پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:25:29 - دوشنبه 8 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نظرات خواندنی در مورد حماسه ماندگار ۹ دی و محاکمه سران فتنه
مردم انقلابی و ولایت مدار رابرنیز با گذشت ۵ سال از گستاخی آشوبگران در روز عاشورا با حضور خودجوش وعاشورایی صدای رسای ملت ایران در برابرتمام دنیای دشمنان انقلاب به تصویر می کشند

به گزارش ” صبح رابر”مردم شهرستان رابر ، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون، هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است، آنها با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظامشان در عرصه حاضر بوده‌اند.

در این گزارشی نظر برخی از شهروندان عزیز را در مورد حماسه ماندگار ۹ دی و محاکمه سران فتنه جویا شده است که در ادامه می خوانید:

 

یک شهروند فرهنگی این شهرستان انگیزه و هدف خود را از حضور در راهپیمایی ۹ دی اینگونه بیان داشت : حضور در راهپیمایی کمترین کار و کوچکترین خدمتی است که ما می توانیم در راستای جاودانگی و پایداری این انقلاب انجام دهیم .

او می گوید : مردم در روز ۹ دی به خیابان ها آمدند تا وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری که مستکبران جهان فکر می کنند مردم از آنها خسته شده اند اعلام کنند .

 

مهدی پور با بیان اینکه آمریکا و انگلیس مستقیماً توسط عناصر دست نشانده خود مانند گروه سلطنت طلبان و منافقین در فتنه ۸۸ حاضر بودند گفت : اگر وجود رهبری انقلاب نبود انقلاب رنگی ایران هم مانند انقلاب اوکراین پیروز می شد .

وی ادامه داد : اگر فتنه و فتنه گران در ایران خدای ناکرده پیروز شده بود بدون شک آنها نه رهبر و نه مراجع تقلید و بزرگان انقلاب رحم نمی کردند و همه را به قتل می رساندند و حال که پیروز نشده اند مظلوم نمایی می کنند و توقع دارند بدن هیچ عذرخواهی بخشیده شوند .

استاد دانشگاه می گوید : انگیزه و هدف من زدن مشت محکم بر دهان فتنه گران و زنده نگه داشتن یاد این یو م الله است .

وی ادامه داد: مردم در راهپیمایی روز بصیرت شرکت می کنند برای اینکه نشان دهند نظام و رهبری مال خودشان است و برای اینکه پشتیبانی خود را از نظام ولایت فقیه اعلام دارند و با توجه به سخن حضرت امام خمینی (ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد .

استاد دانشگاه گفت : نقس آمریکا و انگلیس و صهیونیسم بسیار فعال بود از طرف مختلف تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته که با حضور مردم و درایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله ) شکست خوردند

وی اضافه گرد : مسلماً فتنه در ابعاد مختلف فرهنگی سیاسی ، اجتماعی تأثیرات و خساراتی را به نظام تحمیل کرد ، بحمد الله سکاندار انقلاب اسلامی و رهبری اندیشمند و فرزانه نقش بسیار بالایی در نجات نظام اسلامی از چنگ فتنه گران دارد .

وی درباره حکم سران فتنه را قطعا اعدام دانست و افزود: واقعاً کسی که خودش را به بیگانه بفروشد آدم نیست .

شهروند دیگری می گوید : حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله ) از فتنه ۸۸ به عنوان فتنه عمیق نام برده اند سپس با شرکت در راهپیمایی روز ۹ دی و زنده نگه داشتن این روز پیمانی دوباره با امام و شهدا و رهبری می بندیم .

فرمانده سپاه نیز گفت : روز ۹ دی روز تجلی عهد و پیمان است که ملت عزیز ایران با آرمانهای امام و ولایت بستند . در این روز ملت شریف ایران با آگاهی و بصیرت با تجمع و راهپیمایی در خیابان ها این را به جهانیان اعلام می دارند که ما دیگر نخواهیم گذاشت که پرچم امام حسین (ع) را به آتش بزنند ما دیگر اجازه نخواهیم داد در هیچ گوشه ای از این مرز و بوم فتنه گرها به فتنه گری خود ادامه دهند .

وی افزود: بنابراین با حضور خود یکبار دیگر با این آرمان ها میثاق می بندیم که الحمد الله همیشه و در همه دورانها این روحیه انقلابگری حفظ خواهد شد .

حجت الاسلام سنجری در خصوص اینکه چرا حماسه ۹ دی را حماسه ملی می نامند، گفت : بحث فتنه گران دیگر تقلب نبود به دنبال اسلامیت و از آن بالاتر بحث اصل ولایت فقیه مطرح بود.

وی افزود: تعامل دشمنان داخلی و خارجی با کلید واژه تقلب به خیابان ها آمدند وحرف از بر اندازی نظام و ولایت بود، مردم ۹ دی به صورت خودجوش به صحنه آمدند دل در گرو ارزش ها، نظام و مقدسات داشتند،و وفاداری خود را به ارزش ها، نظام و آرمان ها نشان دادند. با اصل ولایت فقیه شوخی ندارد .

سنجری ابراز داشت : حماسه ۹ دی مردم خود جوش آمدند و روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی خلق کردند و به این جمع بندی رسیدند ۹ دی متفاوت تر با ایام دیگر سال و روزبصیرت شد .

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب