پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:40:47 - جمعه 5 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تأکید امام جمعه رابر به حضور همه جانبه در راهپیمایی روز ۹ دی
خطیب جمعه رابر ۹ دی را تجلی میثاق دوباره مردم با ولایت و رهبری دانست و بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز ۹ دی تأکید کرد .

به گزارش ” صبح رابر” حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های عبادی سیاسی آدینه این هفته شهرستان رابر ضمن تبریک هفته وقف پس از تعریف وقف به بیان اهمیت وویژگی ها وقف پرداخت .
وی سپس موارد احکام شرعی را پیرامون وقف به نمازگزاران مطرح کرد و افزود : اینکه وقف دارایی و کسب و مال خود را با اراده تقدیم کنید ،همچنین اگر کسی وقف انجام داد وقف به صورت مقطعی نباید باشد بلکه وقف به صورت دائمی صورت می گیرد .
سپس در خطبه دوم ضمن بیان روز شمار این هفته به مهمترین بحث آن یعنی روز بصیرت اشاره کرد و ضمن گرامیداشت روز ۹ دی ماه برحضور با شکوه مردم در نشست های روشنگری سپاه و بسیج انجام می دهد تأکید کرد .
خطیب جمعه رابر گفت : همه مردم باید به صورت انقلابی در برنامه راهپیمایی ۹ دی که قرار است از بلوار شهرداری تا حسینیه جامع برگزار گردد حضور باشکوهی به هم رسانند .
جعفری ادامه داد:۹ دی ماه روز تجلی اراده الهی و از بی نظیرترین حرکات مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است
وی ۹ دی را تجلی میثاق دوباره مردم با ولایت و رهبری دانست و بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز ۹ دی تأکید کرد .
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب