرمفام معظم رهبری و بینش سیاسی مردم نبود انقلاب و نظام با آسیب جدی مواجه می شد

هر گاه مردم در صحنه حضور یافته فتنه ها را خاموش ، نظام و انقلاب را بیمه و دشمنان را مایوس و نا امید کرده اند وحرکت مردم در روز حماسه ۹دی در تاریخ انفلاب ماندگار خواهد بود.
۹ دی بر اساس دو مولفه ایمان و اعتقادات دینی و حضور پرشور مردم خلق شد که برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت و برای همیشه ماندگار و درسی برای نسلهای آینده خواهد شد
مردم در نهم دی ماه با حضور خود در خیابان ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و تکلیف را بر همگان مشخص نمودند

نهم دی به همه نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره حافظ نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام به پشتوانه قوی مردم و رهبری مقام معظم رهبری، با قدرت در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی دارد

مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنها را نمی‌خورند.

واقعه ۹ دی نشان می دهد که بعضی از افراد بزرگ کشور بصیرت ندارند و این حادثه و ماجرای فتنه محصول بی بصیرتی ، دنیا طلبی و زیاده خواهی بعضی ها از این افراد بود.این افراد حاضر شدند که مساجد کشور را آتش بزنند ، شاهد به سخره گرفتن اعتقادات مردم نسبت به ولایت و حضرت سیدالشهداء شدند .

تجمع گسترده و پر شکوه مردم ولایتمدار در پاسداشت حماسه تاریخی ۹دی بودکه این گرامیداشت پر شور و گرم حماسه ۹دی در پنجمین سال خلق آن پیام دیگری به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران می دهند و آن هم اینکه ملت ایران در صحنه است و ابزار تحریم ها نیز خللی در عزم و اراده پولادین آنان ایجاد نخواهد کرد.

در این آیین مردم ولایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر سران فتنه، با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند .

بزرگترین فایده حماسه ۹دیماه سال ۸۸ این بود که نقاب از چهره منافقان نظام برداشت و حقیقت آنها را به مردم معرفی کرد، سران فتنه مست قدرت و لجوجانه بر مسیر غیر منطقی خود اصرار کردند  و در همین راستا نسبت به قانون بی اعتنا و از حرمت شکنان عاشورا و امام راحل نیز حمایت کردند.

در فتنه ۸۸ بر غم اینکه خساراتی در پی داشت ولی نظام واکسینه و در مقابل توطئه های دشمن پا برجاتر و با نشاط تر از قبل قله های افتخار را پشت سرگذارد.افزایش بصیرت مردم ، بر ملا شدن چهره منافق ، شناخت دوست و دشمن ،کاهش اثرگذاری خواص بی بصیرت را از جمله فواید حماسه ۹دی است .

هدف فتنه ۸۸ به عقب راندن نظام از مواضع اصولی و هدف قرار دادن رهبر معظم انقلاب به عنوان عمود خیمه بود اما ایستادگی رهبری به رغم فشارها جریان فتنه را مایوس کرد، ملت ایران در سایه ولایت مطلقه فقیه ، مدیریت آگاهانه و صبورانه ایشان از امواج سهمگین فتنه عبورکرد و این نشانه ولایتمداری مردم ایران است.

مردم نیز در۹دیماه آمدند و به دشمنان ثابت کردند که مدل جمهوری اسلامی ایران ریشه دارتر از آن است که فکرش را می کنند. حماسه ۹دی فضای سیاسی کشور را از آلودگی ها پاک کرد و خروش مردمی بودکه مردم با در خطر دیدن انقلاب خود در روز ۹ دی مانند آتشفشانی خروشان و خودجوش به صحنه آمدند و حرف دل خود را به زبان آوردند.

ملت ایران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون، هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است، آنها با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظامشان در عرصه حاضر بوده‌اند.
نهم دی‌ماه سال ۸۸ نیز مشمول همین وضعیت بود و حضور گسترده و خود جوش مردم شهید پرور ایران اسلامی و نیز در ابراز انزجار از اتفاقات روی داده در روز عاشورا، نهم دی ماه در حمایت از ولایت فقیه با شرکت در راهپیمایی، حمایت خود را از موازین انقلاب و اسلام اعلام می دارند .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب