پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:14:14 - شنبه 20 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وحدت بین مسلمانان بسیار مهم است
به گزارش ” صبح رابر“حجت الاسلام جعفری در خطبه های  نماز جمعه این هفته رابر، بالاترین مناسبت که امروز در آن قرار داریم ولادت حضرت پیامبر اعظم محمد بن عبدالله که در چنین روزی مکه مکرمه و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) در مدینه منوره سال ۸۳ هجری قمری اشاره کرد و ضمن […]

به گزارش ” صبح رابر“حجت الاسلام جعفری در خطبه های  نماز جمعه این هفته رابر، بالاترین مناسبت که امروز در آن قرار داریم ولادت حضرت پیامبر اعظم محمد بن عبدالله که در چنین روزی مکه مکرمه و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) در مدینه منوره سال ۸۳ هجری قمری اشاره کرد و ضمن تبریک این ایام فرخنده اظهار داشت : این هفته را هفته وحدت هم نامگذاری کردند وحدت بین جامعه اسلام ،وحدت بین برادران اهل تسنن و اهل تشیع ، همه با هم متحد باشیم با وحدت انسان رستگار می شود.

وی ادامه داد : یکی از نشانه های شکست تفرقه است در هر کاری که انسان تفرقه داشته باشد از هم فاصله بگیرد یقین داشته باشید شکست می خورد انسان باید در برابر دشمنان متحد باشد حتی انسان های پستی مثل گروه داعش خودشان را هم مسلمان می دانند، همه باید در برابر دشمن وحدت داشته باشیم .

جعفری گفت : بین خودشان نباید اختلال باشد باید نسبت به همدیگر رئوف و مهربان باشند و با دشمنان با شدت برخورد کنند آنها بترسند با دشمن نمی شود خوب برخورد کرد با دشمن باید با غیض برخورد کرد.

وی وحدت بین مسلمانان بسیار مهم دانست و افزود : مردم عزیز ایران با آن تجمع در راهپیمایی و گرامیداشت روز اربعین در برابر دشمنان ایستادگی کردند وجمعیت میلیونی اربعین سال ۹۳ در برابر کسانی که می گفتند بین مسلمانان تشیع و تسنن تفرقه افتاده یک نمایش بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند .

وی با اشاره به روز ۱۹ دی ماه که هر ساله در این روزمردم عزیز قم روحانیت عزیز به دیدار رهبر ولی امر مسلمیین جهان می روند و مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار راهگشایی و دلسوزانه ای را داشتند گفت : ایشان با تأکید بر اتحاد و اتفاق مسئولین با مردم و مردم با دولت متحد باشند .بین آنان تفرقه ایجاد نشود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در هفته گذشته خطاب به دولت گفت : نباید بین مردم دو دستگی ایجاد کند، با اشاره به سخنان مسئولین در ۱۶ آذر و در همایش اقتصادی روز ۱۶آذر باید در رابطه با ۱۶ آذر حرف بزند طوری حرف می زنند بیشتر بدنبال حاشیه و وقت دولت حرفهای نادرست باشد، دولت نباید دشمن را خوشحال کند،حرف هایی که لازم است را بزنند دولت خیلی باید حواسش جمع باشد .

وی به نکته دیگر سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : نگاه آنها باید بر داشته های داخلی باشد نگاه به درون ، فرمودند به دشمن مخصوصاً آمریکایی ها اعتماد نکنید، حواس هم دولت و هم تیم مذاکره کننده جمع باشد عقب نشینی در کار نباشد .ایشان فرمودند بار ها به مسئولین عرض کردم نگاه مان به دستگاه بیگانه نباشد وقتی مسائل اقتصلدی را گره به مذاکره می زنیم آنها فکر می کنند که یک خبر هایی هست .

 

امام جمعه رابرضمن اشاره به سخنان ریاست قوه قضاییه خطاب به دولت گفت : گره زدن مسائل اقتصادی به مذاکرات هسته ای نوعی اطمینان بخشی به دشمن است دشمن در درونش فکر می کنند یک کاره ای هست .

وی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی باید در دولت ترویج شود گفت : بزرگداشت سه مناسبت ۱۹ دی، ۲۲ بهمن و ۹ دی است که به عنوان های روز هایی سرنوشت ساز و ماندگار تاریخ انقلاب اسلام است وحرکتی مجاهدت آمیز خواندند ، ۹ دی ماه در سال ۸۸ همه مردم با بصیرت آمدند وارد صحنه شدند و از انقلاب و رهبر دفاع کردند مسئولین هم باید این را بدانند و بفهمند .

وی با اشاره به راهپیمایی ۹ دی ماه امسال وضمن تشکر از مردم و مسئولین رابر بیان داشت : این روحیه شما مردم دارید افتخار کنید بزرگ و کوچک همه بگوش باشید همان طور مقام معظم رهبری می فرمایند ۹ دی ماه در انقلاب اسلامی ما ماند،ممکن است دشمن بخواهد ۹ دی ماه به فراموشی سپرده شود اما کارشان به جای نمی رسد

امام جمعه رابر گفت : مسئولین خیلی زور نزنند به جایی اینکه طلحه و زبیر محکوم کنند می آیند عمار و ابوذر محکوم می کنند کار به جایی رسید که اولا اسم از فتنه نمی برند گویی اصلا نبودند به جایی اینکه افرادی که با مردم دشمنی کردند ، آشوب های خیابانی به راه انداختند و با بعضی قانون اساسی مخالفت کردند توهین کردن و روز عاشور این ها معاند ها را دنبال کردندکارشان به جایی نمی رسد .

وی با اشاره به سخن فرهادی وزیر علوم در مجلس گفت: خط قرمز ما فتنه است ما دنبال رو مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان هستیم .

امام جمعه رابر بیان داشت : مردم بصیر هستند این هم یاد بگیرند مردم همراه رهبری هستند اسلام و رهبری را دوست می دارند وملت هوشیار ما در برابردشمنان می ایستند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب