پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:31:20 - دوشنبه 11 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مواضع فائزه هاشمی نشان از یک انحراف عمیق فکری دارد
کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: مواضع فائزه هاشمی نشان از یک انحراف عمیق فکری دارد .

به گزارش” صبح رابر” ؛ قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار “پایگاه اطلاع رسانی بوتیا “ در خصوص اظهارات فائزه هاشمی درباره منافقین و بهائیان در مصاحبه با روزنامه فرانسوی فیگارو افزود : با وجود اینکه فائزه هاشمی این مطالب را تکذیب کرده است  ولی قبلا از بهائیان و منافقان به عنوان دوستان خود نام برده است و حتی حاضر نشده است که از منافقین به غیر از لفظ مجاهدین نام ببرد .

وی گفت: فائزه هاشمی این موضوع را تکذیب می کند زیرا احساس کرده است که این بیانات به ضرر پدرشان که در آستانه انتخابات ریاست مجلس خبرگان می باشد هست .

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد : ماهیت فطری فائزه هاشمی نشان از یک انحراف عمیق فکری و سیاسی دارد و این انحرافات را می توان در رفتارهای وی در روز عاشورا ۸۸ در دعوت مردم به اغتشاش بر علیه نظام دید.

قدیری ابیانه با طرح یک سوال  اظهار داشت : اگر یک شخصیت مطرح در جامعه به یک مسئولیت بالایی برسد آیا باید همه بستگان او در پست های مدیریتی کلان در کشور مشغول کار باشند؟ این موضوعی است که باید به صورت جد در انقلابمان به آن بپردازیم و مانع از آن شویم که اگر فردی به پست ریاست جمهوری یا هر پست دیگری رسید بستگانشان حتی علارغم عدم شایستگی در رده های مدیریتی بالا قرار بگیرند مثلا کروبی در زمان تصدی مسئولیت بنیاد شهید همسر کم سوادش را در سمت هایی گماشته اند که چندین دکتر زیر نظر او بودند.

کارشناس عالی امور استراتژیک خاطر نشان کرد : فائزه هاشمی و بستگان رئیس جمهور فعلی نیز باید نسبت به این مسئله ضابطه مند باشند و از افراد وابسته به خود در سمت های مختلف استفاده نکنند

وی بیان کرد : البته فائزه هاشمی در مناظره با روزنامه فیگارو در رابطه با مذاکرات هسته ای هم گفته است به نتیجه نرسیدن مذاکرات با ۱+۵ به خاطر کارشکنی افراطیون در کشور است و در حقیقت بخشی از به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای را به عملکرد افراطیون در ایران دانست.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اذعان کرد : دولت با حمایت رهبری در حال مذاکره هسته ای با ۱+۵ است و هیچ مانعی هم بر سر راه آن ها نیست و مقصر جلوه دادن جناح های داخلی در به نتیجه نرسیدن مذاکرات  نوعی خدمت به آمریکایی هاست در صورتی که اگر مذاکره و لبخند به نتیجه نرسد به خاطر زیاده خواهی آمریکایی ها ست .

قدیری ابیانه ابراز داشت : بزرگترین نفع مذاکرات برای ما  این است که برای آنهایی که فکر می کردند با مذاکره می توانند آمریکا را وادار به رعایت حقوق ملت ایران کنند روشن می شود.

وی ادامه داد : این مواضع فائزه هاشمی به معنای این نیست که پدرشان با مواضع وی موافق باشند زیرا هاشمی رفسنجانی فرماندهی عملیات مرصاد را در قتل عام هزاران منافق بر عهده داشت و چگونه است که فائزه هاشمی منافقانی را که ۱۷ هزار نفر را به شهادت می رسانند مجاهد می نامد و آیا هر فردی که در راه فکر و عقیده اش مبارزه کند ارزشمند است حتی اگر فکر و مکتبش فاسد باشد .

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت : انتظاری که از رئیس تشخیص مصلحت نظام می رود این است که به صورت علنی از دخترشان اعلان برائت کند هر چند در دیدگاه ایشان در مبارزه با منافقین شکی نیست .

وی در پایان افزود : برای این همه انحراف که در فائزه هاشمی مشاهده می شود متاسفم و تاسف بیشتر من برای مسئولیت هایی است که ایشان در نظام داشته اند.

انتهای پیام/گ

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب