پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:41:09 - سه شنبه 9 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۹ دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری بود
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در روز ۹ دی ۵۰ میلیون جمعیت در سراسر ایران اسلامی به صحنه آمدند تصریح کرد : ۹ دی تجلی حکومت روح دیانت بر دل های مردم بود ،۹ دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری بود .

به گزارش ” صبح رابر”حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در روز بصیرت ملی در جمع مردم همیشه در صحنه شهرستان رابربه چگونگی شکل گیری حماسه ۹دی، درسها و دستاوردهای آن و نقش مردم و رهبری در خلق این حماسه بزرگ را بازگو کرد و اظهار داشت : ابتد ا ۵۰ میلیون جمعیت ایران به تأسی از فرمایشات نائب امام زمان (ع) با حضور عظیم خود ۲۲بهمن ۵۷ دیگری در انقلاب اسلامی به تصویر کشیدند ، خروجی های این حماسه چه بود و چه خواهد بود.IMG_0686

وی به سخنان مقام معظم رهبری درفروردین سال ۸۸ در مشهد مقدس پیرامون پروژه تقلب در انتخابات اشاره کرد و گفت : سؤال ما از کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری بودند اگر همه آنها قانون مداری را سر لوحه کارشان قرار می دادند، انتخابات ما شکل گیرد و صاحب اخذ رای شود ، ببینید موسوی و کروبی قبل از برگزاری انتخابات چه گفتند و میر حسین موسوی در روز انتخابات هنوز شمارش آراء شروع نشده می گوید من برنده انتخابات هستم و اگر من برنده انتخابات نشدم قطعا تقلب در انتخابات رخ داده است .

۴ افتضاح عظیم توسط روسای فتنه کروبی و موسوی

علیدادی سلیمانی با بیان چند سؤال گفت : مگر کسانی که انتخابات ۸۸ را برگزار کردند ،آیا انتخابات ۹۲ را همان ها برگزار نکردند ؟ آیا وزارت کشور مال همان دوره نبود ؟ آیا حقوق دانان شورای نگهبان سال ۸۸ و سال ۹۲ همان ها نبودند؟ با رأی بالای ۱۰میلیون نفر بی انصاف ها، نا نجیب ها و خسیس ها پروژه تقلب را پیش گرفتند .

وی در ادامه به بازخوانی پروژه تقلب و نحوه شکل گیری آن پرداخت و اذعان داشت : پروژه تقلب در انتخابات ۸۸، ۴ افتضاح عظیم توسط روسای فتنه کروبی و موسوی برنامه ریزی شد .

امام جمعه هنزاء گفت : اولین مفتضح  آن در روز قدس حمایت از شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند این شعار خیلی معنا و مفهوم دارد و این اولین حرکت آنها بعد از پروژه تقلب بود.

و ی ادامه داد: ۱۳آبان روز مبارزه با استکبار است و روز شعار مرگ بر آمریکاست آنهادر روز ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا را شعار مرگ بر روسیه دادند و بعضی ها می گویند شعار مرگ بر آمریکا را باید کمرنگ کنیم ، این اشتباه است شعار مرگ بر امریکا یک فریضه الهی است .

علیدادی سلیمانی اضافه کرد: سومین مفتضحی که به بار آوردند ۱۶ آذر سال ۸۸ رقم خورد ، پروژه فتنه در روز شهادت سه شهید دانشجو ، در لباس دانشجو ودر لباس دانش آموز آمدند عکس بنیانگذار انقلاب و معمار ارزش ها و عکس رهبری را پاره کردند واین سومین مفتضحی که توسط موسوی وکروبی و فرقه سبز انجام شد .

وی چهارمین مفتضحی که بار آمد و دل مردم به درد آورد گفت : در ۶دی ماه سال ۸۸ روز عاشورای حسینی متاسفانه در حالی که ملت مسلمان ایران در صفوفی یکپارچه در مجالس عزاداری و روضه خوانی به سوگ شهادت امام حسین(ع) نشسته و به تکریم نهضت عاشورا می پرداختند، گروهی دین ستیز و فتنه انگیز با کف و سوت و هلهله حرمت این روز الهی را شکستند و بطور سازمان یافته و هماهنگ دست به آشوبهایی زدند تا قلب استکبار جهانی و رسانه های وابسته به صهیونیسم را شاد کنند.
مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی به تأسی از خطبه های دلنشین ولی امر زمان  مقتداو مولا مان مقام معظم  رهبری سه روز بعد ۹ دی ماه را خلق کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در روز ۹ دی ۵۰ میلیون جمعیت در سراسر ایران اسلامی به صحنه آمدند تصریح کرد : ۹ دی تجلی حکومت روح دیانت بر دل های مردم بود ،۹ دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری بود .

وی با اشاره به این نکته گفت :در روزنامه ریاض چاپ صعودی وقتی که ۹ دی را دید، نوشت که ایران، نظام و حکومت اجبار کردند که در راهپیمایی شرکت کنند نظامی که در عرض ۴۸ ساعت این قدر قدرت داشته باشد که بالای ۵۰ میلیون جمعیت را به خیابان ها بیاورد این نظام یک نظام قدرت مندی است .

خروجی حماسه ۹ دی

 

حجت الاسلام علیدادی با بیان  خروجی های  حادثه ۹ دی افزود : نکته اول ،بعضی ها می گوید دیگر اسم فتنه را نبرید می گویند بساط فتنه برچیده شده ،هر کس می گوید اسم فتنه را دیگر نبرید این خود یک فتنه است

وی ادامه داد:نکته دوم بعضی ها بخشیدن حر بن ریاحی توسط امام حسین (ع) با سران فتنه قیاس می کنند و این اشتباه است خطای حُر سه روز بود اما موسوی و کروبی ۸ ماه این فتنه را طراحی کردند و در طول این ۸ ماه کوچکترین معذرت خواهی بر مردم نکردند والان هم اگر توبه کنند تاریخ مصرف آنها گذشته است ،مردم آمدند و بساط فتنه را برچیدند .

دستاوردهایی حضور مردم

امام جمعه هنزاء با بیان اینکه حضور مردم هم دستاورد های داخلی و هم دستاوردهای خارجی دارد اذعان داشت: اولین دستاورد ۹ دی کنار رفتن نقاب ها بود ، در حماسه ۹ دی نقاب ها از چهره بعضی شاخص ها برداشته شد تریبون ها از دست شان گرفته شد ، دیگر حرفی برای صحبت نداشتند و مردود شدند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند فتنه ۸۸ نظام را واکسینه کرد عنوان داشت : یعنی بعضی ازخواص در فتنه ۸۸ مردود شدند و نمره قبولی نتوانستند بگیرند و از چشم مردم کنار رفتند .

علیدادی سلیمانی دومین دستاورد حضور مردم را افزایش اقتدار و استحکام نظام دانست و گفت : مقام معظم رهبری فرمودند : انقلاب یک نفس تازه ای گرفت، یعنی مردم آمدند بساط خیلی از فتنه ها را برجیدند

وی با بیان نکته دیگر مردم با حکومت در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند ابراز داشت :  مردم ، حکومت و ولایت فقیه این ها در پرتو ولایت یک حقیقت واقعی هستند .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی سومین دستاورد ۹ دی ۸۸را تقویت باور جنگ نرم و فتنه های پیچیده دانست و افزود : مردم متوجه شدند که چه فتنه هایی در راه است،مردم فتنه ها را شناسایی کردند .

وی چهارمین دستاورد حضور مردم را رفراندوم ملی در دفاع از نظام و ولایت مطلقه ‌فقیه عنوان کرد .

دستاورد های خارجی از حضور مردم

امام جمعه هنزاء اولین دستاورد خارجی ۹ دی را آشکار شدن دشمنی غرب با نظام و پیوند فتنه با خارج دانست و افزود :در روزنامه ها خواندیم اگر می توانستند نیرو بفرستند نیرو می فرستادند ، دیدند در این فرصت کوتاه باید راپرت سیاسی شان کنند ، آنها را از خارج تقویت کردند که فتنه به یک جایی برسد .

وی ادامه داد : دومین دستاوردخارجی حضور مرد، اظهار غرب به اعتدال و قدرت اسلام متکی به ولایت یک نظام قدرتمند است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه اگر تحریم ها را افزایش دادند گفت : یکی از دلایلی که تحریم ها را بعد از فتنه ۸۸ و بعد از روز بصیرت افزایش دادند به خاطر یاس و ناامیدی آنها از کسانی که فتنه کردند ،مردم آمدند ، مجبور شدند تحریم ها را زیاد کنند به خاطر اینکه قهر خودشان را به ملت نشان دهند .

وی سومین پیامد ۹ دی ۸۸ را تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد و افزود : ۵۰ میلیون نفر بیداری اسلامی سر دادند در خاورمیانه مردم بیداری اسلامی سر دادند یک خیزش بیداری اسرائیل بعد از روز بصیرت توسط مردم جهان دیده شد .

خطیب جمعه هنزاء چهارمین خروجی دستاورد بصیرت را حفظ استقلال سیاسی دانست وتوضیح داد : امروز آمریکا مجبور است در مذاکرات حاضر شود چرا ،چون مقام معظم رهبری راه این نظام را مشخص کرده است ،راه نظام را مقام معظم رهبری در سال ۷۸ در تهران تشریح کردندوگفتند: دشمنان بدانند در انقلاب اسلامی صلح مثل صلح امام حسن(ع) رخ نخواهد داد اگر قرار براین مسائل باشد قیام عاشورا و کربلای حسینی رخ خواهد داد ،جمله ای مقام معظم رهبری این حفظ استقلال سیاسی را می رساند .

وی ادامه داد: آنها امروز راهی جز مذاکره ندارند امروز در پشت میز مذاکره کنندگان ما خون های شهدای عزیز است حضور سرداران عزیزی مثل سردارسپاه اسلام و مقام معظم رهبری است و از همه مهمتر یک بسیج چند صد میلیونی که روز بصیرت را رقم زدند ، امروز دشمن راهی جز این ندارد که از خطوط قرمز نظام عبور کند کما اینکه دولتمردان و در راس آنها رئیس جمهور به این مسئله اذعان دارد ومنویات مقام معظم رهبری را در مذاکرات انجام می دهند .

علیدادی سلیمانی گفت : چندین سال است که صحبت از گزینه ها روی میز می کنند مگر چکار توانستند کنند ،امروز چاره ای ندارند که سال ها و ماهها بنشیند و مذاکرات ۵+۱ تشکیل دهند .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب