پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:40:27 - یکشنبه 10 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا می داند توانایی دفاع از ناو های خود را ندارد /جز به جز ناو های آمریکایی در سیطره سپاه است
مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: وقتی سیستم های حساس یک ناو آمریکایی منهدم شد آن وقت تمام نیروها و هواپیماهای آن را از حالت عملیاتی خارج و تبدیل به یک هدف بی دفاع کرده اید.

به گزارش” صبح رابر“سرهنگ عبدالمجید قاسمی مسئول رسانه ای روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ” آرمان کرمان”  در خصوص بازتاب های انهدام ماکت ناوجنگی آمریکا و واکنش سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در رزمایش پیامبر اعظم ۹ اظهار داشت : تحلیل گران و کارشناسان نظامی ارتش آمریکا می دانند که آنچه نظامیان آمریکایی به عنوان توانایی دفاع از خود بیان می کنند تنها جنبه تبلیغی و سیاسی دارد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه تمامی نقاط حساس ناوهای آمریکایی را به دست آورده است، تشریح کرد: جز به جز ناو های آمریکایی تحلیل شده و نقاط قوت و ضعف آنها به دست آمده است.

قاسمی افزود: ما می دانیم که کدام قسمت از یک ناو را مورد اصابت قرار دهیم تا سیستم آن از کار بیافتد و به یک آهن پاره در وسط دریا تبدیل شود.

مسئول رسانه ای روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: وقتی سیستم های حساس یک ناو آمریکایی منهدم شد آن وقت تمام نیروها و هواپیماهای آن را از حالت عملیاتی خارج و تبدیل به یک هدف بی دفاع کرده اید.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی آمریکا وابسته به ابزار است و خلاقیت نیروی های سپاه را ندارد لذا آنچه به عنوان “به توانایی نیروهای دریایی خودمان برای دفاع از خودشان اطمینان دارم” اعلام می شود تنها بحث عملیات روانی و برای جلوگیری از تضعیف روحیه آمریکایی ها است و به واقع آنها توانایی دفاع از خود را ندارند.

قاسمی در خصوص دیگر بازتاب های رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی از همان لحظات اولیه آغاز رزمایش آن را رصد می کرد و رسانه های بیگانه نیز بحث ایران هراسی را مد نظر قرار دادند.

مسئول رسانه ای روابط عمومی نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه کشورهای با تبلیغات ایران هراسانه می خواهد حضور در خلیج فارس را توجیه کنند گفت: تمامی کشور ها سالانه رزمایش هایی را برای آزمایش سیستم هایشان انجام می دهند و این حق ایران است که با وجود عنوان تهدیدات پیرامونی خود اقدام به انجام رزمایش و آزمایش تاکتیک ها خود کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه های بیگانه به خوبی می دانند که ایران تنها به دنبال دفاع از خود است ، عنوان داشت: ما براساس آخرین تحرکات دشمن ، تاکتیک ها و ابزار خود را روزآمد کرده ایم تا برای آن روزی که دشمن دست به حماقت بزند بتوانیم قاطعانه به او پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب