پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:13:02 - جمعه 14 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیم مذاکره هسته ای ما باسیاست و هدایت هایی مقام معظم رهبری جلوی پنجه های دشمن را می گیرند
امام جمعه رابر با بیان این فرمایش از مقام معظم رهبری که می فرمایند : دنیا قانع شده است که راه پیشرفت هسته ای ملت ایران را نمی شود بست ،زیرا پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف علمی نشان دهنده بی اثر بودن تحریم هاست عنوان کرد : این تیم مذاکره هسته ای ما با قدرت و اقتدار به کار خودشان ادامه می دهند تا دشمن را زمین گیر کنند با سیاست و هدایت هایی که مقام معظم رهبری دارند جلوی پنجه های دشمن را می گیرند .

به گزارش ” صبح رابر” حجت الاسلام جعفری خطیب جمعه رابر در خطبه های نماز جمعه رابرضمن اشاره به مناسبت های این هفته گفت : روز ۱۳ جمادی‌الثانی، ۱۴ فروردین روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته و لقب ام البنین به حضرت فاطمه مادر حضرت عباس (ع) دادند.

وی با بیان اینکه افتخار مادران و همسران شهدا که جای پا حضرت ام البنین حرکت کردند ادامه داد: مادر حضرت عباس(ع) گفت به من ام البنین نگو یید من چهار فرزند رشید داشتم که در راه اسلام و رهبرم امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

امام جمعه رابر با بیان بردباری و صبر مادران و همسران شهدا گفت: امیدواریم به واسطه خون شهدا و حضرت عباس (ع) جبهه کفر مخصوصاً کسانی دشمنی می کندنابود شود.

وی همچنین به مناسبتهای ۱۷و۱۸ فروردین روز بهداشت اشاره کرد و نیز بیان داشت : روز ۱۹ فروردین شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی صدر که به دست حکومت بعثی عراق در سال ۱۳۵۹ اتفاق افتاد .یاد آنها را گرمی داشت.

خطیب جمعه رابر با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی فن آوری هسته ای گفت : در سال ۱۳۸۵ روز ۲۰ فروردین بود،که خبر دستیابی ایران به فناوری غنی سازی شده و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در شهرستان نطنز توسط ریاست جمهور وقت اعلام شد .

وی اضافه کرد : در طی این خبرشورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۲۰ فرودین را روز ملی فن آوری هسته ای نام گذاری شد بسیار خبر خوشحال کننده برای ملتی عزیز ایران که در تحریم بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه بعد از چند سال مسئله هسته ای که در تحریم بود به این پیروزی بزرگ دست پیدا کرد افزود : دانشمندانی راهم در این راه داد، ملت عزیز ایران شهدای گرانقدری مثل شهید شهریاری ، شهید علی محمدی و شهید احمدی روشن داد.تا اینکه به انرژی هسته ای دست پیدا کردند.

وی عنوان داشت : امروز هم این فرمایش مقام معظم رهبری هم ملت ،دولت و همه باید از این کار مهم و از این دستاورد حمایت کنند و حق مسلم عزیز ایران است و کسی هم حق ندارد این حق را نادیده بگیرد .

امام جمعه رابر تصریح کرد : فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند : فن آوری هسته ای و چرخه سوخت هسته ای حق مسلم ملت ایران است و ملت ما ،بنده و هیچ مسئولی به هیچ قیمتی زیر بار حرف زور آمریکا نخواهد رفت .

وی با اشاره به اینکه در همین روز ها از قطع رابطه سیاسی ایران وآمریکا در سال ۱۳۵۹ اتفاق افتاد، گفت : از همان روزها تحریم ها هم علیه ایران آغاز شد و هر روز تحریم ها بیشتر می شد و هیچ زمانی تحریم ها کمتر نشود .

خطیب جمعه رابر افزود : اما جوانان غیرتمند و دانشمندان ایران اسلامی به مسئله چرخه سوخت دست پیدا کردند چرا که این جزء اعتقادات ماست که می فرمایند : «اگر علم و دانش به ستاره پرورین هم آمیخته شود مردانی از سرزمین پارس یعنی ایرانیان به آن دست پیدا خواهند کرد ».

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه تحریم ها هیچ اثری بر ملت ایران نداشته و جلوی رشد ملت ایران را تحریم ها نگرفته است، گفت : ما در تحریم مسائل هسته ای دست پیدا کردیم در تحریم صنعت ، مسائل دارویی، درمانی و کشاورزی رشد کرد ، در تحریم موشک ساختیم و در تحریم ماهواره به فضا و موجود زنده به فضا فرستادیم همه اینها در تحریم بود.

وی با بیان این فرمایش از مقام معظم رهبری که می فرمایند : دنیا قانع شده است که راه پیشرفت هسته ای ملت ایران را نمی شود بست ،زیرا پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف علمی نشان دهنده بی اثر بودن تحریم هاست عنوان کرد : این تیم مذاکره هسته ای ما با قدرت و اقتدار به کار خودشان ادامه می دهند تا دشمن را زمین گیر کنند با سیاست و هدایت هایی که مقام معظم رهبری دارند جلوی پنجه های دشمن را می گیرند .

وی با بیان این فرمایش از مقام معظم رهبری که می فرمایند : دنیا قانع شده است که راه پیشرفت هسته ای ملت ایران را نمی شود بست ،زیرا پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف علمی نشان دهنده بی اثر بودن تحریم هاست عنوان کرد : این تیم مذاکره هسته ای ما با قدرت و اقتدار به کار خودشان ادامه می دهند تا دشمن را زمین گیر کنند با سیاست و هدایت هایی که مقام معظم رهبری دارند جلوی پنجه های دشمن را می گیرند .

خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ساعت ها وقت می گذارند و ساعت ها کار می کنند واز وقت خودشان می گذارند تا از حق ملت ایران دفاع کنند، افزود : باید دعا کنیم برای این عزیزان که به آن پیروزی کامل دست پیدا کنند والا دشمن دشمنی خودش را می کند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظر غربی‌ها و اسرائیل مبنی بر بیانیه صادر شده ، تأکید کرد: اسرائیل دشمنی خودش را می کند و نگران و ناراحت است با این توافق که انجام شود حق اسرائیل زیر پا گذاشته می شود.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد : آنها به کم راضی نیستند آنها به مسئله هسته ای ایران هم راضی نیستند وآنها نمی خواهند  ملت عزیز، بزرگ وبصیری مثل ایران باشد اگر می دانستند که ایران هم مثل کشورهای دیگری است یک روزه ممکنه کارهای دیگری انجام می دادند چطور الان یمن را زیر رگبار خودشان قرار می دهند .

وی ادامه داد : لعن نفرین خداوند بر دشمنان اسلام ، قرآن واین انسان های پست که انسان بی گناه باید در خون خودشان غوطه ور شوند برای اینکه دیگری به ریاست برسد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به تجاوز عربستان و متحدان عربستان سعودی ننگ در تاریخ خودشان گذاشتند وافزود : آیندگان این را می دانند و بر آنها نفرین می فرستند که چگونه مسلمان باید به دست مسلمان کشته شود اما آنها جایگاه ملت عزیز ایران را می دانند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به وظیفه مان گفت : ما هم وظیفه داریم طبق فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی هم حمایت و دعا کنیم.

وی ادامه داد: اگر این فرزندان اسلام و قرآن پیروزی دست بیاورند ، پیروزی مال همه است اگر خدایی نکرده شکستی باشد شکست برای اسلام است باید دعا کنیم که ان شالله با سربلندی وپیروزی بیشتر چرخه انرژی هسته ای ما ادامه پیدا کند و تمام مسائل هسته ای ما به روز باشد و ما توقف وعقبگرد نداشته باشیم و امروز روز پیروزی جبهه ی اسلام است .

امام جمعه رابر خاطر نشان کرد : وظیفه من و شما در حد دعا و یاری و حمایت کردن است امیدواریم خداوند این عزیزان را یاری وکمک کند وشیطان بزرگ زمین گیر شود و گروه داعش از صحنه روزگار محو شوند تا مسلمانان نفس راحتی بکشند .

انتهای پیام /

 

 

  1. محمدرضا   فروردین ۱۴, ۱۳۹۴  

    با سلام و احترام
    از شما و بازدید کنندگان گرامی دعوت می کنم از وب سایت ما و قالب های حرفه ای آن دیدن نمایید.
    http://www.wpparsi.ir
    info@wpparsi.ir

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب