پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:43:25 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید مراجع تقلید و علما برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مراجع تقلید و علما با تاکید بر اهمیت یوم الله ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، حضور گسترده مردم را خواستار شده و تاکید کردند: ۲۲ بهمن نمایش قدرت و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ” صبح رابر”به نقل از  قم فردا، ملت ایران بار دیگر در ۲۲ بهمن حماسه ای ماندگار را خلق خواهد کرد و  با شرکت منسجم در راهپیمایی خط بطلانی بر تحریم‌ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهند کشید.

در آستانه این روز تاریخی مراجع تقلید و علما در پیام هایی جداگانه مردم را به حماسه آفرینی در این روز ماندگار دعوت کرده اند و همچنین حضور گسترده مردم را عبادت و وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی  دانستند.

 آیت الله مکارم شیرازی:انقلاب اسلامی ایران هر سال تاثیر گذارتر می شود

آیت الله مکارم شیرازی با مهم خواندن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم خوب ایران اسلامی امسال پر شورتر از سالهای قبل در راهپیمایی شرکت و دشمنان را مایوس می کنند چرا که انقلاب پررنگ تر از هر سال و تاثیر گذارتر از همیشه شده است.

آیت الله نوری همدانی:۲۲ بهمن نمایش قدرت و عظمت اسلام و انقلاب

این مرجع تقلید با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: ما از آنجایی که این انقلاب شکوهمند را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) می‌دانیم، با یک دید معنوی به راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌نگریم.
آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این‌که «این انقلاب اسلامی امید همه مستضعفان و مسلمانان جهان است» اضافه کرد: همه باید به جهت تقویت این نظام ولایی و ابراز برائت از دشمنان کینه توز اسلام ناب و ابراز وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه باشکوه‌تر از سالیان قبل در راهپیمایی شرکت کنند.
این مرجع تقلید حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را نشان دهنده عزت، اقتدار و نماد وحدت و همبستگی ملت دانست و تصریح کرد: زن و مرد، پیر و جوان همه باید با شور و شعور و با خروش همیشگی در راهپیمایی شرکت کنند تا این حضور نمایش قدرت و عظمت اسلام و انقلاب و اعلان انزجار از مستکبران و ایادی آنها باشد..

آیت الله سبحانی: خداوند در ۲۲ بهمن همه امکانات و نعمت‌ هایش را بر ملت ایران عرضه کرد

این مرجع تقلید ۲۲ بهمن ۵۷ را تحقق وعده الهی در غلبه مومنین بر لشکر کفر و فساد دانست و افزود:خداوند متعال در ۲۲ بهمن همه امکانات و نعمت‌هایش را بر ملت ایران عرضه کرد.

آیت الله سبحانی ابراز داشت: در دورانی که حتی ما نمی‌توانستیم یک مدرسه اسلامی ایجاد کنیم ذات باری‌تعالی نظام اسلامی را به ملت ایران هدیه کرد.

وی یکی از مصادیق شکر گزاری از این موهبت بزرگ الهی را حضور در همه عرصه های انقلاب اعلام و بر حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

آیت الله علوی گرگانی: ۲۲ بهمن روز عزت ملت ایران است
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه ۲۲بهمن روز عزت و پیروزی مردم ایران اسلامی است، از مردم همیشه در صحنه خواست چون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

آیت الله جوادی آملی:در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وضو وارد شویم

این مرجع تقلید با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که نوعی عبادت است با وضو حاضر شویم.

وی با اشاره به روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تلاش‌هایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب صورت گرفت تصریح کرد: با ایستادگی مردم و رهبری امام بود که انقلاب اسلامی شکل گرفت و به پیروزی رسید.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب